איך לבחור פרופיל תאורה

במדריך זה נדבר כיצד לבחור את פסי הלד הטובים ביותר ליישום התאורה שלכם, מכיוון שזו אחת האפשרויות הרבות שתוכלו לבחור. מדריך זה מכסה כמה דברים שכדאי לדעת כשאתה מחליט באיזה גוף תאורה LED שקוע להשתמש.

מדריך תאורת בטיחות זה מתאר כמה מהמקומות הטובים ביותר להוסיף אורות בטיחות ומציג גם אלמנטים חשובים רבים אחרים שיש לקחת בחשבון בבחירת תאורה חיצונית ליתר ביטחון

מדריך זה מסביר כיצד להשתמש באורות אלה בצורה יעילה וכיצד האורות בהם אתה משתמש מייצרים את התאורה הרצויה בביתך, במשרדך או באזורים אחרים ברכושך. קרא קרא כיצד לעצב תאורה לחדרים שונים ולבחור את סוג המנורה המתאים לך. הנה מדריך מיני שיעזור לכם לבחור פרופיל אלומיניום טוב לפרויקט התאורה שלכם. לסיום, הנה מדריך טוב לאלו מכם שרוצים להשתמש במוסך שלכם כבית מלאכה ולהתקין נורות לד וציוד תאורה אחר כמו מנורות, מנורות וגופי תאורה.

אור רחב

הוא טכניקה שלעתים קרובות ניתן לשלב עם אחד מדפוסי האור הנ"ל כדי לפתור בעיה ספציפית. אם ברצונכם ליצור אווירת תאורה דינמית, תוכלו לבחור במערכת RGB היוצרת אורות בגוונים שונים ובהארים נעימים. כמובן, אין חוק המחייב את כל גופי התאורה החיצוניים לתלייה ולהתקנה על פי המפרט, אך אנו יכולים לתת לכם כמה טיפים וטריקים בנושא מימד ומיצוב סוגים שונים של גופי תאורה חיצוניים.
לעוד פרטים בנושא של פרופילי תאורה ואיך לבחור פרופיל תאורה ניתן לבדוק כאן: oroledilit.com

ניתן להשתמש גם בתאורת מסלול

אך היא מציעה יותר זרקורים מאשר תאורה רחבה ואפקט אור טבעי יותר מדפוס אור רחב. עכשיו שאתה יודע אילו אפשרויות תאורה שונות זמינות, הגיע הזמן לבחור בדרך בטוחה ויעילה למקם את גופי הבית שלך במיקומים חיצוניים שונים. אין ספק שכיף להיות יצירתי עם מיקומים קלים בביתך, אך תמיד צריך להקפיד למדוד ולהציב את האור במקומות שונים, כמו בסלון, במטבח, בחדר השינה ובחדר הרחצה. חשוב לדעת כיצד והיכן להציב מקורות אור בכל חדר והיכן נמצאים נקודות אור. לאחר שהגדרת את החדר שברצונך להאיר, בחר ברצועת תאורת LED המתאימה לפרויקט שלך. תלוי באופן השימוש ברצועת LED, ייתכן שתרצה ערך לומן מסוים. עבור תאורת מבטא, כנראה שלא תרצו שום דבר בהיר יותר מ -200 לומן לרגל, אך עבור יישומים אחרים שבהם אתם רוצים יותר אור, זה תלוי במיקום האור ובאיזו בהירות רציתם שהוא יהיה.

בנוסף לסגנון ולחומר, יש לקחת בחשבון גורמים נוספים בבחירת הנברשת האידיאלית, כולל גודל וצורת רצועת האור, סגנון תאורה ואפשרויות עמעום. אם אתם רוצים להיכנס לדירה עם תאורת תקרה, כדאי שתבררו על הסגנונות השונים.

אם התקרה שלך שטוחה

השתמש בתאורה קבועה לתאורה כללית ובחר תאורת תקרה עם אורות שקועים לתאורה סביבתית וכללית. זו יכולה להיות אפשרות תאורה מאוד נקייה למראה, מכיוון שתאורה יעילה של חדר דורשת לרוב אורות מרובים. אם האור מפוזר באופן שווה בכל החדר, תוכלו גם לבחור בגופי תאורה לתקרה עם גופי תאורה שקועים כמו זו שלמעלה. בכל הנוגע לסוג התאורה המתאים ביותר עבורך, יצרנו השוואה מפורטת בין ארבע אפשרויות תאורה.

אם אתם מחפשים פיתרון תאורה קבוע יותר

עליכם להתקין מנורת קיר שתוכל לשפר באופן דרמטי את מצב התאורה בביתכם. אם אתה רוצה לעשות זאת עבור תאורת הנוף החיצונית, אתה יכול למעשה להתקין תאורת פסים כמו זו שלמעלה. תאורת הרצועה היא במתח נמוך, כך שתזדקק לחשמלאי אם ברצונך לחבר מתג קיר בפועל ואספקת חשמל. עליכם להשתמש גם במתג מתח גבוה לתאורת חוץ ובמתג מתח נמוך לתאורה פנימית מכיוון שאינכם רוצים שייכשל בו זמנית כדי למנוע ירידות מתח.

אם יש לך תקרה של 8 מטר

שקול תשתית שטוחה כדי להשיג את החדירות ואת דרישות התאורה הכלליות של החדר. כאשר משתמשים בגופי תאורה על קיר, ברצונך לכוון את האור באמצעות אוגנים זוויתיים כדי להאיר שבילים ומדרגות. קבע את גובה הדלת שלך, שהוא מכפיל של חמישית, כמו גם את רוחב כל שלב בדלת.

אם תבחרו בגוף תאורה שקוע, עליכם בהחלט לעיין במדריך שלנו לעיצוב סיר אורות. באופן אידיאלי, יש לכוונן את התאורה המקיפה את רצועת האור לרוחב החדר. אחרת, אני יכול לומר בביטחון, זה לא ייראה טוב ואני אסביר איך לקבוע את זה.