טעינת רכב חשמלי בחניון תת קרקעי

מבוא: מהי תחנת טעינה וכיצד היא פועלת?

עמדות טעינה הן המקומות בהם כלי רכב חשמליים יכולים לטעון את הסוללות שלהם. תחנת טעינה היא מכשיר הממיר זרם חילופין (AC) חשמל משקע חשמלי לחשמל זרם ישר (DC). חשמל DC זה מוזן לאחר מכן לתוך הסוללה של הרכב החשמלי. עמדות טעינה לרכב חשמלי נמצאות במקומות ציבוריים ופרטיים, כגון בתים, עסקים ומבני ציבור.

ישנם שני סוגים של עמדות טעינה לרכבים חשמליים: רמה 1 ורמה 2. עמדות טעינה ברמה 1 משתמשות במתח AC של 120 וולט משקע ומספקות כ-3 מיילים של טווח לשעה של זמן טעינה. תחנות טעינה ברמה 2 משתמשות במתח AC של 240 וולט משקע סטנדרטי כדי לספק טווח של כ-25 מיילים לשעה.

טעינת רכב היא תהליך פשוט. זמן הטעינה של הרכב החשמלי הוא הזמן שלוקח לטעינת המצבר, התלוי בעוצמת המטען ובגודל המצבר.

תחנת הטעינה היא המקום שבו רכב חשמלי יכול להתחבר כדי לטעון את הסוללה שלו. המטען מתחבר לשקע בקצה אחד, ולאחר מכן לרכב חשמלי בקצה השני.

המטע מסייע לטעינת מצבר של רכב חשמלי על ידי המרת אור השמש ישירות לחשמל.

מבוא

מאמר זה ידון בהיתכנות הטכנית והכלכלית של טעינת רכב חשמלי בחניון תת קרקעי.

טעינת רכב חשמלי בחניון תת קרקעי הוא תהליך מורכב. התהליך כולל הערכת עלות בניית עמדת טעינה, קביעת כמות החשמל הדרושה להתקנה וחישוב האם כדאי או לא כדאי כלכלית להתקין עמדת טעינה.

השלב הראשון בקביעה האם ניתן להטעין רכב חשמלי בחניון תת קרקעי הוא להעריך את עלות בניית התשתית הדרושה. זה כולל חישוב איזה סוג של ציוד יהיה צורך, כגון מטענים ושנאים, יחד עם עלויות העבודה עבור התקנתם.

טעינת רכב חשמלי בחניון תת קרקעי הוא אתגר. הבעיה היא שעמדת הטעינה למכוניות חשמליות צריכה להיות בגובה הקרקע, אבל מקום החניה נמצא בקומה התחתונה של הבניין.

ניתן לפתור בעיה זו על ידי התקנת עמדת טעינה על גבי החניון. בדרך זו, כלי רכב חשמליים יכולים לטעון את המצברים שלהם בזמן שהם חונים ולחכות לבעליהם לחזור.

הצעד הראשון הוא לוודא שאין קווי מתח או חפצים אחרים שעלולים לגרום לבעיות בהתקנה. זה גם יהיה נהדר אם תהיה דרך לקבל חיישן שיזהה מתי מכונית חשמלית נכנסת למקום החניה ויתחיל לטעון אותה אוטומטית ברגע שהיא מתחברת לחשמל.

אפשרויות טעינה

טעינת רכב חשמלי בחניון תת קרקעי יכולה להתבצע בשלוש דרכים:

1. טעינה ביתית: כאן טוענים את הרכב בבית או במקום עבודה. לרכב חייב להיות מטען ביתי או מטען במקום העבודה והבעלים צריך לחבר אותו כל לילה כדי להטעין.
למידע נוסף אודות electricvehicle.co.il יש לגשת לאתר electricvehicle.co.il

2. טעינה ציבורית: כאן נטענת המכונית בתחנה ציבורית, הנמצאת לרוב בפינות רחוב בערים, ללא עלות לנהג.

3. התקנת נקודת טעינה: זה המקום שבו הנהג משלם כדי להתקין נקודת טעינה בנכס שלו ולאחר מכן מטעין את רכבו שם בחינם כל עוד הם מתגוררים שם.

טעינת רכב חשמלי בחניון תת קרקעי עשויה להיות מאתגרת. ישנן שלוש אפשרויות: עמדת טעינה ציבורית, עמדת טעינה ביתית, מטען לרכב.

עמדות טעינה ציבוריות מעולות לאנשים שאין להם מטען לרכב או עמדת טעינה ביתית. הם גם נוחים למטיילים שצריכים להטעין את המכוניות שלהם ולא מוצאים מקום לחנות מחוץ לעיר.

מטענים ביתיים מעולים לאנשים שגרים בדירות או בדירה ואין להם גישה למטענים ציבוריים. הם מספקים נוחות ושקט נפשי על ידי גישה תמידית לכוח ולא צריך לדאוג לגבי חניה מחוץ לעיר.

מטענים לרכב עובדים היטב כשאתה בדרכים וצריך לטעון את המכונית שלך במהירות.