איך לפתוח חנות אינטרנטית בלי להוציא שקל מהכיס

כל שעליכם לעשות הוא ליצור חשבון באחת מהפלטפורמות ולהקים את החנות שלכם. אתה אפילו לא צריך לדעת שום דבר על תכנות מחשבים כדי להשתמש בהם כדי לבנות את החנות שלך. אתרים אלו מאפשרים לך להתאים את החנות שלך לצרכים שלך ולנהל תשלומים ומשלוחים בקלות.

פלטפורמות לפתיחת חנות אינטרנטית

פלטפורמות כמו Shopify,BigCommerce או Etsy מאפשרות לך ליצור חנויות אינטרנטיות באמצעות העיצובים והתבניות המובנים שלהן. בנוסף, ישנם יתרונות רבים לפתיחת עסק מסחר אלקטרוני בהשוואה לעסק פיזי: ההשקעה הראשונית נמוכה בהרבה, אפשר להתחיל בגדול או בקטן, והחנות המקוונת שלכם יכולה לפעול 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, ללקוחות ברחבי הארץ (או בכל העולם אם אתה מוכן לשלוח עד כה). עסקים רבים בתחום המסחר האלקטרוני מצליחים ליצור מוצרים מוצלבים ומוצרים צולבים כדי למכור ביעילות רבה יותר מבלי להפריע למבקרים בחנות לבצע רכישה. Shopify היא פלטפורמת המסחר האלקטרוני הנפוצה ביותר, מה שמקל מתמיד על עסקים למכור את המניות שלהם באינטרנט.

אתה יכול לחפש בשוקי דרופשיפינג כמו AliExpress או Dropship Direct

כדי להתחיל עם החנות המקוונת שלך. אפשרות נוספת שאני ממליץ היא לארח את החנות שלך בפלטפורמת מסחר אלקטרוני מוכנה לשימוש. סוחרים יכולים גם להשתמש בתבניות עיצוב של חנויות מקוונות שכבר הוגדרו עבור מכשירים ניידים כדי להפוך את האתרים שלהם לידידותיים למכשירים. עם השימוש הגובר בטלפונים ניידים לקנייה מקוונת, סוחרים צריכים להבטיח שעיצוב האתר שלהם מותאם לנייד כדי שהקונים יוכלו לקנות לא משנה באיזה מכשיר הם משתמשים.

סוחרים עם סוג כזה של חופש כבעלי חנות מקוונת יכולים להביא ליותר המרות אם הם יודעים לעצב כל אלמנט בחנות שלהם

על ידי ביצוע אסטרטגיות אלו, סוחרים יכולים למקד את תחומי העניין של לקוחות דרך החנות המקוונת שלהם כדי להבליט את העסק שלהם מסוחרים פחות מנוסים.

זה לא משנה אם יש לך את המוצר הטוב ביותר בנישה שלך ואת שירות הלקוחות הטוב ביותר

אם עיצוב האינטרנט של החנות שלך גרוע, הנוכחות המקוונת שלך נחרדת. יכולות להיות לך שתי חנויות מקוונות שמוכרות את אותם דברים, אבל תראה תוצאות שונות לגמרי אם רק חנות אחת מותאמת לחיפוש והשנייה לא. בסופו של דבר, החנות תהיה המקום הטוב ביותר עבורך לקניות – הפוך אותה למקום הקניות הקבוע שלך ותחסוך אוטומטית. עם כמה מצרכים ומרכיבים בסיסיים שכנראה כבר יש לך בבית, אתה יכול למכור מאפים באינטרנט או במאפיות מקומיות.

אתה יכול גם לפתוח עסק B2B שבו אתה מנהל עסקים שונים עבור לקוחות מקוונים בתור עוזר וירטואלי

אתה יכול להגדיר את הבלוג שלך באינטרנט בחינם עם פלטפורמה כמו וורדפרס ולאחר מכן לייצר הכנסה באמצעות מודעות, תוכן ממומן או מכירת מוצרים. השתמש במדיה חברתית ובאתר וורדפרס חינמי כדי לקדם את המוצרים שלך ותהיה לך עסק זול מאוד.

אתה אפילו יכול לפתוח חשבון ClickBank בחינם ולמכור מוצרים של אנשים אחרים בתשלום עד שתרוויח מספיק כסף

כדי לשלם את העמלה החד-פעמית של המוכר, מה שהופך את ההפעלה הזו בחינם. להרוויח רווחים גדולים זה אף פעם לא קל כפי שטוענים משווקים להתעשר במהירות, אבל עכשיו יותר מתמיד, אתה באמת יכול לפתוח עסק בחינם. צריך הרבה כסף כדי לפתוח עסק – תשאלו את כל מי שחשב אי פעם לפתוח מסעדה או בית קפה.
למידע מורחב בתחום של איך לפתוח חנות אינטרנטית בלי להוציא שקל מהכיס נא לבדוק ב- kratza.co.il

