איך לבחור באנג

בין אם אתה חושב על מכה או תסרוקת, אתה צריך לחשוב אם זה מתאים לצורת הפנים שלך. כשמדובר בפוני, פנים עגולות או זוויתיות מתאימות ביותר למפץ זוויתי, ואילו פרצוף סגלגל, בצורת יהלום או ארוך עם פוני חתוך קהה נראה מדהים.

חילקנו צורות פנים שונות לארבע קטגוריות כלליות שרוב הנשים נופלות אליהן

כולל עגולות, בצורת לב, מרובעות וסגלגלות. הכלל הבסיסי למצוא מפץ גדול לצורת הפנים שלך הוא לבחור בסגנון המדגיש את התכונות הטובות ביותר שלך ויוצר אשליה של פנים עגולות. לא משנה צורת הפנים שלך, הנה מדריך כללי לסגנונות באנג, עליהם אנו ממליצים למראה מחמיא עם צורות ייחודיות.

אם יש לך פנים עגולות, אנו ממליצים לבחור במפץ שמאריך את הפנים משני צידי המפץ. הימנע ממכות שמשתלטות ומציפות את פניך ומכסות את כל התכונות שלך. אם אתה רוצה להסתיר מצח גבוה, פופ בסגנון יכול לעזור להסתיר או לשבור את הגובה.

לאלה עם פרצופים ארוכים ומאורכים ומצחים גבוהים

פוני קהה וכבד מחמיאים לצורת הפנים שלך ועוזרים להפחית את האורך. אם אתה רוצה שהשיער שלך ישלים את האף שלך, פוני ארוך גורם לאף שלך להיראות עדין מדי. לבעלי פנים עגולות, נסה להשתמש בפיסיפי Wispy עם עקומות בצד ושוליים כדי לשמור על איזון ולהימנע מפניהן נראות רחבות מדי.

בדומה לפנים ארוכות

המפצים הוויספיים ממסגרים את הצורה הסגלגלה של הפנים. פוני קצר הוא סוג המפץ המושלם עבור צורת הפנים שלך והאורך המושלם שלא ירגיז את העיניים. אנו מקווים כי באמצעות מדריך זה למציאת סוג המפץ המתאים לצורת הפנים שלך, עזרנו לך לבחור את הצורה המתאימה לך והשראתך לנסות מראה חדש. המשך לקרוא כדי ללמוד את כל מה שאתה צריך לדעת על איזה סוג של פוני נראה לך הכי מחמיא ואיך לעצב פוני. אם היה לך מכה קצרה, אני בספק אם זה יעבוד בשבילך.

אם יש לך פנים סגלגלות

יש לך מגוון רחב של סגנונות פופ לבחירה. מפץ נועז שמזכיר ילדות משנות ה 90 מילדות ומופיע שמאלה וימינה על המסלולים יכול לעבוד לכל צורת פנים, אבל אם יש לך שיער חלק זה יכול להיות כאב אמיתי לעצב את עצמך. המפץ הוא תספורת שיכולה לשנות את המראה שלך, אז שקול את הסוגים השונים של המפץ.

הם יכולים לגדול עד שישה חודשים או יותר

תלוי באורך הפוני המקורי, אך הם רב-תכליתיים. בחר בשכבות ארוכות יותר לפוני מאוזן ורב-תכליתי, היא ממליצה. יש כל כך הרבה דרכים יצירתיות שונות שאתה יכול להסתיר את המפץ שלך אם אתה רוצה. עכשיו, כשתדע לבחון את צורת הפנים שלך, הנה המדריך שלנו לבחירת המפץ המחמיא ביותר, עם טיפים מועילים והמלצות למוצרים.

כפי שמסביר גובל

פנים בצורת לב זקוקות לפוני מאריך את המצח ומדגיש את העקמומיות של קצות הסנטר. פנים בצורת לב אינן מתאימות לפוני, למעט פוני שוליים אלכסוניים הנמתחים מהמצח ועד לגבות. אם הפנים שלך רכים וזוויתיים (שכמובן קל לאהוב עם פוני), כדאי לשים לב לאורך ולרוחב.

לנשים עם צורת פנים זו

קל יותר למשוך את המפץ מכיוון שהוא נראה כאילו הוא נוצר במיוחד לצורת הפנים שלהן. פוני קהה הם הטובים ביותר לצורת פנים מסוג זה מכיוון שהם נופלים בין הגבות, ומאפשרים להם להסיט את תשומת הלב מעיני הפנים ולעבר אמצע הפנים ואורךם. חבטות או פוני שוליים מפוספסים יכולים להיות אופציה איומה לפנים בעלות צורה ארוכה יותר מכיוון שהם חושפים את אורך הסנטר ומעצבים את פני האדם. לאחר שעברת את שלב ההתבוננות ואתה מוכן לבחור את סגנון המפץ הנכון, צורת הפנים שלך יכולה לעזור להנחות אותך בכיוון הנכון. צורות פנים עגולות מתאימות יותר לסגנון הארוך, מכיוון שהחזית הארוכה תורמת למראה מוארך בשל צורת הפנים העגולה. צורת הפנים המרובעת מחמיאה יותר לסגנון המפץ הרך עם נפח למעלה והרבה מרקם מכיוון שהוא מסייע ביצירת רכות לאורך תווי הפנים.

נשים עם פנים עגולות

למשל, יכולות להיראות מדהימות עם פוני מסולסל או בזווית בצדדים. אם יש לך פנים בצורת לב, פופ סוחף צד הוא החבר שלך לקווי פנים צרים. שים לב לפירוט הבא של צורות המפץ הטובות ביותר כאשר אתה מבקש ממספרתך פרינג 'חדש. עם כל התסרוקות הטרנדיות שיוצאות העונה, כולם לובשים תסרוקת שולית כלשהי, מה שגורם לכולם לקנא בבנות המגניבות עם פוני.

בכל הנוגע להחלטה איזה פופ

הוא הנכון ביותר עבורך, יש לשקול שני דברים חשובים. היום אנו מציעים לכם מדריך ארוז ומוחלט לכל מה שקופץ, כך שלעולם לא תצטרכו להתחרט על תספורת. בסוף מדריך זה, יהיה לך מושג יציב איזה סוג תסרוקת מתאים לא רק לצורת הפנים שלך ולתכונות שלך, אלא גם לאישיות ולסגנון שלך.

כדי לעזור לך להחליט אם להזמין תור לשיער מוקדם ממה שאתה חושב, ביקשנו משלושה מומחים שיספרו לך הכל על השגת פוני כמו גם כמה טיפים להפקת המראה החדש שלך. לדבריה, מבנה השיער שלך ממלא תפקיד בקביעת סוג המפץ המתאים לך ביותר ואורח חייך.
על מנת לקרוא עוד מידע בתחום של איך לבחור באנג נא לבדוק ב- bangim.co.il