איך לעזור למנהל המשרד לנהל עובדים?

רבקה שפר זכתה להצלחה רבה כמנהלת משרד בגלל הצוות איתו היא עובדת מדי יום, שהתקבלה לעבודה כרכזת תפעול לפני שנה וקודמה ממנהלת תפעול למנהלת משרד לפני שנה. הנגישות שלהם תרמה לגרום לטיפשים להרגיש טוב כשהם באים אליה עם חששות, ועזרה לטפח מערכת יחסים טובה בינה לבין החברה.

לעתים קרובות מתעלמים מתקשורת

אך זו ללא ספק המיומנות החשובה ביותר בכל הנוגע להצליח בתפקיד מנהל המשרד. מאחר שמנהלי משרדים עובדים עם צוות בכל הרמות, נדרשים מיומנויות תקשורת חזקות בעל פה ובכתב. לדוגמא, מנהלי משרדים צריכים להעביר מידע חשוב בין המחלקות בכדי להבטיח שהחברה עומדת במועדים חשובים.

לדוגמה, יתכן שתתבקש לפתור סכסוכים, לדבר עם לקוחות זועמים, לחתום על חבילות או להתאים את לוחות הזמנים של העבודה. האחריות של מנהל משרד בתוך חברה תלויה בגורמים רבים, כגון הענף, הגודל והתרבות הארגונית.

האחריות של מנהל משרד הינה

לפי החשד, הנהלת עובדי משרד. המידה בה מנהל משרד לוקח על עצמו משימות מנהיגות תלוי בארגון, בתעשייה, בגודל ובמבנה שלך. האחריות של מנהל משרד וירטואלי תלויה בחברה, מה החברה עושה, מה היא צריכה לעשות, כמה שעות עובדים אמורים לעבוד בשבוע, ובתרבות הארגונית. למנהלי המשרדים יש מגוון תחומי אחריות בהתאם לצרכי החברה שלהם, אך הם בדרך כלל אחראים לתכנון, תיאום ובקרה של פעילויות משרדים, תוך שמירה על רגולציה ממשלתית, חוקי העבודה ושביעות רצון העובדים. מנהלי המשרד אחראים על פיתוח נהלים והטמעה, הערכה, שיפור ותקשורת עם עובדי המשרד אודות נהלים אלה. הם גם אחראים לפיקוח על הממשל החדש, התפעול והצוות.

תפקידיו של מנהל המשרד משתנים בהתאם לאזור התפקיד

אך תחושת מנהיגות חזקה ורווחת הצוות תנחה את משימת מנהל המשרד. בתרגול רפואי, בין אם כפרקטיקה אישית ובין אם כקבוצה של מאות רופאים, אתה ממלא תפקיד מפתח בניהול כוח האדם. עבור רופאים בפרקטיקות של שניים או שלושה רופאים, מטבע הדברים למנהלי המשרדים יש אחריות שונה, אך בפועל גדול, המנהל יכול להיות בעל מספר מחלקות ומנהלים.

תוכנת ניהול עובדים יכולה לעזור לכם להבטיח שהעובדים שלכם יבצעו את העבודה הטובה ביותר שלהם מדי יום

טכניקות ניהול אפקטיביות הן הכוח המניע מאחורי צוות מטופח ויעיל ומטופח. מאמר זה מכסה את היסודות של ניהול משאבי אנוש, הנחוצים למקום עבודה יצרני ולעובדים מרוצים.

שלא לדבר על כך שתוכנת ניהול עובדים

היא כלי מודרני שרבים מהעובדים שלך כבר משתמשים בו ויש להשתמש בהם בתדירות גבוהה יותר, במיוחד אם אתה מתמודד עם צוותים רב-דוריים. קידום תקשורת פתוחה, יצירת שקיפות ואמון ועזרה לעובדים להתפתח יותר ממך – כל זה משולב בתוכנה אחת לניהול עובדים. כמנהל תוכנת ניהול העובדים המוביל בענף פניתי לקונטאם.

למנהלים יש הבנה ניואנסית כיצד הם מנהלים את הצוותים שלהם

פלטפורמת ניהול התרבות שלנו וסקרי עובדים נותנים למנהלים גישה לנתונים של העובדים שלהם. השתמש בתובנות מבוססות נתונים אלה כדי להבין כיצד תוכל לשפר את יעילות הניהול שלך כיום, ובקש מאיתנו עבודות נהדרות בכדי לקבל עזרה.

הם אחראים למשימות אדמיניסטרטיביות שונות בארגון

תומכים ושומרים על התרבות הארגונית כמו גם על אחריות כוח אדם אחרת כמו הערכת ביצועי העובדים. מנקודת מבט ייחודית, יש לך הזדמנות לדון בעובדים ממטה המנהלים. למרות שאין לך דיווח ישיר לעובדים, אתה יכול להדריך ולתמוך באנשים שאתה עובד איתם.

ההתנהגות היחידה שאתה יכול לשלוט בסופו של דבר היא שלך, מה שאומר שתפקידך להוביל לדוגמא ולגלם ערכים במקום העבודה שאתה רוצה שישתקפו במשרד.

מנהל משרד

הוא אחד האנשים הבודדים מלבד המנכ"ל והצוות הבכיר אשר מתקיימים כל יום באינטראקציה עם עובדים בכל הרמות והמחלקות. כמו כוכבי רוק, מנהלי משרדים הופכים להיות חיוניים בכל הנוגע לטיפוח התרבות שחברתך זקוקה לה בכדי לכוון את הספינה בכיוון הנכון עם צמיחתה.

לא מדברים על זה לעתים קרובות

אך אנו יכולים לעזור לצוותים שלנו להישאר בריאים, מאושרים ופרודוקטיביים על ידי זיהוי והתמודדות עם הסביבה הלחוצה שיוצרים עבודה מרחוק עבור אנשים רבים. בענפים רבים מנהלי משרדים מנהלים משרדים סטטיים ופיזיים בהם צוות ליבה של עובדים עובד בשעות משרד אופייניות. מנהלי משרדים רבים העובדים בחברות טכנולוגיה עובדים עם אנשים שהם צריכים לנהל במספר משרדים, אזורי זמן וסוגים אחרים של מקומות עבודה.

זכור

רק בגלל שאתה לא רואה עובדים עובדים בבקתות שלהם זה לא אומר שהעבודה לא נעשית. מנהלים יכולים לדגמן התנהגות בשעות העבודה, כמו למשל לנסח ציפיות ולהגיב למיילים ולהודעות טקסט לאחר העבודה. מנהלי משרות יכולים גם ליידע את עובדיהם לגבי מדיניות ושינויים בכוח האדם, כמו גם טיפים להצלחה עסקית לעבודה מהבית, אומר פלמן.

קורות החיים שלך כמנהל משרד צריכים להדגיש את חוויית העבודה שלך

ביצועים והשכלתך, ומכתב הכיסוי שלך כמנהל משרד אמור להראות את כישורי התקשורת והמקצועיות שלך בפני מעסיקים פוטנציאליים. הקדמה קצרה עוזרת למועמדים להתרגש מהסיכוי לעבוד איתך.

הם יהיו בתפקיד אבטחה ובדיקה של חוזים

הזמנות, משלוחים, צוות משרדים ומחלקות ארגוניות אחרות. עם השינוי באים אתגרים חדשים ומשאבים וכלים חדשים לעמוד בהם. השתמש במיומנויות המתמטיות שלך כדי לפקח על עיבוד הזמנות, יצירת חשבוניות, קבלת תשלום וחשבונאות.