איך לבקש העלאה במשכורת

מבוא:

הצעד הראשון הוא לחקור את השכר הממוצע עבור העבודה שלך באזור שלך.
למידע על איך לבקש העלאה במשכורת באפשרותך לבדוק ב- employment-law.co.il

לאחר מכן, עליך להעריך כמה אתה תורם לחברה.

שלישית, אתה צריך להשוות את העבודה שלך עם אחרים באותו תפקיד.

לבסוף, הכינו תוכנית והצג אותה לבוס שלך.

תהליך הגשת הבקשה לתוספת שכר אינו פשוט כפי שהוא עשוי להיראות. יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמחליטים לבקש העלאה בשכר.

ישנן סיבות רבות לכך שמישהו ירצה להגיש בקשה להעלאת שכר. אנשים מסוימים עשויים להרגיש שהעומס שלהם גדל והם זקוקים ליותר כסף כדי לפרנס את עצמם ואת משפחתם. ייתכן שאחרים קיבלו הצעה מחברה אחרת והם רוצים יותר כסף כדי להישאר עם המעסיק הנוכחי שלהם. לא משנה מה הסיבה שלך, ישנם כמה צעדים שאתה צריך לנקוט לפני קבלת ההחלטה להגיש בקשה להעלאת שכר.

מאמר זה יפרט כיצד תוכל להגיש בקשה להעלאת שכר ביעילות, אילו גורמים יש לקחת בחשבון, אילו טעויות אנשים עושים לעתים קרובות בעת הגשת בקשה להעלאה, וכיצד תוכל להכין את עצמך

שלב 1 – שקול את עלות המוצר או השירות של החברה

כאשר אתם שוקלים האם לבקש העלאה בשכר או לא, עליכם לקחת בחשבון את עלות המוצר או השירות של החברה. אם החברה מצליחה והמוצר או השירות שלה מבוקשים, אולי כדאי לבקש העלאה בשכר. אם הם לא מצליחים ואין ביקוש למוצר או לשירות שלהם, אולי לא כדאי לבקש העלאה בשכר.

אם ברצונכם לדעת כיצד להגיש בקשה להעלאה בשכר, עליכם לבחון תחילה את עלות המוצר או השירות של החברה. אם מדובר במוצר יוקרתי, אתה יכול לבקש העלאה משמעותית. אבל אם זה שירות בעלות נמוכה, ייתכן שהבוס שלך לא מוכן לתת לך יותר כסף.

שלב 2 – הכר את המצב הפיננסי הנוכחי של החברה

השלב הראשון בתהליך הגשת הבקשה לתוספת שכר הוא היכרות עם המצב הכלכלי הנוכחי של החברה.

לחברות יש בדרך כלל מדיניות משלהן בכל הנוגע להעלאת שכר, אך בדרך כלל הן עוקבות אחר השלבים הבאים:

-קבע כמה כסף דרוש עבור פרויקטים עתידיים וצמיחה.

-קבע אם הם מסוגלים לספק את סכום הכסף הזה.

-קבע אם מישהו אחר בחברה קיבל העלאה לאחרונה ואם כן, מה הייתה הסיבה מאחוריה.

העלאת שכר היא דרך מצוינת לתגמל עובדים על עבודתם הקשה. זו גם דרך מצוינת לשמור על העובדים שלך מאושרים ומוטיבציה.

אם אתם רוצים לקבל תוספת שכר, חשוב שתדעו את המצב הכלכלי הנוכחי של החברה. אתה צריך לדעת כמה כסף מרוויחה החברה והאם היא נמצאת כרגע במצב שיכול להרשות לעצמו לחלק תוספות שכר.

שלב 3 – דע את תפקידך בחברה ומה אתה עושה על בסיס יומי

אם אינך בטוח מה התפקיד שלך וכיצד הוא משתלב בחברה, עליך לשאול את המנהל או את משאבי אנוש. לאחר שתדע מה התפקיד שלך, תוכל לגלות כמה ניסיון והשכלה אתה צריך כדי לקבל קידום, וכמה אחריות ועבודה יש לך ביום יום.

השלב השלישי להגשת בקשה להעלאת שכר הוא לדעת את תפקידך בחברה ומה אתה עושה ביום יום.

האם אני לוקח על עצמי יותר מדי משימות? האם ייתכן שאני לוקח על עצמי משימות שמישהו אחר יכול לעשות? האם יש לי מפקח או מנהל שיכול להעיד על מוסר העבודה שלי?

שלב 4 – למד עוד על הבוס שלך וסגנון הניהול שלו

כדי להצליח בבקשתך להעלאה בשכר, עליך להכיר את הבוס שלך ואת סגנון הניהול שלו. זה יעזור לך להבין איך הוא יגיב לבקשתך ולמה הוא עשוי לצפות ממך.

אתה יכול לברר על סגנון הניהול שלו על ידי התבוננות בו במשרד. שאלו אותו על סגנון הניהול שלו ומה הוא מצפה מהעובדים. אתה יכול גם לשאול עובדים אחרים שעובדים אצלו או אפילו אנשים שעבדו אצלו בעבר.

זהו השלב הרביעי כיצד להגיש בקשה להעלאת שכר.

כדי להצליח לקבל העלאה בשכר, אתה צריך לדעת יותר על הבוס שלך ועל סגנון הניהול שלו.

האם אכפת לו ממך? האם אתה מסתדר עם הממונה שלך? אם לא, אולי יהיה לך קשה לבקש העלאה בשכר.