בוטוקס לכאבי ראש

מיגרנה כרונית משפיעה על חיי היומיום עם הכאב ותופעות אחרות שהיא עלולה לגרום. בוטוקס הוכח כטיפול יעיל להפחתת כאבים הקשורים למיגרנה. במחקר אחד, מטופלים דיווחו שיש להם פחות מכאבי ראש ב 50% ביום לאחר הטיפול בבוטוקס.

כדי לשפוך אור נוסף על הטיפול בבוטוקס, הנוירוכירורג ד"ר קארי דאוני מהמרפאה הרפואית בפלורידה מסביר את היתרונות של בוטוקס לחולי מיגרנה ולמה לצפות מטיפולי בוטוקס אופייניים.

בוטוקס (r) (Onabotulinum toxina)

הוא טיפול מיגרנה כרוני המוזרק לחולים בני 18 ומעלה הסובלים מכאבי ראש כרוניים של 15 יום או יותר בחודש וכאבי ראש הנמשכים ארבע שעות ויותר. המרפאה הנוירולוגית האטיסבורג מציעה בוטוקס למיגרנה, הטיפול המונע הראשון שאושר להפחתת כאבי ראש אצל מבוגרים עם מיגרנה כרונית.

בוטוקס (r)

היא תרופת מרשם המוזרקת למבוגרים הסובלים ממיגרנה כרונית (15 יום או יותר בחודש עם כאבי ראש של 4 שעות ומעלה ביום) בקרב אנשים בני 18 ומעלה. לא ידוע אם בוטוקס בטוח ויעיל בחולים עם מיגרנה (14 או פחות כאבי ראש ביום וחודש) או מיגרנות אפיזודיות. בוטוקס (Onabotulinum toxina) הוא טיפול מורשה לאלו הסובלים מכאבי ראש יותר מ -15 יום בחודש וסובלים ממיגרנה לפחות 8 מהימים הללו.

רק חולים המציגים סימפטומים של כאבי ראש ברוב ימות החודש (כלומר חולים המראים סימפטומים של כאבי ראש במשך 15 ימים או יותר בחודש ולפחות 8 ימי מיגרנה) זכאים להזרקת בוטוקס

זריקות בוטוקס אינן מתאימות לחולי מיגרנה ודורשות אבחון מיגרנה. קיים סיכון גבוה לסיבוכים אם הזריקה מתבצעת על ידי אדם שאינו מורשה או לא מאומן.

אם אתה מועמד מתאים

בוטוקס יכול להיות אופציה נהדרת למניעת כאבי ראש ומיגרנות ולהפחתת הכאב של כאבי ראש עתידיים. זריקות בוטוקס למניעת מיגרנות צריכות להינתן על ידי רופא מיומן. לפני שחולי מיגרנה מקבלים הזרקת בוטוקס, עליהם להתייעץ עם ספק שיש לו ניסיון בטכניקות הנדרשות לטיפול בכאבי ראש במיגרנה באמצעות בוטוקס.

בוטוקס מאושר על ידי מינהל המזון והתרופות (FDA) לפני זריקות בוטוקס למבוגרים עם מיגרנות כרוניות למניעת כאבי ראש. כדי למנוע כאבי ראש אלה, הבוטוקס מנוהל כזריקה תוך שרירית.

בשנת 2010 אושר בוטולינום טוקסין A (בוטוקס) לחולי מיגרנה כרונית על ידי ה- FDA אם הוא קורה יותר מ -15 יום בחודש. ניתן להשתמש בו גם עם תרופות מונעות אחרות כגון פרופרנולול וטופירמט.
כדי לשמוע מידע על בוטוקס לכאבי ראש כדאי לבדוק ב- medibotox.co.il

תרופה אחת שמטופלים רבים מועילים בה

היא בוטולינום טוקסין (בוטוקס), נוירוטוקסין המוצג כמפחית את מספר המיגרנות וחומרתן. בשני ניסויים קליניים שלב 3, PREP 1 ו- 2 השוו בוטוקס עם פלצבו למניעת מיגרנה ב -1,384 חולים עם מיגרנה כרונית. בנוסף לתרופות קונבנציונליות, ניתן להשתמש בבוטוקס לטיפול חריף בהתקפי מיגרנה כמו סומטריפטן (אימיטרקס), ריזטריפטן מקסלט, זולמטריפטן וזומיג עד כמה שם.

