מדידת בית לפני שיפוץ

יש לכם את הבית שזה עתה נרכש ואתם יכולים להתחיל בשיפוץ הבית, אך עליכם לדעת בדיוק כיצד למדוד כדי להבטיח כי שאר התהליך יעבור בצורה חלקה. בין אם אתם מבצעים פרויקט של שיפוץ מטבח או חדר אמבטיה, חשוב שיהיה לכם מושג טוב על מה שאתם מתכננים לפני שאתם מבצעים את העבודה שלכם היטב. אותה תחושה חלה על משהו פשוט כמו בניית בית עץ או תכנון חדר אמבטיה גדול. אם אתם נמצאים בשלב השיפוץ או סתם מנסים לשפץ נכס מחדש, יש בו הרבה יותר ממה שאתם חושבים.

הידיעה כיצד למדוד חדר מדויק עוזרת, אך רבים מהשיפוצים הראשונים מקבלים פרויקטים נוספים לאחר הפעם הראשונה. מידע על אופן מדידת שטח יכול לחסוך לך כאב ראש לטווח ארוך.

שאלה אחת שיש לשאול במהלך הכנת הבנייה היא

"מה עולים תיקונים שמעלים את עלויות הבנייה? אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לדעת לפני שתתחיל להעריך כמה יעלה פרויקט השיפוץ שלך שיש לך רעיון טוב מה אתה הולך לתקן. אם אתה חושש שפרויקטים שלך לבנייה יעלו את עלויות הבנייה, עליך לשאול שאלה זו בתכנון שלך לפני השיפוץ ואחריו. צור תקציב ותדע כמה אתה צריך לממן פרויקט לשיפור מצב הדיור שלך וכמה תקבל בחזרה.

אם אתה מתקין ריצוף חדש ומחליף את האבזור, תוכל להתמודד עם תקציב חירום של $ 10. אם תצטרך להזיז קירות , החלף אינסטלציה וחשמל או לעשות פחות או יותר הכל במטבח, זה בסדר.

לאחר שבחרת את הבית שתרצה לקנות

וודא שאתה יודע את הגודל המדויק לפני שתבחר בו, הגדר את מחיר המחירון מתי אתה מוכר את הבית ומככב לא תהליך הערכת השווי. עליכם להמתין עד לסיום תוכנית הפרויקט עד שהפרויקט מתקדם מספיק בכדי לדייק את המדידות לפני הרכישה. לאחר שתגדיר את החזון שלך לפרויקט השיפוץ שלך, אסוף הערכות מקבלנים כלליים עבור עלויות השיפוץ של הבתים. לפני שאתם קונים את הנכס, עליכם לבדוק את עלויות השיפוץ באזורכם כדי לראות אם הפרויקט משתלם כלכלית. עכשיו שאתה יודע מה הם הגורמים שיכולים להשפיע על עלות השיפוץ שלך, בוא נסתכל כיצד תוכל ליצור תקציב ריאלי לפרויקט שיפוצים. לאחר סיום השיפוץ, תוכלו להעמיד את הבית הישן שלכם למכירה ב -1,000 עד 2,500 דולר.

בעלי בתים יכולים למסור לסוקר שלהם מידע רב על ביתם כפי שהם יכולים לספק

כמו – הערכות שהושלמו מבוססות על המצב הנוכחי של הבית, השינויים המוצעים בשיפוצים וגורמים אחרים. לאחר שתסיים את פרויקט השיפוץ שלך, אתה יכול לסמוך על המודדים שלך שיעניקו לך הערכה מדויקת. ניתן לאמוד את הערך העתידי של בית על ידי השוואתו לבתים סמוכים עם מפרט דומה. כשאתה מצלם, קח אותם איתך לפני שאתה לוקח אותם כדי לקבל הערכות מדויקות יותר מאשר אם לא.

אם אתה רוצה לרשום את הבית שלך בתוך 6 שבועות, אתה יכול להידחק עם מטבח קטן בלבד. ייתכן שתרצה להקים מטבח רזרבי זמני, מכיוון שלמטבח גדול בדרך כלל לוקח כמה חודשים להשלים אותו.

השתמש ברשימת הבדיקה למטבח של מר הנדימן

כדי ליצור תוכנית ותקציב למרחב החדש שתוכנן. שרטוט בסיסי של הקבלן נותן לשמאי מושג טוב כיצד נראה השיפוץ והיכן יתקיים. לאחר שתקבל את ההזמנה לרכישת האתר, תוכל להתקשר לאדריכל או לקבלן לביצוע מדידות ולהתחיל בתכנון. לאחר ששכרתם בנאי, ארגנו בדיקת בית, שתיעשה במשותף. תכנן את הסיור עם השמאי, האדריכל והיזם וכן עם הבעלים של הנכס בהקדם האפשרי.

בדוק את נוכחותם המקוונת

הסתכל בעבודותיהם וראה איך זה נראה שנה-שנתיים לאחר מכן, ואז התחל ברישומי השיפוץ כדי לראות מה אפשרי לפני שתחליט אם אתה זקוק להרחבה. לאחר שסיימתם את עבודת ההכנה להארכה, אתם נוסעים לאזור התצוגה המקדימה. לפני שאתה מרכיב את הרעיונות שלך לשיקום, עליך להתייעץ עם מומחים לפני שתקבל החלטות חשובות.
למידע בנושא של מדידת בית לפני שיפוץ עליך לבדוק ב- surveyor10.co.il

עם זאת

אם אתה מבצע עיצוב מחדש של DIY, בדוק תחילה כיצד למדוד את מדריך האמבטיה. למרות שמדידת חדר אמבטיה לפני שיפוץ עשויה להישמע פשוטה בהתחלה, התהליך חשוב להימנע מבעיות גדולות כאשר הגיע הזמן להתחיל לבנות באמת. הזמן שלוקח לבצע את המדידה כראוי ייתן לך את התנאים להקליט אותה ולעבוד עם מתקן אמבטיה מנוסה אם התוצאות עולות על הציפיות שלך.