איך לוקחים משכנתא?

דירוג האשראי שלך נועד לספר למלווים כמה אתה יכול להחזיר וכמה סביר להניח שתשלים את תשלומי המשכנתא בזמן. ציון גבוה יותר מגדיל לא רק את הסיכויים שלך לקבל משכנתא, הוא גם יכול לעזור לך לזכות בריבית נמוכה יותר. לצד אישור המשכנתא, אתה רוצה לשמור על יחס מסוים שהמלווים משתמשים בו כדי לקבוע כמה מכם יכולים לעמוד בתשלום המשכנתא.

תשלומי חוב גבוהים על הלוואות לרכב או הלוואות סטודנטים גדולות יכולים להגביל את כמות אישור המשכנתא שתוכל לקבל

בשוק של היום, אתה מצפה שמשאל המשכנתא חייב לדרוש מקדמה מינימלית של 7%, במיוחד אם אתה מקבל הלוואת FHA או הלוואת תכנית מיוחדת.

למשכנתאות יש תנאי החזר שונים

המשפיעים על גובה התשלום החודשי שלך ועל גובה הריבית שתשלם במהלך תקופת ההלוואה. הלוואה בריבית קבועה היא הימור בטוח אם אתה יודע כמה תשלומי המשכנתא שלך יהיו בכל חודש. אם בכוונתך לעבור או למחזר בסוף תקופת הריבית הקבועה שלך, משכנתא משתנה יכולה לתת גישה לשיעור נמוך יותר מהלוואה קבועה.

לקבלת ייצוג איכותי ביותר של בקשת ההלוואה שלך, דבר עם מספר מלווים והשווה את שיעורי המשכנתא ואפשרויות ההלוואה שלהם. ותראה איזה סוג של משכנתא הם מציעים.
למידע נוסף בתחום של איך לוקחים משכנתא? נא לגשת לאתר bituach-ins.co.il

עכשיו שיש לך את ההלוואה והחיסכון שלך על השולחן ויש לך מושג טוב מה אתה יכול להרשות לעצמך הגיע הזמן לחפש מלווה ולהשוות שיעורים ותנאים

כדי למצוא את סוג המשכנתא המתאים למצבך. בחירה נכונה של המלווה למשכנתא והצעת הלוואה תדרוש מחקר וסבלנות בכדי להבטיח שתקבל את ההצעה הטובה ביותר האפשרית. ציון האשראי שלך וההיסטוריה שלך עם המלווה שלך יקבעו את גובה ההלוואה, בזמן שאתה מחפש בית בטווח המחירים שלך.

בנוסף לריבית

עליך להיזהר מעלויות סגירה, עמלות, עמלות, נקודות הנחה והוצאות אחרות שיכולות להוסיף אלפים להלוואה שלך. קונים משלמים לעתים קרובות במזומן כדי להימנע ממספר עמלות הקשורות להלוואה, כגון עמלות מקור, חיתום, דמי ביטוח משכנתא ודמי דיווח אשראי, שיכולים להוסיף עלות של אלפי דולרים.

אם ההלוואה שלך אינה במצב טוב או שלא חסכת הרבה עבור מקדמה, תוכל לרכוש בית עם משכנתא מגובה ממשלתית, כגון הלוואת FHA או VA. משכנתא ללא מזומנים יכולה להיות אופציה מצוינת למשך כל ההלוואה.

אם אתה מקבל הלוואת FHA עם מקדמה של 3.5% בלבד וניקוד אשראי של 580

היא מגובה על ידי מנהל הדיור הפדרלי, מה שאומר שה- FHA מחזיר את המלווה אם אתה כברירת מחדל בהלוואה שלך. זה מקטין את הסיכון שהמלווה צריך לקחת כדי להלוות לך כסף, וזה אומר שהוא יכול להציע את ההלוואה ללווים עם דירוג אשראי נמוך יותר ותשלום מקדמה נמוך יותר.

קבלת משכנתא בשנות ה -20 לחייך יכולה לאפשר לך לבנות הון עצמי בבית

לבצע ניכוי מס ולהעלות את דירוג האשראי שלך. לקיחת משכנתא לרכישת דירה זולה בהשוואה לריבית שלילית על הלוואתכם. על ידי לקיחת משכנתא לחלק מרכישת הבית שלך, תוכל לחסוך כסף משמעותי במזומן שתוכל להשקיע בתמורה לריביות משכנתא נמוכות יותר.

גיל עשרים צריך מספיק היסטוריית אשראי כדי להעפיל למשכנתא, כלומר ניהול חובות ופירעון הלוואות לסטודנטים. הלוואות VA הן אופציה מצוינת מכיוון שהן מאפשרות לך לקנות בית עם מקדמה של 0% וללא ביטוח משכנתא פרטי.

קשה להשוות תשלומים חודשיים למחיר דירה קבוע

שכן תשלומי הדיור החודשיים שלך כפופים לשיעורי משכנתא משתנים, ארנונה, עלויות ביטוח דירה (ביטוח משכנתא פרטית, PMI, דמי דירות וכו '. קבוע או משכנתא בריבית מתכווננת פירושה שהריבית נקבעת לתקופת ההלוואה ומשתנה במרווחים שנקבעו מראש. חלק מתשלומי המשכנתא החודשיים שלך הולך לתשלום ריבית למלווה וחלק הולך לפירעון יתרת ההלוואה שלך, גם כן הידועה בשם הון ההלוואה שלך.

אתה יכול לקבוע אם אתה יכול להרשות לעצמך להשתמש במחשבון הבנקסים

כדי לקחת בחשבון את ההכנסה והחובות החודשיות שלך לאמוד פרטי תשלום כגון שיעור המשכנתא שלך, ביטוח בעל הבית וארנונה. כל התשלומים החודשיים שלך כולל כרטיסי אשראי, הלוואות לסטודנטים, הלוואות רכב וחכירות ייכללו בתשלום המשכנתא הפוטנציאלי שלך.

אם אתה בפיגור-כלומר

אתה לא משלם את ההלוואה כאשר אינך יכול לבצע תשלומים בזמן – למלווה (בנק, חברת משכנתאות, איגוד אשראי) יש את הזכות להשתלט על הנכס. המשמעות היא שתוכל לשנות את ההלוואה שאתה משלם כרגע כדי להוריד את הריבית, להפחית את התשלומים החודשיים או להחזיר את הבית שלך עם הכסף וההון העצמי שבנית באמצעות התשלומים הרצופים שלך.

מתווכי משכנתאות יכולים לעזור לך למצוא עסקה מול המלווה ולברר פרטים על הלוואה

מצא את התשובות באמצעות Rocket Mortgage (r) Quicken Loans, הדרך המקוונת והמהירה שלנו להשיג משכנתא, בה תוכל לראות כמה אתה יכול להרשות לעצמך ולהתאים את אפשרויות המשכנתא שלך. זכור שכאשר אתה מבקש הלוואה, קשה להשיג הכל, כולל המשכנתא, כך שכל פנייה של מלווה עלולה לצוץ בדוח האשראי שלך ולהפחית את הניקוד שלך.