איך מכינים שוקו

אם תהיתם פעם איך להכין רוטב שוקולד פשוט עם שוקולד צ'יפס, אל תחפשו יותר מכיוון שאראה לכם איך מכינים סירופ שוקולד ואבקת קקאו. כדי להכין את רוטב השוקולד הביתי הזה צריך רק כמה מרכיבים והוא טעים בדיוק כמו סירופי השוקולד שתוכלו לקנות בחנות.

מתכון שוקולד תוצרת בית זה מאפשר לכם להתאים אותו בקלות ולטעום אותו, כולל כמות הממתיק. אפשר לשחק עם הפרופורציות של חמאת קקאו ואבקת קקאו, כל עוד היא לא מתוקה מדי או מלוחה מדי.

אם ברצונכם להכין שוקולד בעצמכם

תוכלו ליצור קשר עם חטיף שעועית או יצרנית שוקולד כדי למצוא את השעועית, החטיפים ומכונות השוקולד. אם אתם מחפשים מתכון בדף זה להכנת שוקולד מפולי קקאו מיובשים או אבקת קקאו, עיינו בתכנית השוקולד המיוצר עם שעועית. ניתן גם להחליף את חמאת הקקאו, שבבי השוקולד או מרכיבים אחרים במתכון זה אם אינכם מקבלים פולי קקאו.

למד כמה קל להכין שוקולד ביתי עם 3 מרכיבים חיוניים בלבד: אבקת קקאו, חמאת קקאו וחלב. אתה יכול גם להכין שוקולד חלב על ידי הוספת ליקר שוקולד מריר, כמו שאתה עושה עם חפיסת שוקולד או יצרנית שוקולד.

אם אין לכם קשקשים למטבח ורוצים שוקולד מריר, תוכלו גם לנסות ממתיק גרגירי אם אתם רוצים שוקולד כהה יותר. מסירים את הקקאו והחמאה מהאש ומערבבים היטב עד לקבלת קרם, כ -2 דקות.

במתכון זה לא החלפתי את השוקולד בשוקולד הלבן בו השתמשתי בשוקולד תה ירוק

אלא בדקתי אותו עם קקאו גולמי ואבקת קקאו ומצאתי שהוא טעים. אם אתם רוצים להכין שוקולד אך לא רוצים לשלם את המחיר הגבוה עבור שוקולד גולמי, תוכלו להשתמש בשמן קוקוס. אני מעדיף אבקת קקאו הולנדית מעובדת, שהיא מעט מעודנת יותר ולא מתוקה כשמלטשים אותה, וגיליתי ששמני הקוקוס נוטים להיפרד ולהפוך למעט שמנוני.

שוקולד גולמי הוא אלטרנטיבה נחמדה לשוקולד מריר קונבנציונאלי, מכיוון שקל לשלוט במה שנמצא בתוכו. אפשר להשתמש בו גם להכנת חטיפים בריאים כמו בראוניז, עוגיות, מאפינס ואפילו שוקולד צ'יפס.

ייצור שוקולד חלב תוצרת בית לא צריך להיות מרתיע או קשה

והוא מתקתק באופן טבעי. בין אם אתם אוהבים חלב לבן או שוקולד מריר, ללמוד לאהוב שוקולד בבית הוא דרך נהדרת לעשות את שניהם, שכן התהליך פשוט כמו טעם וקל לשימוש במתכון שוקולד ביתי.

להכנת חלב שוקולד

מערבבים כף 1 סירופ שוקולד לכוס חלב ומקציפים עד לקבלת מרקם חלק. אם אתה משתמש בשוקולד חלב, צמצם את השמנת ל -1 / 2 כוס, מכיוון שהוא הרבה יותר רך משוקולד מריר. שוקולד מעונן ופחות מבריק עדיין יהיה טעים, אבל הוא פשוט לא ייראה כמו שהוא. כאשר חמאת הקקאו יציבה בטמפרטורת החדר, תוכלו להעצים את הטעם על ידי הוספת קקאו או קקאו. כדי להפוך את השוקולד לנוקשה יותר, אין להוסיף קקאו וחמאה אם הם חמים מדי; הם יהפכו אותם למוצקים.

לא כל השוקולדים זהים ורוב האנשים קונים אותם

מותגי שוקולד מכילים הרבה יותר אבקת קקאו, אבל אם מכינים עוגות עם אבקת קקאו בלבד, תוכלו להעצים את טעם השוקולד. באופן אישי, אני משתמש במגוון מותגי שוקולד בייצור השוקולד שלי, כמו קדברי והרשי. אבל יש עוד הרבה מותגים טעימים ושוקולד; לא כל השוקולד בהחלט זהה.

הדרך שלי

מתכון לחטיפי שוקולד מריר הוא תערובת של אבקת קקאו, חמאת קקאו, סוכר, שוקולד צ'יפס ושוקולד חלב. אז 70% מהשוקולד שלי הוא קקאו, חמאה וסוכר. והייתי משתמש ב -1 / 4 כוס אבקת שוקולד ו -2 כפות סוכר לכל חפיסת שוקולד. להכנת שתי חטיפי שוקולד חלב, אני משתמש בשתי כוסות חלב, כף אחת מנוצות קקאו וכפית אחת של אבקת וניל.

אם אתם רוצים להכין שוקולד בעצמכם

כדאי לכם לנסות את המתכון הפשוט הזה לשוקולד מריר. כבר רמזתי להכין שוקולד מנוצות קקאו ונוצות קקאו, אבל עדיין לא ממש ניסיתי להשתמש בהם בכלום. קראת כבר הרבה על כל התהליך של הכנת שוקולד, אז אני בטוח שכבר ציינת שאתה יכול להכין שוקולד בדרכים רבות ושונות, החל מאבקת קקאו ועד שוקולד צ'יפס וכלה בחטיפי שוקולד.

ישנן גישות רבות להכנת שוקולד בבית

אך מצאתי ששוקולד מחמאת קקאו הוא החביב עלי ביותר. בדרך כלל אני משתמש בשילוב של חמאת קקאו, אבקת קקאו ומעט חלב כדי להבטיח שהטעם יפה ועשיר. יש חברות שמשתמשות בחלב כמו גם בחמאת קקאו ובאבקות קקאו אחרות כמו ציפורני קקאו וחמאת קקאו. שוקולד קוברוורט משתמש במאה אחוז קקאו וחמאה, אך עובד בעיקר עם חברות המשתמשות בתוסף החלב של חמאת קקאו, הנחשב לשוקולד באיכות טובה במיוחד.