איך לשמור על מחשב macbook שלא יתקלקל

מאמר זה יראה לך מדוע ה- MacBook Pro Air שלך יכול להציל מק קפוא מלהתרסק עם פתרון זה לתיקון מסך שחור ב- iMac או ב- MacBook שלך. Pro או Air, המסך שלו יהיה שחור ויתרסק, אך תוכלו לתקן אותו בעזרת כמה צעדים פשוטים בפוסט זה.

בתכונה זו אנו בוחנים מה לעשות אם ה- Mac שלך קופא

אם הוא מתחיל להסתובב כמו כדור חוף על גלגל הקשת, אינך יכול להפעיל או לכבות אותו, להזיז את מצביע העכבר, השתמש מקלדת, לא יכול להתחבר, לכבות אותה או להכריח אותה להפסיק – וגם אם כן, הבעיה הבסיסית הגדולה היא שהיא ממשיכה לקרות. כדי להרוג את האפליקציה הקפואה, לחץ על Command – Shift – Option – Escape כדי להרוג אותה תוך ביצוע אתחול מחדש קשה על ידי לחיצה ארוכה על לחצן ההפעלה.

אם השלבים שלעיל אינם פועלים וגם המקלדת אינה מגיבה

לחץ על Ctrl – Opt – Cmd – מקש הפעלה עד שה- Mac ננעל לחלוטין, לחץ על מקש S וה- Mac שלך יופעל מחדש. אם כיבית את ה- Mac והמסך כולו נשאר שחור, נסה את כפתור ההפעלה פעם אחת ואז לחץ על מקש "S". אם זה לא עובד או שה- Mac נעול לחלוטין ואינך יכול להפעיל או לכבות אותו, החזק את לחצני ההפעלה לחוץ תוך כדי מעבר קדימה ואחורה.
כדי לקרוא עוד אודות תיקון מקבוק יש לבדוק כאן: laptoplab.co.il
לעוד פרטים על תיקון למקבוק ואיך לשמור על מחשב macbook שלא יתקלקל מומלץ להעיף מבט ב- laptoplab.co.il

הפעל מחדש את המחשב

הפעל אותו לאתחול כרגיל ונסה לגשת לאפליקציית הדואר כדי לראות אם בעיית קריסת הדואר ב- Mac שלך כבר נפתרה. אם לא, נסה להשתמש בו כרגיל עד שתראה שהוא עדיין יתרסק באופן אקראי במהלך השימוש. לאחר שביצעת זאת, אתחל מחדש והפעל מחדש את ה- Mac, או נסה לגשת שוב לאפליקציה מבלי לראות אם נתקלת בבעיות קריסה בה. לאחר שעשית זאת, נסה שוב לאחר שראית את ההתרסקות.

אם ה- Mac שלך לא מופעל באופן קבוע

נסה את הטיפ הקצר הזה כדי לפתור את הבעיות. אם אתה מנסה לאלץ כיבוי של Mac או לשדרג את MacOS והוא ממשיך להתנהג בשובבות, עליך לגשת לשירות בו. אם הוא ימשיך להיסגר במהלך הכלים לפתרון בעיות שהוזכרו לעיל, ייתכן שהגיע הזמן לבקר במרכז שירות מאושר. יתכן גם שתתעניין כיצד לתקן מקינטוש שאינו מופעל ומפעיל אתחול ומתקן את הבעיות הנפוצות ביותר במק. אפס את ה- PRC של ה- SMC, כבה את השירות מה- Mac והחדש את הפעולה הרגילה.

אם אתה משתמש ב- MacBook וה- Mac שלך ממשיך לקרוס, מאמר זה יכול להועיל בכדי למנוע ממנו לקרוס.

אם ה- Mac שלך קורס כל הזמן

אתה עלול לגלות שהמכשיר שלך נתקל בבעיות הבאות. כמו בכל בעיה במחשב, הצעד הראשון שעליך לעשות הוא להבין מדוע הוא ממשיך לקרוס ב- iMac או ב- Macbook. ככל שתדעו יותר על הסיבות האפשריות לכך שהמק ממשיך לקרוס, יהיה קל יותר למצוא פיתרון. תוכל גם ללמוד עוד כיצד לפתור את הבעיה אם ה- Mac שלך קופא לחלוטין.

אם ה- Mac שלך מופעל, אינך יכול להפעיל אפליקציות וה- Mac קופא בעת ההפעלה. בדרך כלל, אפליקציה קפואה לא קורסת את כל ה- Mac, אך אם הזיכרון מלא, זה יכול להוות סיכון אם יישומים רבים פועלים בו זמנית.

כדי למצוא פיתרון קל, נסה כונן קשיח מותאם, ובמידת האפשר, Big Sur Update יכול לתקן קריסות של Mac או בעיות נוספות בתוכנית שמתקנת קבצי מערכת ותכונות. כפי שצוין קודם לכן, עדכוני אפליקציות יכולים לפתור בעיות תאימות ובאגים שגורמים לאפליקציות MacBook MacOS 10.14 לקרוס. אמנם קריסות של אפליקציות נדירות במכשירי Mac, אך עדיין מדובר בבעיה מתועדת היטב שניתן לטפל בה כעת באמצעות פתרונות יעילים. במקביל, ייתכן שתצטרך לסגור את ה- Mac שלך על ידי הסרת קבצים ישנים ומסמכים שנשכחו מזמן, כדי למנוע הקפאה מעצבנת של Mac. יתכן ונתקלת בבעיה זו לפני פתיחת חלון Safari, אך אין לך יותר גישה אליו, ובמקרה זה עלולה להיות שגיאה בדפדפן Safari או בעיה במערכת ניהול האחסון ב- Mac הגורמת לבעיה. אם במחשב שלך יש תוכנית המשתמשת בכמות גדולה של זיכרון RAM, יש סיבה מדוע iTunes ממשיך לקרוס, וייתכן שתבחין כי ה- Mac שלך משתמש כמעט בכל הזיכרון (RAM).

סיבות נוספות להקפאת ה- Mac שלך הן דפדפן מתוקן, חלון כרטיסיות פתוח בו זמנית או MacOS מיושן. ייתכנו מספר בעיות אחרות הקשורות לתוכנה עם ה- Mac, שלעתים קרובות גורמות לו לקרוס, כמו חוסר חיי סוללה.

טעינת ה- Mac למצב בטוח עשויה לפתור חלק מהנושאים הקשורים להקפאה ולעזור לך בכלל לקבוע את הגורם לבעיה. מצב בטוח יתקן את הבעיות כך שתוכלו להשתמש ב- Mac מבלי להקפיא אותו.