בדיקת תקינות מטפים

אם אתה צריך לבדוק, לבדוק, להחליף או לתקן מטף, אין צוות טוב יותר להתקשר אליו מאשר Fire King Seattle. מדעי האש וטכניקות הוא תפקיד החברה כאשר אתה צריך להחליף שריפות כיבוי בחנות הופמן אסטייטס שלך, אבל יש FireKing סיאטל!

ישנם מפעלים שהוכשרו לבצע בדיקות בכל סוגי מערכות ההגנה מפני אש. במהלך בדיקה, חשוב ביותר לוודא כי המטף נמצא בלחץ בטווח המותר או לא.

פקחים יכולים לבדוק זאת על ידי חיפוש אחר חרירים סתומים והאם הם משוחררים כראוי במקרה של שריפה

הושלמו בדיקות הידרוסטטיות על מנת להבטיח את בטיחותם וכיבוי הלחץ. לשם כך, גליל הכיבוי נתון ללחץ העולה על תפוקתו הנומינלית ובמקביל שומר על רמת הדחיסה שלו. תפקיד הבדיקה ההידרוסטטית הוא להבטיח שהמטף יכול לעמוד בלחצים ובעומסים שלו.

תצטרך גם לבצע בדיקה פנימית כדי להבטיח שהפונקציות הפנימיות של המטף יהיו סטנדרטיות, כמו גם לבדוק אם קיימים פגמים כגון חרירים סתומים.

בדוק גם שהצינור של המטף אינו חסום ונמצא במקום בו אנשים יכולים למצוא אותו במהירות ובקלות במקרה של שריפה

עליכם לוודא שהוא אינו ניזוק בשום צורה שהיא ולוודא כי אטמי הבטיחות עליו אינם שבורים. אם אתם מחויבים לבדוק את המטף שלכם על פי לוח זמנים, מומלץ להסתובב מעט במערכת ולוודא שיש לכם את סוג המטף. ניתן גם להחליף את החלקים הדרושים בכדי להבטיח שהם פועלים כראוי ואטומים כראוי כדי למנוע נזילות.

עליך לתחזק את המטף באופן קבוע ולבדוק אותו באופן חזותי אחת לחודש

כדי להבטיח שהוא מוכן לשימוש גם בכיבוי אש וגם במקרה של שריפה. אתה יכול גם לבצע בדיקה שנתית על ידי מומחה שיוכל לבדוק את המטפים שלך בצורה יסודית יותר, כך שאתה מוכן בשעת חירום וזה אמור לעזור לך להימנע מבעיות גדולות. במהלך בדיקות שנתיות, המומחה יכול לבדוק את החלקים המכניים של מטפי האש שלך ולהבטיח שהכל תקין. בדקו אותם באופן קבוע כדי לוודא שהם עומדים בכללים ובדקו אותם באופן קבוע במגוון מצבים, כמו שריפת בית, תאונת דרכים או אפילו תאונה בבית.

לאחר סיום הבדיקה, המפקח יתעד את הבדיקה בספר הרישומים של המטף, יחד עם פרטים נוספים כגון סוג האש ומספר המטפים שהשתמשו בהם.

אם אינך בטוח כמה פעמים המטפים שלך זקוקים לבדיקה הידרוסטטית

הצוות המקצועי של EFAS יכול לעזור להבטיח שמערכות הגנה מפני אש מתוחזקות כראוי ונבדקות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. על ידי תיעוד ההוכחות הללו ביומן תחזוקת המטפים, הם יכולים לאשר שהמטפים עומדים בתקני התעשייה במועד.

אם הצילינדר שלך לא עובר את הבדיקה או את הבדיקה ההידרוסטטית

אנו יכולים לסייע לך בהחלפת מטף. אנו מוודאים כי ציוד בטיחות האש שלך פועל כהלכה ומלווה לך מטף בזמן שאתה דואג למילוי מחדש כדי להבטיח שהמבנה שלך ב- Naperville, IL יהיה מוגן. אם אתם מחפשים מומחה להגנת אש לבית, למשרד, לחנות או לבניין המשרדים שלכם, אנא צרו קשר עם הצוות שלנו. אנא צור איתנו קשר כדי שהצוות המקצועי של רשות בטיחות האש שלך (EFAS) יבקר בבניין שלך כדי לבדוק ולבדוק את מטף האש שמבטיח שאתה מוכן לכל אירועי האש.

אם אינך בטוח אם יש לך מספיק מטפים ניידים בחנות הופמן אסטייטס

IL, אנא התקשר לחברה מהימנה. יש לנו אנשי מקצוע מוסמכים שיכולים לבדוק ולבדוק הידרוסטטית את מטף האש הנייד שלך. אנא ערכו בדיקה ויזואלית בלבד, שאינה מספיקה כדי לקבוע לחלוטין אם מטף האש שלכם נמצא במצב אופטימלי.

אנו בודקים את גלילי הכיבוי שלך

כדי לוודא שהם מכילים את הלחץ המשמש להוצאת החומר הפעיל. אנו בודקים את גלילי הכיבוי שלנו כל שבועיים על מנת להבטיח שכל גליל מכיל את כל הלחץ המשמש להוצאת הסוכנים החוצה. אנו בודקים את הגלילים שלהם אחת לחודשיים כדי לוודא שכל גליל מכיל את כל חומרי הלחץ המשמשים כגורמי גירוש, כמו גם את כל הזיהומים האחרים.

המטף שלך צריך להיות משוחרר ונבדק ולהשלים בדיקה הידרוסטטית

כדי להבטיח שהגליל עדיין בטוח להפעלה. בדיקות הידרוסטטיות חיוניות בכדי להבטיח כי האש שלך – בלוני האש אינם תורמים שום בעיה – מגלה בלאי וכדי להבטיח כי חומרי הכיבוי שלך יישארו פונקציונליים ושימושיים בעתיד הנראה לעין.

למידע נוסף על בדיקת תקינות מטפים באפשרותך לבקר באתר rrr-fire.co.il