מה הופך יועץ משכנתאות למוצלח?

כאשר מחפשים משכנתא חדשה, אנשים רבים משתמשים בברוקר כדי למצוא ולקחת הלוואת דירה. עבור לקוחות חדשים, אנו משתמשים בייפוי כוח חתום על ידי הלקוח ונוסח על ידי ספק המשכנתא הקיים שלהם כדי לאשר את כל פרטי המשכנתא שלהם.

מתווכי משכנתאות הם סוכני נדל"ן מורשים המספקים מעין חוויה חד-פעמית ללקוחותיהם

שם הם יכולים למצוא בית ולממן מימון בזקף. ברוקרים מתמודדים לעתים קרובות ישירות עם מלווים המציעים עמלות טובות, מה שמקל עליהם לאשר את לקוחותיהם.

מטרת הברוקרים

היא להשיג לך משכנתא ולמקסם את התגמול שלך. התרסקות הבורסה ב -2008 הראתה שברוקרים רבים סיפקו ללקוחותיהם משכנתא שהם לא יכלו להרשות לעצמם באותה עת. המתווכים הטובים ביותר מתוגמלים על כך שהם נותנים את הטיפים הבאים: מתווכי משכנתאות מובילים מציגים את מיטב התעשייה על ידי התמקדות בחוויית הלקוח גם לאחר שנים של שינויים רגולטוריים.

מתווכי משכנתאות חייבים להבין את השוק

להתעדכן באפשרויות הלוואות ובריביות שוטפות ולהיות בעלי כישורי מחקר הדרושים להשלמת תהליך ההלוואות עבור לקוחותיהם. כישורי משא ומתן חשובים גם הם, שכן מתווכי משכנתאות עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם המלווים כדי להשיג את העסקה הטובה ביותר עבור לקוחותיהם. כמתווך, חיוני להבדיל את השירות שלך מהשאר ולרכוש את האמון והאמינות של הלקוחות שלך.

לברוקרים מצליחים למשכנתאות יש מערכת ניהול קשרי לקוחות מצוינת ומשתמשים בה כדי ליידע את לקוחותיהם אודות השוק והעסק שלהם. זה הולך יד ביד עם המוטיבציה של מתווכים מצליחים לבצע הכשרה על ידי מלווים פנימיים.

מתווכי משכנתאות מצליחים מעריכים את הבחירות של האנשים איתם הם עובדים

בין אם זה לקוחות, עמיתים או מלווים. ג'רמי דנקומבס, מנהל הפצת מתווכים, עבד עם מתווכים, מלווים ומועדוני משכנתאות גדולים לאורך הקריירה שלו וראה מה גורם לברוקר משכנתא טוב להצליח ואילו מאפיינים יש לו כשהוא עומד שם. הכרת המאפיינים העיקריים של מתווכי משכנתאות מצליחים וחוזקות המפתח שלהם וכיצד אחרים משתמשים בהם לבניית עסקים מצליחים יכולה לסייע לברוקר להישאר מצליח ולעשות את הצעד הבא בקריירה שלו.

למשל

אם מישהו שעובד בשוק דיור תחרותי צריך לגבות שיעור עמלה נמוך יותר, הם טובים יותר לכך מכיוון שהם בחירה טובה וזולה יותר מאשר מתווכי משכנתאות אחרים. להלן שמונה טיפים שיעזרו לך לשפר את העסק שלך בנושא תיווך משכנתאות ולעזור לך להתחבר לרשת שלך ולמשוך לקוחות חדשים. אם יש לך שאלות לגבי משכנתאות חלופיות לעזרה ללקוחות, צור איתנו קשר או עם אחד ממנהלי הפיתוח העסקי שלנו שיוכל לעזור לך למצוא את הפתרון הנכון.

שקיפות

היא מרכיב מרכזי בבניית מערכת יחסים חיובית עם לקוחות, במיוחד אם הם קונים בפעם הראשונה. בין אם אתם עובדים עם קונה חדש ובין אם אתם מתווכים עם משכנתא refi, זה יכול להיות מפתה לנסות להאיץ את התהליך כך שתוכלו לעבור ללקוח הבא, אך האינטרס שלכם הוא לשמור על הסוסים שלכם. אסור שתשמור על האינטרסים של הלקוחות, לכן עליך להיות יסודי ולהקפיד על פירוט כדי להבטיח שהבקשה למשכנתא תתנהל בצורה חלקה. לקוחות פוטנציאליים יתייעצו לרוב עם מגוון מלווים לפני שיסכימו על אחד מהם, תוך שהם שוקלים את האפשרויות שלהם.

בכל מקרה

האינטרס שלך הוא להכין שיעורי בית מראש כדי להעפיל את הלקוחות הפוטנציאליים שלך למספר אפשרויות הלוואה ולראות איזו מהן מתאימה לך ביותר. הציעו אפשרויות הלוואה שונות כדי לוודא שהקונה עושה את הבחירה הטובה ביותר עבור המשכנתא. צפה שהמסמך שאתה נותן ללקוח חדש יעלה על הסיפון כדי להתוות את יסודות תהליך האשראי ולקבוע לוח זמנים כללי לכל שלב.

יועצי משכנתאות יכולים להציע ללקוחות משכנתאות הנחות

לדוגמה, אם הלקוח שלך מחפש את התעריף הטוב ביותר, פנה לשיחה על הסיבה לכך שתשלומי המשכנתא חשובים. מתווך משכנתאות יכול להיות זמין לאחר שעות העבודה כדי לענות לשיחות ומיילים של לקוחות ומלווים.

מאחורי הקלעים

אתה צריך להרחיב את העסק שלך, לשמור על מערכות יחסים קיימות ובעבר עם לקוחות, לבנות מערכות יחסים עם מגוון מלווים ולעמוד בקצב עם חוקי המשכנתאות הקנדיים המשתנים ללא הרף. מתווכי משכנתאות מובילים מסכימים שהכנסת חוק NCCP והתאמות רישוי והתאמות לאחר מכן הפכו את הענף לחזק ולגיטימי בעיני צרכנים רבים שאינם מבינים מהו מתווך משכנתאות. אתה יכול לפשוט את הרגל, ולאחר שעבר את תעודת הכספים שלך בבריחת משכנתאות תוכל להיות חבר באיגוד האוצר למשכנתאות באוסטרליה (MFAA) או איגוד מתווכי האוצר של אוסטרליה (FBAA).
למידע מורחב על מה הופך יועץ משכנתאות למוצלח? ויועץ משכנתאות ניתן לגשת לאתר rmo.co.il

כאשר דיאנה לי

מייסדת ובעלת Brokers Mortgage Minds, הייתה בשלב מסוים בקריירה שלה, היא למדה את החשיבות של שמירה על מאגר הלקוחות שלה וניצול הזדמנויות להישאר מחובר. קריסטל ממצ'ור, מתווכת ובעלת קבוצת Flaring משכנתאות, ידעה שהיא רוצה לעזור לאנשים להשיג בית כאשר עבדה בבנק המשכנתאות הראשון שלה.