איך לבחור מטהר מים איכותי וטוב

איכות המים המסופקים למשקי בית מסבירה מדוע כל כך הרבה משקי בית בהודו העירוניים תלויים במטהרי מים המשתמשים בטכנולוגיות כגון RO (אוסמוזה שמורה), UV (סינון אולטרה סגול) ו- UF (אולטרה סינון) או שילוב ביניהם. איכות המים אינה טובה במיוחד ממקורות כאלה בשל הימצאותם של מזהמים כגון חיידקים, חיידקים, מתכות כבדות, מוצקים מומסים הכוללים (TDS) וחומרי הדברה. כאשר אנו מדברים על רכישת מטהר מים, רוב האנשים חושבים על מטהרי מים RO שנרכשים באופן אוטומטי מבלי לקחת בחשבון את העובדה החשובה שלמי המעיין יש רמות TDS במי הכניסה.

מי הכניסה אינם מכילים מתכות כבדות מזיקות כגון עופרת

ארסן וכספית על מנת למנוע שימוש במטהר מים RO כאשר ה- TDS של מי הכניסה עולה על 500 מ"ג / ליטר. חומרי ניקוי RO מומלצים לניקוי מים בעלי ערכי TDS גבוהים. אם למים יש רמות TDS נמוכות אך הם מזוהמים בחיידקים או בנגיפים או נראים בוציים, עליך להשתמש במטהר מים UF או UV.

אם המים מכילים ריכוז גבוה של TDS

מד TDS יכול להיות שימושי לבדיקות בסיסיות, אך אם המים מכילים מתכות כבדות, מליחות או קשיות, השתמש במטהר מים RO (להלן רשימת הטובים ביותר מטהרי מים Ro). בהתאם לרמת TDS ואיכות המים באזור שלך, תוכל לבחור טיפול במים UV או UV. למי בורול יש TDS של יותר מ -500 עמודים לדקה וטכנולוגיית הטיהור תלויה באיכות מי המעיין, לכן כדאי לבחור מתוך מגוון רחב של מטהרי מים.

אם למים שלך יש רמת TDS מתחת לערך הייחוס

אינך צריך לקנות מנקה RO. אם אתה מקבל מים עם ערכי TDS מעל 200 עמודים לדקה, ייתכן שלא יהיה צורך להשתמש במטהר מים RO מכיוון שהוא עולה יותר מדי, מבזבז הרבה מים, דורש הרבה חשמל ויש לו עלויות תחזוקה גבוהות. אם מים קשים מכילים תוכן גבוה של TDS או רעלים ספציפיים, חומר ניקוי מבוסס RO מתאים יותר לניקוי מים קשים.

אם ה- TDS שלך נמוך מ -500 עמודים לדקה

מנקה UV שפותח במיוחד יטהר את המים ביעילות רבה יותר. אם יש לך תערובת של מי קרקע ומים, חומר ניקוי חכם עם טכנולוגיית ניקוי חיישנים הוא היעיל ביותר. אם מקור המים הוא צינור או באר, ה- TDS יכול להיות בכל מקום בין 1 ל -200 עמודים לדקה. אם המים מגיעים ממקורות רבים כגון צינורות עירוניים או מיכליות, רמת ה- TDS שלך תשתנה, אך אתה יודע את המקור, האיכות, הקשיות, המליחות וה- TDS של המים על מנת לדעת איזה סוג של מטהר מים אתה צריך.

איכות אספקת המים שלך מעידה כי שלבי ניקוי רבים בתהליך זה בעיצומם וכי אתה מקבל מים נקיים טובים לשתות ולבשל בבית

לפני שתדע איזה סוג של מטהר מים אתה צריך, אתה צריך לדעת את המקור, האיכות, הקשיות, המלח וה- TDS של המים הזמינים. מטהר מים טוב יכול לסייע לאיכות הסביבה ולעודד את בעלי הבית לצמצם את השימוש בבקבוקי פלסטיק חד פעמיים המגיעים למים ולהטמנה.
למידע נוסף בתחום של מסננים לתמי 4 פמילי מומלץ לבקר באתר aquatal.co.il

מטהרי מים ירוקים RO מפחיתים את פסולת המים וטובים למקורות מים עם TDS (רמות מוצקות ממיסות) בטווח של 200-500 עמודים לדקה

כותב סינהה. הן מערכות ה- RO והן מערכות ה- UV מסירות TDS וחיידקים הגורמים למחלות המועברות במים, בעוד שמנקים שאינם חשמליים מסירים את עצמם מחומרים כימיים הממיסים חיידקי מים וחול.

ברזים

ברזים וחומרי ניקוי המבוססים על כוח הכבידה מתאימים לאזורים בהם רמות ה- TDS נמוכות מספיק כדי לא לזהם את המים במזהמים ביולוגיים כמו חיידקים, וירוסים ופתוגנים אחרים. משקי בית רבים אינם דורשים RO כיוון שהמוצקים המסיסים הכוללים (TDS) נמצאים בטווח מקובל ואיכות המים כה נקייה עד שאין צורך בסינון.

RO

היא טכנולוגיית טיהור אוסמוזה הפוכה המסננת מתכות כבדות, חלקיקים ומינרלים דרך קרום חדיר סלקטיבי המספק מים מטוהרים. אם ריכוז TDS נמוך מ 200-500 עמודים לדקה, אנו ממליצים להשתמש במכשיר PureIT מינרלי RO / UV המוסיף מינרלים חיוניים כגון סידן ומגנזיום ל- RO לטיהור המים.

בנוסף, רבים מחומרי הניקוי שלנו יכולים להסיר חלקיקים בגודל של עד 50,000 סנטימטר, והם מצוינים בהסרת משקעים שיכולים להעכיר את המים שלך. מסנני ממברנה לא רק מטהרים את המים, אלא גם מסננים אותם כך שיתאימו לשתייה.

אם יש לך מינרלים בריאים

אוכלים תזונה בריאה ולוקחים מולטי ויטמינים ודואגים לשמירה על מינרלים בריאים במים שלכם, כדאי שתעשו קצת מחקר לפני שאתם קונים את הניקוי שלכם. אתרים של מותגים פופולריים כמו Aquaguard, Kent, Ro ו- Aosmith מציינים את ערך TDS של מקור המים שאליו מנקה המתאים ביותר. ניתן לאשר זאת לפני לחיצה לרכישה.

מטהר המים הטוב ביותר להבטחת מים באיכות גבוהה בביתך מחייב אותך לפתור בעיות פוטנציאליות רבות בעזרת מערכת סינון מים

כגון מערכת אוסמוזה הפוכה (RO) או מערכת המשתמשת במערכת קיפול עם מחסניות. . לדעת מה הכי מתאים לך תלוי בגורמים כגון לחץ מים, איכות המים והשטח הפנוי. אם אינך בטוח איזה מהם אתה מקבל, עיין במדריך זה לבחירת מטהר מים וכיצד לבחור את מטהר המים הטוב ביותר לשימוש ביתי. נעסוק במטהרים המסירים את המזהמים העיקריים במי הברז, עם כמה תוספות בהתאם לדגם.

למידע נוסף בתחום של איך לבחור מטהר מים איכותי וטוב ומסנן לתמי 4 פמילי באפשרותך לבקר ב- bluwater.co.il