מגש פירות מעוצב

אם אתם מחפשים פינוקים כדי להאכיל קהל במפגש קטן או במסיבה גדולה, הסידור האכיל הזה הוא לא רק טעים, אלא גם נראה מדהים. כשאתה מסתכל על האכלת קהל של אנשים מטפלת, אתה יודע שזה יעורר הרבה צרות. מגש פירות דקורטיבי זה לא רק טעים, זה גם מדהים איך זה נראה והוא מתנה נהדרת לחברים ולמשפחה.

מגש פרי דקורטיבי זה עם שוקולד

פירות טבולים הוא קינוח טעים וניתן לבחור בכל צורה, גודל, צבע וצורה, מכיוון שזה משהו ליהנות לכולם. אם אתם מחפשים מגשי פירות דקורטיביים, שקלו להשתמש בהם למפגש קטן, או למסיבה גדולה או אפילו למסיבת יום הולדת.

הניחו סוגים שונים של פרי על המגש על ידי בחירה בסידור אקראי של הפרי, ותוכלו לעשות בחירה וליצור לעצמכם מגש פירות.
למידע מורחב בתחום של מגש פירות מעוצב נא לבדוק ב- oman-hapri.co.il

כללנו טיפים לקטיף הפירות, כיצד לחתוך אותם והוראות להרכבת קערת הפרי שלך. קרא את הטיפים, הטריקים והטריקים האלה כדי להפוך את צלחות הפירות הפשוטות שלך לכוכבת המסיבה שלך!

לא תמיד הייתי חובב גדול של מגשי פירות לטבול

אבל לאחרונה הכנתי מתכונים משלי. קיבלתי השראה להכין את מגש הפירות המהנה הזה על ידי ידידי החדש Nagi ב- RecipeTin Eats. פלטת פירות אינה שלמה ללא טבילה, ואני כל כך שמחה שהכנתי את המתכון הזה בעצמי לאחרונה!

נסו לעצב את צלחת הפירות בעצמכם ועקבו אחרי שאני מראה לכם כיצד ליצור רעיון מגש פירות וירקות בנושא זר

אל תחמיצו את מגש פירות ארנב מצחיק זה, אותו תוכלו להגיש לאורך כל השנה, ונסו לעצב מגש פירות לחג הבא או למסיבת יום ההולדת שלכם.

אם אתם חוששים להכין מגש פרי יצירתי מכיוון שחשבתם שהוא עשוי להיות מסובך מדי

זהו העיצוב המושלם בכניסה. אם אתם תוהים כיצד להכין קערות פירות למסיבה, הדבר הראשון שאתם צריכים הם כמה מרכיבים בסיסיים: צלחת פירות, קערה, סכין ומזלג וסכין חדה. לאחר שבחרת צלחת, הרכיב את הפירות על ידי קיבוץ כל הפירות, תוך שמירה על צבעים שונים עבור חלקים שונים. אתה יכול להשתמש בפירות מלאים, בפירות מלאים או בקיסמים לפירות ובכל דבר אחר שמאזן את הפירות בצלחת שלך.

עלי חסה בתחתית ועלי נענע טריים מלמעלה יכולים להחיות את מגש הפירות ולהעניק לו מראה מעניין יותר

אם אינכם משתמשים בפלטת פירות מיוחדת, תוכלו להשתמש גם במגשי הגשה רגילים או אפילו בצלחת רגילה. בפעם הבאה שתביא את הפירות שלך לאירוע ותשים אותו בקערה, נסה את אחד הרעיונות האלה של צלחת פירות מעוצבת.

אם ברצונך להוסיף אלמנט נוסף לכל חווית קליפת הפרי

הניח קערה של מטבל פירות פשוט על קליפת הפרי שלך. אם אתה רוצה משולש גדול של אבטיח צהוב על צלחת שטוחה, אתה יכול להניח אותו על הצלחת השטוחה כדי ליצור את בסיס פלטות הפירות. תוכלו להשתמש במגוון צבעים, צורות ואפילו תוספות שונות בכדי לתבל את מגש הפירות שלכם לטעמכם. מצא את מרכז מגשי הפירות שלך אם אתה מתכנן לאכול יותר מפיסת פרי אחת, כגון בננה, תפוח, אפרסק או אפילו אננס.

אם ברצונך להרכיב את כל צלחת הפירות על דוכן עוגות ערב קודם

עטוף את מבנה הפרי בניילון. הכן את האננס על ידי חיתוך החלק העליון והתחתון ובאמצעות קיסם או אגס אננס. שמרו את קצה העלה להניח על צלחת הפירות שלכם, אם תרצו, הוסיפו את הפירות והגישו על המגש. במידת הצורך חותכים אותו מעט ומניחים על העוגה או מניחים במקפיא לשימוש מאוחר יותר.

חיתוך מגש הפירות אמור להיות טוב, תלוי כמה הבשל היה בהתחלה. הערה: הייתי גורם לקליפת הפרי להראות מעט עבה יותר מהצורה המקורית, אחרת הפרי שלה ייראה בלוי.

אם אתה צריך להכין את מגש הפירות שלך מראש

אתה יכול להכין ולשטוף את הפירות, לאחסן כל זן בכלי נפרד במקרר, ואז להרכיב ולשים אותו. אם אתה מביא מגש פירות למסיבה, אתה רוצה לקחת את התפוחים, הבננות, האפרסקים והאגסים שלך לא קלופים, לקלף ולשים אותם במגש הפירות רגע לפני ההגשה. אתה יכול גם לשים פירות יבשים קטנים בצלחות קטנות עם הפירות היבשים כדי שלא יאבדו בסלסלת הפירות שלך.

כשאתה מניח את הפירות שלך על צלחת הגשה, עשה זאת בסידור מסודר או אקראי. הבליטה של הפרי היא דרך נהדרת ליצור צורות שבדרך כלל לא היו לך. השתמשתי בדיוק באותה טכניקה כדי לחתוך כוכבי אננס כדי להוסיף סלט פירות חג מולד יפהפה.