כל מה שרציתם לדעת על סיגר

השאלות הנפוצות של היום בוחנות כמה מהדברים החשובים ביותר בסיגר, ממה שאתה לא שואף וכל מה שאתה צריך לשים לב אליו. אנו נסקור כמה דברים בסיסיים שכדאי לזכור כאשר תחליט לעשן את הסטוגי הראשון שלך. ראשית, בררו מה מביא אתכם לדרך, כיצד אתם רוצים להתחיל וכיצד לחתוך ולהדליק את הסיגר כראוי. גלה תחילה מה הביא אותך לאן אתה רוצה לחתוך את הסיגרים ולהדליק אותם כראוי. לאחר מכן, נסקור את הדברים הבסיסיים כדי שתזכרו את כל זה בהקדם האפשרי כאשר תחליטו אם לעשן את הסטוגי הראשון הזה או לא!

אם לסיגר שלך יש מנקרי מחט או שהוא קשה לסלע

סביר להניח שהוא הותקף על ידי חיפושית סיגרים. לפני שתעשנו אותו, עליכם לבדוק היטב את הסיגר בכדי לשמור על ניקיונו, וכן האם ישנם סימנים לאבק שחור בהמידור. כאשר אתה מרים את הסיגרים שלך, התבונן היטב במעטפה, מכיוון שהדבר ייתן לך מושג כיצד טעמם של הסיגרים וכיצד הם יעשנו.

אם אתה מעשן סיגר

הלהקה עדיין פועלת והיא מתחילה להישרף, זה יהיה טעים כמו שריפת נייר, וזה לא טוב. תן לי לנסח את זה ככה: אם אתה עושה את זה עם סיגר, אתה גרוע פי עשרה ומניח את הסיגר מיד. יכול להיות שמישהו מציע לך את הסיגרים לעשן אותם בחגיגה. תגיד לכולם שזה מבאס ולעולם לא תעשן את זה יותר, נכון?

אם אתה אוהב סיגרים עם סוג מסוים של טבק

אין זה מזיק להזכיר את האזור או הסוג ולהציע מידע רב יותר ממה שאתה יכול לתת. אם אתה מוציא הרבה כסף על אוסף סיגרים, שים לב להנחיות המבוססות על המקום בו יוצרו הסיגרים ופעל לשמור על אקלים דומה. הידיעה כמה זמן יש לך להתנהג וליהנות מהסיגר תעזור לסוחר הטבק שלך להחליט על איזה גודל וצורה להמליץ.

בדוק את Cigar Advisor, שמציע לך טונות של ידע, דעות ועובדות על סיגרים ומגוון מוצרים ושירותים אחרים.

אתר זה

הוא נווה מדבר וירטואלי אם אתה רק מתחיל בעולם הסיגרים ורוצה לקבל ייעוץ על ידי מעשני סיגרים מושבעים בכל דבר, החל בבחירת הסיגר הראשון הטוב ביותר וכלה בהקמת הומידור. מדריך זה יעזור לך להפוך ממתחיל למעשן סיגרים תרבותי ומשכיל, בין אם אתה מתמקד ביסודות ובין אם רק מחפש רענון. פריימר סיגרים מיועד למי שרוצה להבין כיצד בוחרים סיגרים, איך נהנים מהם ועוד ועוד. תעבור את תהליך קניית האומידורים שלך, בין אם ברצונך לשמור כמה מקלות בבית או לא לענות על שאלות נפוצות בנושא סיגרים של דוס אנד דון המכסים את כל השאלות החשובות שאתה צריך לענות עליהן בעת עישון סיגרים.

לפני שאתה בכלל לומד לחתוך, להדליק ולעשן סיגר, אתה צריך להחליט איזה מהם אתה רוצה לעשן. אנו מכסים את כל מה שאתה צריך לדעת, איך לבחור את הסיגר הראשון שלך, איך לחתוך ולהדליק אותו, איך לעשן וליהנות ממנו ועוד ועוד.

כמו שאמרתי

אף אחד לא יכול להגיד לך איזה סוג של סיגר אתה אוהב לעשן, זה רק על ההעדפות שלך. מעשנים ותיקים רוצים משהו מלא, בעוד שחקנים חדשים במשחק הסיגרים בוחרים לעיתים קרובות בסיגרים עם גוף רך. לאחר שבחרת סיגר שנראה כאילו הוא מתאים לגופך וגורם לך להרגיש בנוח, יש כמה דברים שאתה צריך לעשות כדי לוודא שיש לך סיגר טוב.

לפני שאתה קונה סיגר או אפילו מעשן תמיד טוב שיהיה לך ידע

כשאתה מכיר חבר לתחביב לראשונה, הראה לו כיצד לעשן סיגר, דן בסיכונים הבריאותיים של עישון סיגר, והראה לחברך כיצד לעשן סיגרים כראוי. עכשיו כשהבנתם איך נראים סיגרים ואיך הם מעשנים, אנו מגיעים לכמה מהשאלות החשובות יותר: איך לבחור את הסיגר המתאים לכם? אם הייתי צריך לבחור את החוכמה החשובה ביותר שכל מעשן סיגרים צריך לדעת על התהליך, זה היה לדעת את היסודות של תאורה ועישון סיגרים.
על מנת לראות מידע בתחום של יוספיטו נא לבדוק כאן: josefito.com

אם אתה מנסה סיגר קל

בינוני או מלא, הטעם של הסיגר צריך להיות נעים ולא מכריע. אין שום דבר רע בזה, כל עוד זה עדיין מספק טעם טוב ואין ערובה שהוא יהיה טעים עד הסוף. במקום לומר בפשטות "אני אוהב סיגריה מתוקה", נסה לנתח את פרופיל הטעם שאתה אוהב כדי לתת לסוחר הטבק מושג טוב יותר על איזה סוג של סיגר תרצה לנסות. אז עכלו את האוכל בפעם הבאה שתדליקו את הסיגר האהוב עליכם בטרקלין הסיגרים.