איך פותחים חנות אינטרנטית

בעלי חנויות מקוונות לא צריכים לדאוג לגבי כללי שוק המגבילים את מה שהם יכולים לפרסם בדפי מוצרים או בהודעות לקונים. במקום לפעול לפי מדיניות השוק, המוכר יכול ליצור חנות מקוונת משלו בתנאים שלו כדי לדגמן את האינטראקציה של קונים עם המוצר. על ידי ביצוע אסטרטגיות אלו, סוחרים יכולים למקד את תחומי העניין של לקוחות דרך החנות המקוונת שלהם כדי להבליט את העסק שלהם מסוחרים פחות מנוסים.

עיצוב חנות אינטרנטית

זה לא משנה אם יש לך את המוצר הטוב ביותר בנישה שלך ואת שירות הלקוחות הטוב ביותר אם עיצוב האינטרנט של החנות שלך גרוע, הנוכחות המקוונת שלך נחרדת. הדרך הטובה ביותר לבנות עסק תכשיטים מקוון רווחי היא למכור תכשיטים באיכות גבוהה ולהציע מוצר ושירות לקוחות שאף אחד אחר לא מציע.

לאחר שהחלטת שאתה רוצה למכור באינטרנט השלב הבא הוא לקבוע כיצד תיצור את האתר שבו תשתמש למכירה. תחילה עליך להמציא תוכנית עסקית, לבחור מוצרים ולסדר את כל הנקודות הלוגיסטיות שלך. הגש תוכנית ועשה כמיטב יכולתך לעמוד בה – בחר נישה משגשגת לחנות המקוונת שלך, פתח אסטרטגיה עסקית קטלנית ומצא את פלטפורמת המסחר האלקטרוני הנכונה (מבלי לכתוב קוד משלך מאפס).
למידע על איך פותחים חנות אינטרנטית עליך לבדוק כאן: kratza.co.il

צעדים לחנות אינטרנטית

הנה צעדים שתוכל לנקוט כדי להבטיח את הצלחת העסק החדש שלך. בין אם אתם פותחים עסק קטן בפעם הראשונה ובין אם אתם נמצאים במשחק כבר זמן רב, המדריך הזה ילמד אתכם איך לפתוח חנות אינטרנטית  ב-7 שלבים פשוטים. המטרה שלנו היא לשמור על פעילות החנות שלך, כולל מוצרים, היום.

ברגע שאתה יודע מה אתה צריך לעשות באופן חוקי

כדי לפתוח חנות מקוונת, הגיע הזמן להסתכל על החלק החשוב ביותר של המותג שלך: המוצר. עם X-Cart, כל מה שאתה צריך לעשות כדי להתחיל למכור מוצרים באינטרנט הוא להקים חנות מקוונת. עקוב אחר המדריך שלנו שלב אחר שלב להקמת חנות מקוונת ותלמד כיצד להפעיל במהירות אתר מסחר אלקטרוני מאפס. יצירת חנות מקוונת עבור העסק שלך היא קלה אם יש לך פלטפורמת מסחר אלקטרוני שמתאימה לצרכים שלך.

סביר להניח שפתיחת עסק מקוון עם אחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הטובות ביותר כמו Shopify או Magento תעלה לך יד ורגל

פלטפורמות מסוימות, כגון BigCommerce, מקלות על השקת חנות מקוונת עם תמיכה קטנה או ללא תמיכה למפתחים. אם אתה צריך יותר התאמה אישית לחנות המקוונת שלך מאשר eBay ו-Etsy מציעים, רוב הסיכויים שתסתפק באפליקציית מסחר אלקטרוני מתארחת כמו Shopify או Big Cartel.

 

כדי להקים חנות, תזדקק לשם דומיין, אירוח אתרים ותעודת SSL. לפני שתוכל להתחיל למכור, עליך להגדיר כמה דברים כגון מידע על מטבע, תשלום ומשלוח. נקודות טכניות שיש לקחת בחשבון בעת הקמת חנות מקוונת לפני שתתחיל למכור באינטרנט, תצטרך להשקיע זמן מה בהקמת היבטים טכניים שונים. אם אתה מעוניין להתחיל למכור באינטרנט ורוצה לבנות את הקריירה שלך בעולם המסחר האלקטרוני, להתחיל מאפס יכול להיראות כמו משימה מרתיעה.

