דליפת מים אצל השכן

מקובל שצינור מים דולף מתרחש בסמוך לביתך, גם אם הבית מעל גיל חמישים שנה. רוב בעלי הבתים מצפים שמים נקיים יבואו מהיסודות שלהם, אך צנרת המים שלהם עשויה להיות דולפת. צנרת מים דולפת יכולה להופיע במגוון דרכים, החל משלוליות ברחוב ועד המוני מים הנשפכים על המדרכה או קירות היסוד.

אם אתה מזהה נזילה, כבה את אספקת המים והתקשר לאינסטלטור בהקדם האפשרי. סימני נזילה בחצר הקדמית שלך כוללים נקודה יבשה, בריכת מים באדמה, בולען, חלודה, לכלוך באספקת המים שלך או בית עם חשבונות מים גבוהים.

ככל שתקדימו לתפוס את הדליפה כך יש לכם יותר זמן להימנע מפגיעה בביתכם, ברכושכם וב'רכושם 'של השכנים. נזקי מים בדירה בקומה העליונה עלולים לארוך מספר ימים, אך הם יכולים לטפטף לאורך הקירות בתוך דקות ספורות.

הידיעה כיצד למזער את ההשפעה יכולה להקל על בירור סוגיות האחריות

לדוגמא, אם הבעיה במכונת הכביסה של השכן גורמת לה לדליפה, השתמש בפעולות הבאות: אם השכן שלך נכשל בתיקון מכונת הכביסה שלו. לפני שתתחיל את הניקוי, מצא דרך למנוע את כניסת המים למכשיר שלך.

בעל היחידה אחראי על מכשירי החשמל שלה

הרהיטים, הארונות והריהוט האחר שלה. בנסיבות אלה, בעל הבית שלך יכול להיות אחראי לתיקון נזק אם ישנם סעיפים בחוזה השכירות שלך לפיו הוא אחראי לתחזוקת פריטים מסוימים. זה עשוי לכלול תחזוקת מבנים בבית שלך, כגון קירות, תקרות וטיח.

החוק בפלורידה קובע כי בעל דירה בקומה אחראית נזק לדירה שכנה. בהתאם לחוק פלורידה SS 718.111 (11 (j) (1), הבעלים של היחידה אחראי לנזקים לכל חלק בבית המשותף שאינו מכוסה בביטוח בית משותף.

ככלל, שכן הוא לא אחראי לנזק שנגרם כתוצאה מהתנאים הטבעיים של הנכס. אותו כלל חל ללא קשר למקור הדליפה, כל עוד ההתנהלות המכוונת של הבעלים הביאה לכך שהוא או היא לא עקבו אחר הוראות הבתים המשותפים, כולל התנהלותם חוקים ותקנות.

שיטפונות או נגר עילי ממערכת מתזים דולפים יכולים לעורר סכסוך בין שכנים

השכן שלך יכול לומר ששינוי גרם לגשם לזרום מהנכס הסמוך שלך ולא לנוף שלו. – —- זה יכול להיות כאב ראש להתמודד עם שכנים אם יש דליפת מים או שריפה חשמלית בסמוך או למעלה. מים יכולים גם לגרום נזק לרכוש – מרתפים מוצפים, קירות תמך קרוסים וגנים רטובים, למשל – ו סכסוכים שכונתיים לא בהכרח יהיו לך בעיות הנדל"ן הגדולות ביותר ברחבי הבית.
לעוד מידע אודות חברה לאיתור נזילות ודליפת מים אצל השכן נא להעיף מבט ב- no-leak.co.il

אתה יכול לנהל שיחה עם השכן והם יכולים להסכים שלא להשתמש בברז או במזגן שגרם לדליפה. השכן שלך עשוי להיות הטיפוס שחי לשלם צ'ק כדי לבדוק, או לשלם צ'ק של חסכון או ביטוח.

דירה של השכנים "בקומה התחתונה יש נזילה הגורמת נזקים משמעותיים למים. ידענו שמשהו לא בסדר כששמענו טפטופים כל לילה במשך כמה שבועות. כיבינו את המים שזרמו למכשיר כל לילה, ואת הטפטוף הואט עד קיפאון.

אשתי הבחינה בהצטברות מים על המדרכה לאחר שעזבה את הבית בבוקר וצילמה

ראיתי את זה בסביבות השעה 16 אחר הצהריים וכיביתי את שסתום הראשי של המים שלי מערכת מתזים בחצר. לאחר פתיחת קיר המסיבה, קבע בעל הבית כי הגורם לנזקי המים הנרחבים בביתו ושל השכנים הוא צינור דולף.

במקום לרדוף אחר המטפל

כדי להביא אותו אליו. כדי לתקן את הנזילה, הם שלחו לו מכתב שהודיעו לו שהוא יצטרך להסיר שכבה שניה של אריחים בזמן שאינסטלטור יתקן והתקין מחדש את האסלה. הם גם סגרו את השסתום המחבר את צינור המים הפרטי לצינור המים העירוני. – — לפני כמה שנים היה לי קואופרטיב בווסטצ'סטר קאונטי, והשירותים של שכני בקומה העליונה דלפו מהתקרה וגרמו נזק לתקרה ולקירות. כשהמפקח הלך לבדוק את זה, נאמר לו שזה נראה כאילו הם מבצעים שיפוץ משלהם, שמים אריחים חדשים על הישן והתקינו מחדש את האסלה, אבל זה לא אחיד וצריך לעשות משהו. עצירה לא הייתה המקרה, והמים המשיכו להתעצם והותירו את הבעלים המומים.

אמש שטפתי את הכלים בדירה שלי בקומה השנייה כששמעתי דפיקה בדלת. היה שכן שאמר שחתיכת מתכת נפלה והמים נשפכים. המרתף בנוי עם קיר המפריד בין חלקי לשני שכני.

יש נזילת מים צנועה מהקיר החיצוני של החלק שלי לקיר בנוי בזול שמפריד בין החלק שלי לשני שכני. במצבי, הקיר בין חדר השינה שלי לבין הקיר המשותף עם הנגהבור נמצא בחצר עם עצי פרי רבים, וסידור חדר השינה שלי מכוון על הקיר עם עץ פרי.

אם הבעיה מתרחשת עקב תחזוקה לקויה של הבניין

חברת הביטוח שלך עשויה להקצות אחריות למבטח הסמוך. אם ניתן להוכיח כי ניתן היה להימנע מנזק המים בשוגג למכשיר שמעליכם, חברת הביטוח של ביתכם תנקוט צעדים נוספים נגד המבטח של שכנתכם. דרך הפעולה הטובה ביותר שלך היא לגרום לחברת הביטוח שלך להתאים ולהסדיר את התביעה שלך.

הגורמים השכיחים ביותר לסוג זה של נזקי מים הם צינורות גינה

צינורות מים ארוכים מדי או צינורות מים סתומים עם נזילות ישנות, סדקים או נזקי כפור. הבעלים אחראים על הצינורות שלהם אם נזק להם גורם להם להתבלות או להקפיא במזג אוויר קר. אם השכן שלך ברכוש שלו מתמודד עם מים באופן שגורם נזק למים בבית שלך, אתה יכול לתבוע פיצויים או לבקש מבית המשפט להפסיק לפעול.