הובלות

נייט סוויפט תעבורה רכשה חברת שילוח מטענים שמשרתת את דרום מזרח ארצות הברית תמורת 1.3 מיליארד דולר בעסקה שתביא את התאגיד שלה ליותר מ -100 אלף עובדים. מיליוני משאיות ונהגי משאיות מקצועיים נוסעים מדי יום ברחבי ארצות הברית כדי לסייע בהעברת הכל בתוך הארץ ומחוצה לה. משלחים לטווח ארוך מציעים שירותי משא המאפשרים הובלת סחורות למרחקים ארוכים וחוצה גבולות.

היעדרם של נהגי משאיות זמינים פירושו ששיעור הנקודה

הוא 46.8% משנה לשנה למשאיות יבשות ו -51.9% למשאיות שטוחות על פי הדו"ח. בכל שנה, JOC הוא אחד משלחי המשלוחים הגדולים ביותר ומייצר דירוגים למשאיות גדולות וקטנות למשאיות. משלחים מתמחים בתחום הובלות ושירותי הובלה.

תעשיית שילוח ההובלות נאבקת במחסור בעובדים מיומנים במשך יותר מ -15 שנה

למצוא את חברת השילוח המתאימה להובלת המשא שלך עשויה להיות קשה בשל מספר רב של משלחים מקומיים, אזוריים ולאומיים. הדבר הוביל לדלת מסתובבת ברוב המובילים למרחקים ארוכים כאשר נהגים מחליפים עבודה ועוזבים את התעשייה. המבקרים מציינים את הקשר הזה כראיה לכך שבתי ספר CDL ובתי ספר לנהיגה הם חברות הובלות. הגדרה נוספת של משלח תלויה בדרישות הקיבולת של משאיות ונגררים. בהובלות למחצה, לרוב החברות, ובמיוחד בחברות גדולות, יש מספר משאיות, קדימונים ונהגים בעוד הובלות חמות הן פעולה של אדם אחד, המופעלות על ידי הנהגים עצמם.

רעיון הכוח היבשתי הועבר לתעשיית ההובלות על ידי חברות כמו IdleAire [14] ו- ShorePower [15]

המספקות לרכבי דיזל חשמל, כך שהנהג לא יצטרך עוד לכבות את המנוע. . החל ממאי 2015, היו יותר מ -900 חברות בענף ההובלה למרחקים ארוכים בארצות הברית, הן הבעלים והן המפעילים. נהגי משאיות מבלים 11 שעות ביום בהגה, ובמהלכם הם עסוקים בתדלוק, ניירת, בדיקות רכב ותיקונים.

בעוד שמדדים כלכליים ותחזיות של כלכלנים מראים שתנועת המשאיות והכלכלה האמריקאית נמצאים בהתאוששות חזקה

עדיין יש חששות ממחסור מתמשך בנהגים ועיכובים בשרשרת המסירה. מפעילות צי פרטיות כמו וולמארט הודיעו על העלאות שכר משמעותיות של עד 90,000 דולר לנהגים מנוסים, אך חברות השכרה יריבות אומרות שהמודלים הכלכליים שלהן אוסרים הפקרות כאלה. מצבם של הנהגים נותר ללא שינוי, אך חלו שינויים באופן בו רואים המובילים את וושינגטון.

בורקס מאמין שתנועת המשאיות והכלכלה האמריקאית-והמשאיות בה-ימשיכו לצמוח באופן משמעותי עד לפחות בשנה הבאה

ג'ון ד. שולץ הוא עיתונאי תחבורה מזה למעלה מ -20 שנה ומתמחה בענף שילוח המטענים. מאת ג'ון שולץ על המחבר: ג'ון ד. schulz הוא עיתונאי תחבורה המתמחה בענף המשאיות במשך יותר מעשרים שנה.

ג'ון לוסיאני

מנהל מנהל חברת A&E Pyle, אמר: "יש לי 1,400 רוכבים ואנחנו המגייסים הטובים ביותר. ב- HTI אנו מבינים שנהגים הם הבסיס לפעולותינו. הנהגים שלנו מקבלים שירותים מהשורה הראשונה. המאפשרים להם לתכנן תחבורה לאורך חייהם, לבחור אפשרויות מסלול שונות ולקבל תגמול תחרותי.