טיול ברוטרדם, הולנד

הפרויקט כולו הוא רעיון מצוין ואם ייושם היטב, ביקור במקומיים שפוגשים אתכם בשדה התעופה ועוזרים לכם למצוא את הדרך לעיר החדשה יהפכו את הטיול שלכם למהנה. Sparks Hostel (Westersingel 1A, Centrum 3014 GM, רוטרדם) הוא לא רק מלון בתקציב, אלא גם מלון במרכז העיר שהוא נוח ומהווה מקום נהדר להתרועע בו. אלו הן חלק מהאפשרויות המהנות ברוטרדם ומובטחות להיות אחד המקומות הטובים ביותר לבלות יום עם המשפחה מבלי שתצטרכו להתרחק יותר מדי מהעיר.

טיול יום מעניין נוסף ברוטרדם הוא מוזיאון Voorlinden, מוזיאון לאמנות עכשווית, המוקף בנופים מיוערים, גנים, מסעדות ואמנות מדהימה שתפתח את דעתך. הסיור הפופולרי הזה מאמסטרדם לוקח אתכם לרוטרדם, דלפט והאג ביום אחד.

הוא ממוקם ברובע דיקזיגט של רוטרדם והוא אחד ממוזיאוני האמנות החשובים ביותר במדינה. הבניין הראשי מציע כמה תערוכות קבע המתחקות אחר ההיסטוריה של רוטרדם כעיר נמל מראשיתה ועד למקצועות היום. המוזיאון פתוח גם לציבור וטחנת הרוח מופעלת עם דגל כחול. בניינים מרשימים נוספים בעיר כוללים את בית העירייה, את Grote Sint Laurenskerk ואת כנסיית האב לרגל. גן החיות של רוטרדם, שנפתח בשנת 1857, הוא גם יעד פופולרי.

הבניין הנפלא הזה

הוא אחד הבניינים הבודדים ששרדו את הבליצקריג במרכז רוטרדם ומזכיר לך את המורשת וההיסטוריה של העיר. פלא אדריכלי נוסף בתחנה המרכזית של רוטרדם הוא אולם השוק מרקטל, מתחם דירות עם תקרות מקומרות ובו כמה מיצירות האמנות הגדולות בהולנד. רוטרדם היא עיר של אדריכלות מודרנית וייחודית והתחנה המרכזית של רוטרדם היא בניין כזה.

הודות ליחס המתקדם לשחזור לאחר המלחמה

רוטרדם הבהבה על ידי הלופטוואפה הגרמנית והיא העיר ההולנדית היחידה שחוותה מכת ברק, כך שמדובר במקום מעניין לחקור. כשתחקרו את נקודות השיא השונות של ההליכות והטיולים המשולבים של רוטרדם בעיר, תוכלו לראות את הישן והחדש, הנמל הישן, כיכר התיאטרון, אולם הקונצרטים ופסליו המודרניים הרבים.

אם יש לך לוח זמנים, קח את הזמן לבקר באחד ממוזיאוני האמנות הסמוכים כמו בויאנס ואן ביונינגן, בוזנינגן או קונטשאל לפני שאתה נוסע לרוטרדם.

כאחת הערים המודרניות ביותר בהולנד

רוטרדם מתגברת במגמה של ערים הולנדיות אחרות. הולנד מתהדרת בנמל הגדול ביותר באירופה, ולמרות שהוא ממוקם בעיר עצמה, ייתכן שלא תימשכו אל הנמל עצמו, אך הבניינים בהחלט ימשכו אתכם אל פלאי האדריכלות של רוטרדם.

רוטרדם

אחת מערי הפסטיבל הגדולות בעולם, התחילה את דרכה כנמל דייגים קטן על הרוטה. היא ממוקמת בדרום הולנד והיא העיר השנייה בגודלה במדינה עם 630,000 תושבים אחרי עיר הבירה אמסטרדם. הכנסייה הפרוטסטנטית מימי הביניים היא אחד הבניינים הבודדים בעיר מימי הביניים של רוטרדם שלא הוחלפה אך שוחזרה.

התערוכה מתמקדת בשלושה נושאים

עיצוב, אדריכלות ותרבות. המוזיאון לאדריכלות, עיצוב ותרבות דיגיטלית הוא אתר חינוכי למידע נוסף על האדריכלות העכשווית של רוטרדם. גן החיות של רוטרדם הוא אחד מגני החיות הוותיקים בהולנד ונחשב לאחד מגני החיות הטובים באירופה מאז נפתח בשנת 1857. האדריכלות של הערים, כמו זו של כל הערים ההולנדיות, עוררה חדשנות.

אחד הטיולים הטובים ביותר לביקור במרקן

וולנדאם ואדם הוא טיול יום מאמסטרדם. גיטהורן הוא אחד המקומות הייחודיים ביותר בהולנד ואחד מטיולי היום הטובים ביותר שתוכלו לעשות מחוץ לאמסטרדם. כפי שצוין לעיל, הסיור המומלץ ביותר של Grand Holland מבקר באמסטרדם בשילוב עם רוטרדם, דלפט ויום באמסטרדם.

אם אתה מתכנן טיול יום לרוטרדם, ספר לחבריך על הביקור שלך באחת הערים בהולנד שאולי שמעת או קראת עליהן.

בנוסף, אנו מציעים כמה מקומות מעניינים בהולנד שתוכלו לבקר בהם מאמסטרדם בטיול יום, אך תזדקקו לרכב, לסיור מאורגן או לתחבורה ציבורית, מה שמקשה על הביקור בכולם יום.

השתמש במסלול בן יום זה כמפת התיירות של רוטרדם ופעל לפי המדריך שלנו

כדי להגיע לפעילויות הטובות ביותר בעיר ביום אחד בלבד. התחל באמסטרדם, שהיא חסרת דאגות וליברלית, עם מוזיאונים, תעלות, חיי לילה מרגשים, אנטוורפן וגנט, רוטרדם, עיר נמל גדולה במחוז ההולנדי של דרום הולנד. התחנה המרכזית היא כנראה נקודת ההתחלה ליום אחד בהולנד.

האזור הוגדר אזור יורפורט ונמל רוטרדם נחשב לאחד הנמלים העמוסים ביותר בעולם ונקודת סחר חשובה עם אירופה.

SS רוטרדם מפעילה בתי מלון ומוזיאונים בהם תוכלו ללון, לאכול באחת המסעדות שלה ולצאת לסיור בסירה. כמו עוף החול הלוקח חיים חדשים לאחר לידתו מאפר, זהו אחד הפסטיבלים הגדולים בעולם בעיר רוטרדם.