מחקר אחד שפורסם ב- Cephalgia 2010 והתוצאות בכאבי ראש 2010 הראו ירידה משמעותית במספר כאבי הראש ביום (28 ליום) ובשמונה עד תשעה ימי כאב ראש פחות תוך 24 שבועות

כמו גם שיפור משמעותי באיכות החיים, ואילו בוטולינום טוקסין A (בוטוקס), נוירוטוקסין, הפחית הן את מספר המיגרנות והן את חומרתן בשתי הקבוצות. לא דווח על תופעות לוואי חמורות או בלתי הפיכות במחקרי בוטוקס (r) לכאבי ראש. בעת ביצוע ניסויים קליניים של רעלים בבוטולינום לסוגים שונים של כאבי ראש, התוצאות הבאות היו מאכזבות: לא נמצאו הבדלים עם פלצבו לכאבי ראש מסוג מתח, מיגרנות אפיזודיות, כאבי ראש כרוניים בלתי מובחנים או שניהם.

לא דווח על תופעות לוואי במהלך 12 השבועות שלאחר הזרקת בוטוקס (r) לנגישי ילדים עם פעילות יתר הקשורה למחלות נוירולוגיות

כולל בקטריוריה (20%), דלקות בדרכי השתן (7%), לויקוציטוריה (7 %) והמטוריה (3%). חולים שקיבלו בוטוקס (6 יחידות / ק"ג או פחות מהמינון הכולל (200 יחידות) לא טופלו באף אחד מהתרופות האנטי-כולינרגיות המשמשות לצנתור נקי לסירוגין בתחילת המחקר.

טיפול בהפחתת קמטים עם רעלן בוטולינום

תרופה הניתנת להזרקה, משמשת לטיפול במיגרנות כרוניות. היא אושרה כטיפול במיגרנה על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקני בשנת 2010. טיפול בבוטוקס למיגרנה כרונית כולל הזרקה ספציפית במצח, ברקות או בצוואר העליון כהשפעה של רעל בוטולום יכול להתפשט מאזור ההזרקה לחלקים אחרים בגוף ולגרום לתסמינים דומים להרעלת בוטוליזם.

Sashank Reddy, MD, PhD, מנתח פלסטיק משחזר מסביר כי טיפולים להפחתת קמטים הכוללים הזרקת רעלן בוטולינום הם אפשרות טיפולית עוצמתית לחולים עם מיגרנה כרונית.

מה שאתה צריך לדעת הזריקות המשמשות לטיפול במיגרנות הן אותן המשמשות כירורגים קוסמטיים ורופאי עור למינימום קמטים בפנים

למרות שבוטוקס הוא שם ידוע ביכולתו להפחית את הופעת הקמטים, השימוש ברעלן הוא גם טיפול יעיל למספר בעיות רפואיות.

בוטוקס

הוא סוג של רעלן בוטולינום נוירוטוקסין המיוצר על ידי חיידקים הגורם לבוטוליזם. רעלן אונבוטולינום A, המכונה גם בוטוקס, אושר לטיפול במיגרנה כרונית על ידי ה- FDA בשנת 2010. הבוטוקס נסבל היטב על ידי רוב האנשים ונחשב לבטוח, אך עליכם להתייעץ עם רופא מנוסה.

בוטוקס מוזרק לאזורים מסוימים בראש ובצוואר שלך שמעורבים במיגרנות

הזרקת הבוטוקס מתפתחת באמצעות חסימת נוירוטרנסמיטרים הגורמים לכיווץ השרירים שלך. רופאים מצאו כי זריקת בוטוקס יכולה לעזור להחלקת קמטים מכיוון שהיא מרגיעה את שרירי הפנים.

שתפו את אסרה לובה עין ב- Pinterest באמצעות Getty Images אם אתם חושבים על בוטוקס

אתם בוודאי מדמיינים זריקה קוסמטית להחלקת קווים עדינים וקמטים. למרות שזה השימוש העיקרי בתרופה, הבוטוקס גם הפך פופולרי יותר ויותר כטיפול במיגרנות כרוניות.

אם יש לך התקף מיגרנה כל 15 יום עד חודש

הרופא שלך עשוי להציע טיפול בבוטוקס. תופעות לוואי של זריקות בוטוקס למיגרנות כוללות נוקשות בצוואר וחולשת שרירים. נכון לעכשיו, השימוש בבוטוקס (r) מוגבל למספר מרכזי כאב ראש מיוחדים, אך עם הזמן, מספר גדל והולך של מזרקים שהוכשרו במיוחד. בדומה לאפשרויות טיפול אחרות הקיימות עבור מטופלים עם מיגרנות כרוניות, חשוב שהמטופלים יקיימו דיון מושכל לגבי אפשרויותיהם לכאבי ראש עם מטפל בעל ניסיון באבחון וטיפול בכאבי ראש לפני שהם מחליטים להשתמש בבוטוקס.