דוד שמש מודיעין

אחת הדרכים הקלות ביותר להפוך את ביתך ליעיל יותר באנרגיה

היא להשתמש בכוח השמש לחימום המים שלך. מים חמים מהווים 40 אחוזים מחשבון האנרגיה החודשי הממוצע של המשפחה. מערכת חימום מים סולרית בממדים נכונים או מערכת תרמית של דוד שמש יכולים לכסות עד 75% מדרישת המים החמים השנתיים שלך.

חימום מים סולאריים דורש מערכת גיבוי לימים מעוננים ולתקופות של ביקוש מוגבר

מערכת הגיבוי יכולה להיות חלק מקולט שמש כמו מיכל גג או מערכת תרמוסיפון. מיכלי מים חמים קונבנציונליים מספקים גיבוי כחלק מחבילת מערכת השמש. בנוסף לחום סולארי, אספן משולב ומערכת אחסון יכולים גם לאחסן מים חמים, והוא יכול להיות ארוז כסוג מחמם מים לגיבוי ללא מיכל אבל מבוסס על שמש, המבוסס על ביקוש. כמכשיר לחיסכון באנרגיה, מערכת כזו יכולה להיות חסכונית יותר מאשר התקנת דוד מים. לאחר התקנת ותחזוקת דוד המים שלך, נסה אסטרטגיות נוספות לחיסכון באנרגיה כדי להפחית את עלויות המים והחימום שלך כאשר אתה זקוק למערכת כזו, קח בחשבון שעלות תיקון דודי שמש במודיעין היא מהזולות בארץ.

כניסה לשמש באמצעות דוד שמש יכולה להפחית את צריכת הדלק לחימום מים ביתי ב -50 עד 70 אחוזים

על פי מחקר של הפדרציה האירופית לתעשיית השמש הסולארית, בישראל יש כיום רשת ענפה של מתקנים סולאריים המספקים 8% מאספקת האנרגיה במדינה. ישראל הייתה המובילה בעולם בשימוש דודי שמש לנפש מאז 2007, והיא מהווה 3% מצריכת האנרגיה הראשונית הלאומית.

לאחר משבר האנרגיה של שנות השבעים והשמונים הכנסת הישראלית העבירה חוק המחייב להתקין דודי שמש בבתים חדשים עם מגדלים גבוהים ושטח גג לא מספיק

בראשית שנות התשעים בישראל נדרשו כל בנייני המגורים החדשים להתקנת חימום מים סולארי, ומשרד התשתיות הישראלי העריך כי פאנלים סולאריים וחימום מים יכולים לכסות 4% מכלל צרכי האנרגיה במדינה. כתוצאה מכך הובילה ישראל את העולם בשימוש באנרגיה סולארית לנפש, 3% מצריכת האנרגיה הראשונית הלאומית.

בתקופת צנע בישראל בשנות החמישים בגלל מחסור בדלק הממשלה אסרה על חימום מים בין השעות 10 בבוקר לשש אחר הצהריים וכשהמצב החמיר

הציע המהנדס לוי ישר לבנות מפעל חשמלי בכל בית להמרה לדודי שמש. ישראל היא כיום המובילה העולמית בשימוש באנרגיה סולארית לנפש, כאשר 85% ממשקי הבית משתמשים כעת במערכות תרמיות סולאריות, שווה ערך ל -3% מצריכת האנרגיה הראשונית הלאומית. השימוש בישראל בדוד שמש חוסך לישראל כ -2 מיליון חביות נפט בשנה והצריכה הגבוהה ביותר בעולם.
למידע מורחב בנושא של דוד שמש מודיעין באפשרותך להעיף מבט ב- orenergy.co.il

המהנדס לוי יסר בנה אב טיפוס בביתו והקים את חברת נריה בשנת 1953

היצרנית המסחרית הראשונה בישראל של דודי שמש במודיעין. כאחת מתחנות הכוח הראשונות בעולם לייצור חשמל מאנרגיה סולארית, נבנתה בריכה סולארית גדולה לייצור חשמל, הפועלת מאז 1988. שטחה 210,000 מ"ר ומספק תפוקה חשמלית של 5 מגה-וואט. לדוגמה, רבות ממערכות חימום המים הסולאריות הזולות הוקפאו בקליפורניה במהלך ההקפאה חסרת התקדים של שנות התשעים, בעוד שהמערכות היקרות ביותר אושרו במסגרת תוכנית CSI-T. דוד השמש הממוצע שנמכר במסגרת תוכנית CSI-T בקליפורניה היה 7,400 דולר לעומת עלות של פחות מ -1,000 דולר לחלופת הדלק המאובנים. ארה"ב הרגישה את הטלטלה של אמברגו הנפט שבעקבותיה ואת החשש שמא ייגמר לה הבית נפט.

טכנולוגיות תרמיות סולאריות

כולל חימום מים סולאריים, מספקות שיטה ישירה, יעילה וחסכונית להפחתת פליטת הפחמן הדו חמצני. על פי דו"ח CSI-T, חימום מים סולאריים הוא אחת הדרכים הקלות ביותר עבור משקי הבית. באקלים קל עם חשבונות אנרגיה נמוכים לשימוש באנרגיה מתחדשת וכדי לחסוך בעלויות אנרגיה. אבל צרות תעשיית דוד השמש באמריקה חורגת מהפוליטיקה.

הנכס ממוקם במפרץ אגיוס אנדראס בים ליד נמל קטאקולו במערב פלופונסוס. הקבלן לפרויקט העמיד ערבות ביצוע והתחייב ללוח זמנים לסיום הפרויקט.

במרחק של 3 ק"מ, קטוגולו קרובה לנמל, שהוא מרכז שייט בינלאומי הולך וגדל עם למעלה מ -1,000,000 מבקרים בשנה. שני שדות התעופה מקבלים עשרות טיסות שכר ממדינות אירופה.