כרטיסי ביקור מפלסטיק

כרטיסי ביקור מפלסטיק הם לא רק כלי שיווקי, הם יכולים גם לעשות כל מה שתרצה כדי לעזור לעסק שלך. תן לנו להבטיח לך שפלסטיק הוא החומר הטוב ביותר לייצור כרטיסי ביקור. ישנם מספר דברים שקובעים מתי כרטיסי פלסטיק יהיו מוכנים.

כרטיסי ביקור מפלסטיק נראים כמו כרטיסי אשראי ומרגישים רזים ביד

השתמש בו ככרטיס נאמנות, כרטיס הנחה, כרטיס מתנה או כל דבר אחר שיש ללקוחות שלך סיבה לשמור על כרטיס הפלסטיק שלך. כרטיסי ביקור סטנדרטיים עשויים פלסטיק לבן עם הדפסה צבעונית משני הצדדים מתאימים לתעודות זהות, כרטיסי מתנה, כרטיסי נאמנות וכרטיסי VIP.

כרטיסי הביקור הפלסטיים הצבעוניים שלנו הם 30 מייל חזקים ועמידים

בדומה לכרטיסי מתנה וכרטיסי אשראי. כרטיסי ביקור מותאמים אישית מיוצרים לעמידות עמידה בקריעה ובנייה דוחה מים, ושומרים על שלמותם המבנית ועל בהירות ההדפסה לאורך שנים רבות. הם מרגישים בבירור בכף היד ומציעים מגוון אפשרויות אופטיות, החל ממשטחי ויניל לבנים קשיחים וכלה במבטאים מתכתיים אלגנטיים.

הכרטיס שלך מודפס בפלסטיק קשיח של 30 נק '

מה שמבטיח איכות ועמידות מהשורה הראשונה. תליון שקית פלסטיק עם כבל שקוף: תליון שקית פלסטיק זה מדפיס את יצירות האמנות שלך עם הדפסת CMYK בצבע מלא ובעל קונסטרוקציה עמידה ורצועות פלסטיק. פלסטיק הוא דרך נוספת להתבלט באמצעות מתכת, סיבי פחמן וכרטיסי ביקור משלימים המורכבים מנייר ומשאירים רושם מתמשך על לקוחות ועמיתים לעתיד. אנו מאמינים כי לכרטיסי הביקור שלנו יכולה להיות השפעה עצומה על חייך העסקיים והאישיים – ללא קשר להעדפה של פלסטיק או מתכת. חברות כרטיסי מתנה וכרטיסי מתנה מציעים לחבריכם ולקוחותיכם הזדמנות להרגיש כלולים בכרטיסי חבר פלסטיק אלגנטיים, עמידים ומודפסים בנפרד. ללא הרף, כרטיס ביקור שקוף מובהק מבדיל את החברה שלך מעיצוב הקרטון הממוצע.

כרטיסי פלסטיק שקופים חלביים הם חלופה מצוינת לכרטיסי ביקור מנוקבים בנפרד

מכיוון שהרקע השקוף שלהם נותן אשליה של חלל ריק. השתמש במרחב זה כדי למשוך תשומת לב ללוגו שלך, לסוג המוצרים והשירותים שהחברה שלך מציעה ולתדמית המרכזית. אזורי הצבע הלבן של העיצוב שלך משתלבים בצורה חלקה בחומר הרקע הסינטטי הלבן והבהיר.

העיצוב שלך תלוי בסוג הפלסטיק שאתה בוחר ובגודל שאתה מעדיף

ניתן להשתמש בפורמטים גדולים יותר, כגון מלבנים או עיצובים מרובעים, לתמונות גדולות וצבעוניות יותר. ניתן להקלטה רק עם סמנים קבועים, גרפיקה צבעונית תופיע בניגוד לרקע השקוף. התחושה המהותית של PVC שקוף של 20 נק 'בשילוב עם האסתטיקה העיצובית המודרנית והשימוש ב- PVC מאט שקוף מעניקים ללקוחותיך את הרושם שאתה מציע סטנדרט גבוה של מוצרים ושירותים באיכות גבוהה. ה- PVC של 20 הנק 'שלנו הוא קשוח, ואנחנו מציעים פינות מעוגלות כדי להשלים את כרטיסי הביקור הפלסטיים השקופים, השקופים והקפואים האלה כדי להבטיח שלא אתה וגם הלקוחות שלך ייפגעו אי פעם בטיפול בהם.

למרות שאיננו מציעים כרטיסים ברורים עם פסים מגנטיים

רבים מלקוחותינו משתמשים בכרטיסי הביקור הלבנים האטומים שלנו ככרטיס חבר כללי. הלקוחות מצפים בכרטיסי ביקור מפלסטיק מוערמים עם משטח חלק, אשר בוודאי ישאיר רושם על לקוחות פוטנציאליים ולקוחות. אם אתה מעדיף להדפיס פריטי קידום מכירות מפלסטיק, אנו מציעים להשתמש בחומרי הפלסטיק שלנו כדי לייצר כרטיסי הנחה המתאימים למסעדות ולמותגי קמעונאות יוקרתיים.

פלסטיק שונה בייצור כרטיסי ביקור, ואתה יכול להשתמש בזה כדי ליצור רושם מתמשך. ב- K12Print אנו משתמשים בטכנולוגיית הדפסה מתקדמת בכדי לשפר את התדמית הכוללת של כרטיסי ביקור מפלסטיק.

ניתן להוריד את הצעת תבניות כרטיס הביקור החינמית שלנו על ידי לחיצה על הכרטיסייה תבניות

Ouris בתקינה המספקת מספיק מקום לשם החברה שלך, הלוגו ופרטי קשר אחרים שלך. הדפיסו מאיתנו כיום כרטיסי ביקור מפלסטיק לקידום החברה שלך כמותג אמין ואיכותי.