אם אתה מעוניין להקים עסק ביתי משלך אבל לא רוצה להשקיע מראש

המשך לקרוא כדי לקבל רשימה של 50 רעיונות לעסקים ביתיים שאתה יכול להתחיל בלי כסף. בין אם אתם פותחים עסק קטן בפעם הראשונה ובין אם אתם נמצאים במשחק כבר זמן רב, המדריך הזה ילמד אתכם איך לפתוח חנות מקוונת ב-7 שלבים פשוטים. אחרי הכל, ללמוד איך להקים עסק מסחר אלקטרוני זה לא תמיד קל, אבל על ידי ביצוע צעד אחד בכל פעם, כפי שהראינו, אתה יכול להפוך את התהליך לניהול יותר ולהשיק את החנות המקוונת שלך. מהיר מספיק.

 

כדי ליצור חנות מקוונת רווחית, אתה יכול לשלם למעצב אתרים הון תועפות או להתחייב ללמוד כיצד לקוד. באמצעות כמה ציוד יצירה בסיסי, אתה יכול ליצור פריסות אלבום משלך למכירה מקוונת או אפילו ליצור דפים מותאמים אישית עבור לקוחות. עם הכלים האלה, אתה יכול להתחיל למכור את השירותים שלך באמצעות אנשי הקשר שלך.

עסק מונע באירועים

הוא קצת יותר מסובך, אבל עדיין ניתן להתחיל אותו בהון מוגבל (ראה מאמר עסק מונע באירועים בגיליון מרץ של Entrepreneur). היתרון של עסקים כאלה הוא שבאמצעות שיווק יעיל, אתה יכול למכור כרטיסים לפני שאתה לוקח את העלות הגדולה ביותר, להגביל את כמות ההון הדרושה כדי לשמור על העסק צף. כפי שאתה יכול לראות, אתה לא צריך לדאוג להוציא הון תועפות כדי לקדם את העסק שלך ולהשיג לקוחות חדשים.

אתה רק צריך לפתח אסטרטגיה מצוינת שעובדת עבור העסק שלך; אתה יכול לכלול את האלמנטים שלעיל

כדי להתחיל ולהתקדם בכיוון הנכון. אז ברגע שתבין טוב יותר מה עובד עבור עסק המסחר האלקטרוני שלך, אתה יכול להתחיל לבחון אפשרויות בתשלום לקידום החנות שלך.

מצא חנות יד שניה באזור שלך שמדרגת את הפריטים שלך ונותנת לך אחוז מהמחיר שהם מוכרים עבורו

או השתמש באתר שעושה את אותו הדבר. לעתים קרובות אתה יכול למצוא בדיוק את הפריט שאתה רוצה עם קצת קניות חכמה בחנויות לחומרי בניין משומשים, חנויות משחקים משומשים, חנויות יד שניה וכו'. הפוך את החנויות האלה לחלק משגרת היומיום שלך – פנה לשם קודם כשאתה מחפש פריטים פוטנציאליים ותחסוך כסף.

אינך צריך לשאת איתך מלאי

כך שתוכל לחסל את עלות הרכישה והאחסון של מוצרים אלה. אתה יכול גם למכור חלק מהספרים שלך באתרים כמו eBay או אמזון ולהשתמש בכסף כדי להגדיל את המלאי שלך. אם יש לכם פריטי אספנות או פריטים חמים בבית, תוכלו ליצור חשבון באיביי ולהרוויח כסף ממכירות פומביות מקוונות. מכור רק ספרים שכבר בבעלותך והשתמש בכסף שאתה מרוויח כדי לקנות מלאי עתידי.

פתיחת חנות ספרים משומשים דורשת הרבה ספרים ומקום למכור אותם

נישה אחת שאולי תרצה לנסות היא ספרי לימוד, שאתה יכול למכור באופן מיידי באינטרנט למספר רב של קונים. אם אתה יכול לכתוב או לדבר בצורה מוכשרת על כל נושא ויש לך מחשב, אתה יכול ליצור פודקאסט או ספר אלקטרוני למכירה עם כלים חינמיים.

שיווק אורגני מפה לאוזן במדיה חברתית יכול להניע את הצמיחה של עסקי המסחר האלקטרוני שלך. אתה יכול גם להשתמש בכלים מקוונים בחינם כמו פייסבוק כדי לקדם אירועים מקוונים של לקוחות.

לתוכניות אלה יש תבניות חנות מובנות כך שסוחרים יכולים להתאים בקלות את אתרי האינטרנט שלהם ללא כל ידע בתכנות או עיצוב גרפי

יש להם אוסף גדול של חנויות מקוונות, כולל דרופשיפינג עסקי מסחר אלקטרוני, בטווחי מחירים ונישות שונות שתוכלו לבחור מבין המוצרים.