הסוג הכי טוב של טבק

הרבה אנשים מחפשים דרכים חדשות לעשן טבק

צורות טבק רבות משווקות לאנשים המאמינים שצורות אלה בטוחות ואינן גורמות לבעיות בריאותיות. אך לעיתים מוצרי טבק אחרים כמו סיגריות אלקטרוניות ונרגילות (מוצרים למאכל שמחוממים, אך לא נשרפים כמו סיגריות) וטבק ללא עשן מכילים את אותם כימיקלים כמו סיגריות דליקות רגילות.

ברגע שיש לך את הטבק שלך במקטרת, השלב הבא הוא לבחור תערובת טבק. ניתן למצוא כל משפחה של תערובות טבק בגדלים ובצורות שונות ולעשן קצת אחרת. הבנת המרכיבים הנפוצים של תערובות טבק מקטרת תעזור לך לבחור את המתאים.
למידע מורחב על חנות טבק באפשרותך לגלוש לאתר popa-rg.co.il

טבק ניתן לערבב עם טעמים כמו דבש

נענע, ליקריץ, מולסה ופירות ולחמם אותו בפחם. סיגריות דליקות רגילות מכילות טבק בתוספת כימיקלים, פילטרים וכיסויי נייר. סיגריות מגולגלות ביד קיימות גם בשוק, אך מגולגלות עם מסנני 100% כותנה במקום תוספים כימיים.

אם אתה מוכן לנסות מקטרת חרס, זה יכול להיות אמנותי למדי. הולנד הייתה אתר ייצור חשוב למקטרות חרסית במשך מאות שנים ועדיין מייצרת כמה מהטובים ביותר. אם אתה רוצה לנסות את זה, אנו ממליצים על מקטרת החימר גאודה מהולנד.

כשרובנו חושבים על מקטרות קשה שלא לדמיין אדם אצילי ומזוקן במעיל 

עם עשן שנשפך מפיו כשהוא מביט כמו אדם על כס מלכות לתוך אח, רגליים שלובות כלאחר יד. חברת Meerschaum הוקמה בשנת 1869 על ידי עובד עצים הולנדי-אמריקאי במיזורי והיא היצרנית הוותיקה והגדולה בעולם של מקטרות קלחי תירס. השם המטעה נובע מהעובדה שהוא השווה את חוויית עישון המקטרת שלו לזו של מירשאום.

גם אם דעתך לא תגיע מיד לרמת התיאור ההיא, רובם יסכימו שהמקטרת מגיע עם מידה של הבחנה. מעשני מקטרת רבים מסכימים שזו שאלה אישית וסובייקטיבית מאוד מה הכי מתאים לטבק שבמקטרת.

ערכת המקטרות שלך צריכה להכיל את כל הדברים החיוניים שאתה צריך בכדי ליהנות מעישון טבק

כמה מהם קבועים, אבל אחד ההנאות של טבק מקטרת מועדף הוא להדליק אותו. מוצרי טבק אחרים כוללים טבק נרגילה, מוצרי טבק ללא עישון שונים, סיגרים (סיגריות), גלגול טבק מקטרת משלך, בידיס וקרטקס.