השקעות נדלן בקליבלנד

הקדמה: כל מה שאתה צריך לדעת על קליבלנד נדל"ן

קליבלנד היא עיר שראתה צמיחה רבה בעשור האחרון. זהו מקום מגורים במחיר סביר, עם הרבה מקומות עבודה והזדמנויות לצמיחת קריירה. שוק הדיור חזק ומחירי הנדל"ן במגמת עלייה.

שוק הדיור של קליבלנד

שוק הדיור בקליבלנד נמצא במגמת עלייה ב-10 השנים האחרונות והוא לא מראה סימנים של האטה. עם פיתוחים חדשים שיוצאים מדי שנה, תמיד יש בתים חדשים זמינים לרכישה או להשכרה. עם כל כך הרבה אפשרויות, זה יכול להיות קשה להחליט איזו מהן מתאימה לך.

מציאת בית החלומות שלך

ברגע שאתה יודע מה אתה מחפש, למצוא את בית החלומות שלך יהיה קל יותר! יש הרבה שכונות נהדרות בקליבלנד שמציעות הכל מבתים היסטוריים ועד מודרניים
למידע מורחב על פיכמה השקעות נדלן בקליבלנד והשקעות נדלן בקליבלנד נא לבדוק כאן: picamainvestments.com

קליבלנד היא מקום מצוין להשקעה בנדל"ן. זו עיר במחיר סביר מאוד, ויש לה הרבה פוטנציאל לצמיחה.

מחיר הבית החציוני בקליבלנד הוא 127,000 דולר, שהם כ-20,000 דולר פחות מהממוצע הארצי. זה אומר שאתה יכול לקנות יותר נכס עבור הכסף שלך בקליבלנד מאשר בערים אחרות.

קליבלנד ראתה עלייה מתמדת באוכלוסיה מאז שנות ה-50 והמגמה לא מראה שום סימן להאטה. קרבתו לאגם אירי הופכת אותו ליעד אטרקטיבי עבור אנשים המעוניינים לעבור לקליבלנד, אוהיו, כי הם יודעים שתהיה להם גישה לחופים יפים ולדיג במים מתוקים.

לקליבלנד יש גם את אחד משיעורי האבטלה הנמוכים במדינה עם 5%. זה אומר שיש הרבה משרות זמינות לאנשים

הקדמה: מדוע כדאי להשקיע באזור קליבלנד?

השקעות נדל"ן בקליבלנד הן דרך מצוינת להשקיע את הכסף שלך ולהרוויח רווח. ישנן סיבות רבות מדוע כדאי להשקיע באזור קליבלנד, ואנו נסקור כמה מהן להלן:

1. שיעור האבטלה נמוך

2. יוקר המחיה נמוך

3. האוכלוסייה גדלה

4. זה קרוב לערים גדולות אחרות כמו שיקגו ודטרויט

השקעה בנדל"ן בקליבלנד היא דרך מצוינת להרוויח כסף. אזור קליבלנד הוא מקום מגורים בטוח ובמחיר סביר ויש לו פוטנציאל רב לצמיחה עתידית.

למה כדאי לקנות בית בקליבלנד?

העיר קליבלנד מכה גלים בשנים האחרונות, עם פרויקטי פיתוח גדולים בעיצומם, כולל המטה החדש של משמר החופים של ארצות הברית, שיביא 800 מקומות עבודה לעיר.

העיר מתהדרת גם בכלכלה יציבה עם הזדמנויות רבות למחפשי עבודה. בנוסף, ישנם שפע של בתי ספר ומכללות המציעים תעריפי שכר לימוד נוחים, מה שמקל על השכלה מבלי לשבור את הכיס.

מהן השכונות הטובות ביותר לקנות בהן נכס?

בשנים האחרונות שוק הנדל"ן בקליבלנד פורח. העיר ראתה צמיחה רבה במונחים של מעבר אנשים לאזור ופיתוחים חדשים. גם מחירי הדירות עלו, וזו הסיבה שיש כל כך הרבה אנשים המעוניינים לקנות נכס בקליבלנד.

השכונות הטובות ביותר לרכישת נכסים בהן הן אלו שקרובות לכל השירותים שהייתם צריכים על בסיס יומיומי. כדאי גם לשקול אם זה קרוב למקום העבודה שלך ואם זה נגיש בתחבורה ציבורית.

השכונות הטובות ביותר לקנות בהן נכס נמצאות בפרברי קליבלנד. העיר היא כבר לא המקום למצוא עסקאות דיור.

השכונות הטובות ביותר בקליבלנד הן:

-ווסטלייק

-כפר המפרץ

– ברונסוויק

-מייפילד הייטס

כמה עולה לעבור דירה או בית?

עלות מעבר דירה או בית בקליבלנד עשויה להשתנות בהתאם לגודל ולמרחק.

עלות מעבר דירה או בית בקליבלנד עשויה להשתנות בהתאם לגודל ולמרחק. לדוגמה, דירת סטודיו עם מטבח קטן וחדר רחצה יהיה פחות יקר להעברה מאשר בית שלושה חדרי שינה עם שני חדרי רחצה וסלון. העלות הממוצעת למעבר דירה נעה בסביבות 1,000-2,000 דולר בעוד שהעלות הממוצעת להובלת בית שלושה חדרי שינה היא בסביבות 5,000-10,000 דולר.

עלויות ההובלה משתנות בהתאם למרחק ההובלה, גודל הבית וכמה דברים מועברים. אם יש לך הרבה רהיטים להעביר או שאתה גר בעיר גדולה כמו קליבלנד, עלויות ההובלה שלך יהיו גבוהות יותר מאשר מישהו שגר בעיירה קטנה יותר.

ניתן לחלק את עלות ההובלה לשלושה חלקים:

– העלות למכירת הבית שלך

– העלות לקניית מקום חדש

– העלות להעברת כל החפצים שלך