איך לבחור מטפחות ראש מעוצבות

בקר בחלק הצעיפים שלנו ותמצא מגוון רחב של סגנונות וריאציות צבע לכל אירוע. זכור שגילינו את צורת הפנים שלך וגוון העור שלך, כיצד לבחור צבע וצעיף צעיף, מה נראה הכי טוב ואיך לקשור וללבוש אותו בצורה הטובה ביותר.

עכשיו שיש לנו את צורת הפנים שלך

גוון העור והדמות שלך, בואו נסתכל על מטפחות. צעיפים הם השלמה מושלמת לכל אאוטפיט, החל ממזג אוויר קיצי ועד אאוטפיטים חמים ועד אביזרי קז'ואל כגון צעיפי משי הנקשרים לשיערך והופכים ג'ינס פשוט, מכנסיים קצרים וחולצת טריקו למשהו מיוחד. אתה יכול להלביש את התלבושת שלך עם צעיפים, טורבנים וכיסויי ראש כדי לשנות את המראה שלך לכל אירוע.

לפני שאתה ממהר לצאת מהדלת ולמשוך את שיערך לסגנון קלאסי

כדאי שתשקול להבריק את המראה בעזרת מטפחת או צעיף. דרך נוספת ללבוש את זה היא לשים את השיער שלך בתוך עדכון או לחמניה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לעטוף אותו סביב בסיס הלחמנייה שלך כדי להגדיר מבטא מגמתי.

אם אתה מחליף את הקוקו או את קליפ השיער הרגיל שלך למראה אורבני

אתה יכול לגרום לשיער שלך עם מטפחת להיראות יפה אם אתה רוצה להיראות אופנתי ומגניב. הדרך הקלה ביותר לחבוש מטפחת היא לשמור על שיערך ארוך. מטפחת הראש שלך מרחיקה את שיערך מפנייך ומסתירה את השורשים השומניים למקרה שייגמר לך השמפו היבש.

הצעיפים שאנו מפתחים עבור לקוחותינו דומים למטפחות מרובעות

אך קלים יותר להסרה מאשר צעיפים הקשורים. שים את הקצה הישר של צעיף משי מרובע בצוואר וקירב את שני הקצוות מול ראשך ליצירת משולש. דומה לסגנון סרט הראש, אך עם כתר מעוות היושב על ראשך, תוכל להגביר את עוצמת הקול בסגנון אופנת כיסוי הראש שלך.

הניח את צעיף המשי שלך בחלק האחורי של הראש והקרב את שני הצדדים אל פניך כדי לוודא שהם זהים. מניחים את מרכז כיסוי הראש באמצע הגדילים ומוסיפים את שני הקצוות לצדי החוטים. העלה את הקצה האחורי של הצעיף וקשור אותו סביב הראש.

כיסוי ראש מלבני (נקרא גם צעיף מוארך או ארוך) הוא אופציה טובה לנשים שאוהבות את מראה הבד הנוסף התלוי מעל הגב כמו קוקו. ריפוד צעיף מונע מהצעיף להחליק מהראש כשהוא קשור.

כיסויי ראש מרובעים הם לא רק כיסוי ראש נהדר

הם יכולים גם להיות קשורים יחד בדרכים מהנות רבות כדי לשפר את המראה שלך. אם אתה עובר טיפולי כימותרפיה ואינך זקוק עוד למטפחת, ניתן להשתמש בצעיף הבלתי קשור שלך לאביזרים בדרכים רבות אחרות. בעזרת כיסוי ראש מרובע ניתן להשיג את המראה הרצוי, מכיוון שהמידות מאפשרות ליצור כיסויי ראש מסובכים, טורבנים וצעיפים מרובעים.

שיקול חשוב בבחירת צעיף לנשים ללבוש סביב הצוואר או על הראש הוא האם הוא מחמיא לפנים. דרכים רבות ללבוש כיסוי ראש תלויות באופן הכנת הצעיף. החומר קובע כיצד הוא קשור, והצורה קובעת כיצד הוא נלבש סביב הראש.

אתה לא רוצה לכסות את כל הראש שלך עם מטפחת כדי להתהדר בשיערך הנהדר. בימים מסוימים אתה מרגיש שאתה לובש מטפחת רכה ונוחה, בעוד שבימים אחרים תוכל לבחור במשהו מסוגנן כמו התלבושת שלך.

עגילי חישוק הם הטובים ביותר כבר מההתחלה

אז קודם כל למד איזה זיווג ראש / תכשיטים מתאים לך ביותר. צעיף של עטיפת כותנה או פוליאסטר חייב להיות משולב עם עגילים יומיומיים, בעוד שמשי, סאטן או בדים מבריקים אחרים מבוקשים לעגילי שידה. כאשר אתה מגלה את תכשיטי השיער הטובים ביותר שלך, זכור כי כיסוי ראש אינו תחליף לטיפול והיגיינה טובים בשיער.

אם אתה חדש בנשירת שיער ואין לך שום דבר אחר לכסות את הראש

רוב הסיכויים שכבר יש לך צעיף מלבני בארון הבגדים שמוכן להפוך לכובע ראש ייחודי. הצעיף המלבני ודמוי העקבות שלך הוא אינסופי ואתה יכול לעטוף את הקצוות, לקשור קשרים עודפים, ליצור קשתות בצדדים ולמצוא מספר דרכים חמודות ללבוש אותו אם תרצה. שים קצוות רופפים על הראש בקשרים, עוטף את החלק האחורי של הראש והתאם אישית את צעיף המשי שלך (אני אוהב למשוך את הצדדים לאחור כדי ליצור משהו גדול יותר), והנצל את ההזדמנות להסתיר שערות רופפות על הראש.

כיסויי ראש הם הפתרון האופנתי המושלם ליום שיער רע והדרך המהירה ביותר לגרום לשיער שלך להיראות שטוח תוך 30 שניות

סביר יותר להיקשר לאם רוסיה אם אתה מחזר אחרי תמונות ישנות בשחור-לבן של כוכבות הוליווד ללא מכוניות, עם צעיפי משי עטופים סביב ראשיהם וקשורות מתחת לסנטריהן כדי להגן על שיערם ולגרום להם להיראות ללא רבב. בסגנון בבושקה.

לעוד פרטים נוספים על איך לבחור מטפחות ראש מעוצבות ומטפחות מעוצבות באפשרותך לבדוק כאן: bechic.co.il