בין אם אתה עסק מבוסס המחפש לעבור מקוון או רוצה להקים עסק מקוון מאפס

אנו ניתן לך את כל הכלים והמידע שאתה צריך כיצד להקים חנות מקוונת ללא כל ניסיון קודם . במאמר זה, נסקור את השלבים העיקריים שעליך לנקוט כדי להפעיל את החנות המקוונת שלך במינימום זמן ומאמץ. עכשיו אתה יודע איך להקים עסק, איך לבנות אתר ואיך לעמוד בדרישות מס המכירה המקוון שלך. כך, לא תצטרכו ללמוד כיצד לקודד או לשכור מעצב אתרים, ויהיו לכם כל הכלים הדרושים כדי להתחיל למכור את המוצר שלכם מיד.

אתה יכול להפעיל את החנות הבסיסית בחינם עם מנוי חודשי לתכונות נוספות

אתה יכול להשתמש ב-BigCommerce כדי להקים חנות תחביבים עם קטלוג מוצרים קטן החל מ-$29 לחודש. העלות המוקדמת של חנות מג'נטו בסיסית הבנויה על פלטפורמת קוד פתוח המשתמשת בתבניות נעה בין 20,000 ל-45,000 דולר.

אתה יכול להתחיל לבנות את האתר שלך מיד על ידי הגדרת תבנית חנות מקוונת בנויה מראש

אתה יכול להתחיל ברישום 5 מוצרים בחינם ואז להרחיב את החנות שלך ככל שהעסק שלך יגדל. כדי להפוך את החנות שלך לחוויית קנייה נעימה ואת המוצרים שלך קלים למצוא, הגדר דפי קטגוריות מוצרים, כתוב תיאורי מוצרים איכותיים והעלה תמונות של המוצרים שהם ימכרו.

הוספת מוצרים לחנות המקוונת שלך ככל שתעניק יותר אהבה לדפי המוצרים שלך

כך החנות המקוונת שלך תהיה מוצלחת יותר. V. צור אסטרטגיית שיווק מוחצת כדי להשיק את העסק המקוון שלך. אם אתה חושב שהוספת מוצרים לחנות שלך היא השלב האחרון, חשבו שוב. יש הרבה סטטיסטיקות מסחר אלקטרוני שמראות את פוטנציאל ההשתכרות העצום ממכירת מוצרים באינטרנט, מה שאמור לתת לך את כל מה שאתה צריך כדי להקים את העסק שלך. פדרציית הקמעונאות הלאומית צופה שהמכירות הקמעונאיות המקוונות יגדלו ב-8-12% ב-2017, מה שהופך את הענף למרחב פרודוקטיבי עבור יזמים שאפתניים.

יש כל כך הרבה דרכים למכור דברים באינטרנט שזה יהיה חבל לרצות לפתוח חנות ולעולם לא לעשות זאת

אם אתה מגלה שכבר יש הרבה חנויות יוקלילי מקוונות פופולריות במיוחד, אולי הגיע הזמן לשקול למכור מוצר אחר. במהלך המחקר שלך, אתה עשוי לגלות שיש הרבה מוכרי יוקלילי, אבל לא הרבה מוכרי יוקלילי סופרן (אבל עדיין מספיק ביקוש כדי להצדיק פתיחת חנות מקוונת שמוכרת יוקלילי סופרן).

אתה יכול גם להשתמש בכלי מחקר מילות מפתח

כדי לגלות כמה חנויות יוקלילי מקוונות מיוחדות כבר זמינות ועד כמה הן מתפקדות בשוק. הקל על לקוחות למצוא את החנות שלך כשהם מחפשים את המוצרים שאתה מוכר. לחנות שלך יהיה אתר אינטרנט משלה עם רישומי מוצרים ועגלת קניות כך שלקוחות יוכלו לקנות פריטים נוספים. אתה יוצר חשבון ומפרט את הפריטים שלך בחנות שכבר יש לה מיליוני מבקרים.

בדרך כלל תמצא שוק המוקדש לסוג המוצר שאתה מוכר — חנות קינדל לספרים אלקטרוניים

שוק וורדפרס לנושאים של אתרים, Bandcamp למוזיקה, Steam למשחקים — ורשום אותו שם המוצר שלך . זה תלוי בסוג המוצר שאתה בוחר למכור ובסוג הקמפיין השיווקי שבו אתה בוחר להשתמש כדי להרחיב את החנות שלך.

אם אתה רוצה לפתוח חנות מקוונת ולהתחיל למכור במהירות, שקול לפתוח עסק דרופשיפינג. זה עובד על ידי שילוב החנות המקוונת שלך עם ספק דרופשיפינג ובחירה מקטלוג המוצרים שלו שאתה רוצה למכור ללקוחות שלך.