חברות מזרנים שכדאי לכם להכיר

השוק שטוף באופציות, החל ממזרני קצף זיכרון ועד מזרנים היברידיים ועד מזרנים מגניבים, כך שיהיה קשה לדעת איזה מזרן יתאים לכם כשתתחילו.

המזרן הטוב ביותר עבורך

הוא זה העונה על צרכיך הספציפיים ופותר בעיה. לדוגמא, אם אתם נאבקים בכאבי גב, אתם זקוקים למזרן שפותח במיוחד בכדי להילחם בכאבים. הודות לטכנולוגיה המגניבה שלה ולשכבות קצף נוספות, זהו אחד המזרנים הטובים ביותר להתאמה.

אם אתה מעוניין במזרני קצף זיכרון, עיין בהצעות הנוחות ביותר של AmeriSleep. Saatva מתמחה במזרנים יוקרתיים במחירים נוחים והופכת את הקניות למזרונים ברשת לקל באמצעות אתר האינטרנט שלה, המציע חידון פשוט כדי להציע לכם אפשרויות נוחות.

Saatva מציעה קצף זיכרון, מזרני לטקס היברידיים ומזרנים מתכווננים בעוצמה של עד 50%. מרבית אפשרויות המזרן החזקות מגיעות ממותגי יוקרה כמו Beautyr, Tempur-Pedic ו- Serta. מזרנים אלה נמכרים בחנויות כמיטות ואמבטיות ומציעים מבחר רחב.

אוברסטוק מוכרת גם מזרנים עם דירוגים וביקורות שיעזרו לכם לבחור נכון. לשם השוואה, הנה תשעה מיצרניות המזרנים המקוונות הפופולריות ביותר, בתוספת קספר, ליזה, בר ועוד.
למידע מורחב בנושא של Vertex וחברות מזרנים שכדאי לכם להכיר כדאי לבדוק ב- vertex-il.co.il

סידרתי שפע של אפשרויות מזרן מקוונות

כדי למצוא את הטוב ביותר של הטוב ביותר. תשע חברות מזרונים מקוונות פופולריות כמו קספר, ליזה, בר ועוד מציעות בין 90 ל -100 דולר ללילה לניסויים ללא סיכון, משלוח והחזרות בחינם ואחריות ל -10 שנים. ביקרתי אצל יצרני מזרונים וחברות (בערך 175 בארה"ב), חיפשתי ברשתות החברתיות אחר ביקורות על מותגי מזרנים ומצאתי את המזרנים הטובים ביותר לבדיקה.

אם המזרן בו אתה משתמש נבדק בחנות קופסאות גדולה, אותו מזרן איכותי יועבר לדלתך. מזרנים אלו יציבים מספיק כדי לתמוך בכל הגוף ולתת חלק עליון שלא מתחשק לו לישון על לבנה.

מזרן זול זה אידיאלי לאנשים שרק רוצים לקנות. לא רק שהוא מורכב משלוש שכבות קצף שישנות קריר, אלא שהוא מגיע עם ניסיון ללא סיכון של 100 דולר ללילה.

על פי Takhtehchian

Tuft & Needle מייצרים את קופסאות המזרן הטובות ביותר שאתה יכול לקנות. קמעונאות מקוונת כוללת אפשרויות מזרן רכות, בינוניות ומוצקות עבור ישנים בגב ובצד, כדי להבטיח שיש לך את כמות התמיכה הנכונה בזמן השינה. אם אתה מעדיף לעשות קניות באופן אישי, יש מעל 1,400 חנויות בארצות הברית המציעות מזרנים סגולים.

אם אתה גר בניו יורק או בלוס אנג'לס, אתה יכול לבדוק את המזרן המקוון באולם התצוגה שלך. לא רק זאת, יש תקופת ניסיון של שנה שנותנת לך מספיק זמן להחליט אם זה מתאים לך.

אם אתה לא מרוצה מ- $ 100 ללילה, אמה תבוא לקחת את המזרן בחינם ותנפיק החזר כספי מלא. המזרן מגיע עם אחריות של עשר שנים המכסה קצף פגום ורוכסנים על הכיסויים.

ה- Casper Nova Hybrid

שהושק במרץ 2020, דומה בעיצובו למזרן ההיברידי Casper Wave מכיוון שיש לו שכבה עליונה של קצף זיכרון, שכבת דגם קפיצית ושכבת ג'ל עליונה עם בד ריפוד רך (קספר מכנה אותו "בד נפוח"), מה שהופך אותו לסופר נוח. לינדזי בויאר של CNET כינה את מזרון הליקס, ששווק לאנשים עם בגדים בגודל פלוס או גדול יותר או יותר, המזרן הטוב ביותר לישנים בגודל פלוס בסיבוב הכל-תכליתי הזה, מכיוון שהוא מזרן נהדר ללא קשר לגודל או לסגנון השינה. המזרן בגודל 13 אינץ 'ויש לו שכבה נוספת של קצף בצפיפות גבוהה כדי לספק זה לזה תמיכה ונוחות מספקים.

המאפיין החדשני של שמונה שינה

הוא שניתן לכוון את כל צד של מזרון שמונה השינה לטמפרטורה שלו בין 55 ל -110 מעלות פרנהייט, שניתן לכוונן במהלך הלילה. שמונה שינה לא מזכיר את חוזק המזרנים שלה, כך שלא משנה מה הדגם שתקנו, תצטרכו לבצע הרכבה, מכיוון שתצטרכו להניח את שכבות החימום והקירור העליונות על המזרן עצמו. אמנם לא יכולתי לראות שום הבדל בקירור בין מזרני קצף הזיכרון המוצק והמגניב, אבל זינוס אומר שכבות הנחושת וחליטת התה הירוק נראו כובשים אותנו.

Allswell Mattresses

היא אחת האפשרויות המשתלמות ברשימה, ואלפי קונים באמזון טוענים שהיא מציעה את אותה התמיכה והנוחות כמו עמיתיה היקרים יותר. אתה יכול לא רק לבחור בין תאומים, מיטת קינג סייז מלאה ומיטת קינג קליפורניה, אלא שאתה יכול גם לבחור בין 8, 10 ו 12 אינץ 'לריפוד נוסף. מזרני אולסוול מגיעים עם תקופת ניסיון ללא סיכון של 100 דולר ללילה, ואם אינכם מרוצים מכך, תוכלו להחזיר אותם בקלות.

עם הנחה של 400 $ על מזרן קצף הזיכרון של Nectar

זה מגיע גם עם שתי כריות יוקרה חינם, מגן מזרן ומשי תמורת 399 דולר. זו מיטה מהקופסה, אבל אנחנו חושבים שהיא המזרן הטוב ביותר בקופסה. תמורת גודל של 400 דולר, תקבלו אביזרים בחינם בשווי 399 דולר שתוכלו להוסיף למזרן שלכם בהזמנת שתי כריות הפרימיום וסט מגן המזרן.

אם אתם מחפשים אפשרות זולה ואיכותית

זה אחד המזרנים הטובים ביותר שתוכלו לקנות. הליקס הוא לא רק מותג שמייצר מזרנים מבריקים, אלא יש לו את אחד האתרים הטובים ביותר לרכישת מזרנים ברשת. באתר תוכלו למצוא חידון שינה שימושי שיעזור לכם להחליט האם הליקס מידנייט הוא המזרן המתאים ביותר לסגנון השינה וההעדפות שלכם, או שמא אתם ובן הזוג שלכם מתאימים יותר לדגם אחר מהמגוון המצוין של הליקס.