מה זה הום סטיילינג

מה זה הום סטיילינג

בחירת הריהוט והאביזרים על ידי הסטייליסטים מתבססת על סגנונות ופלטות צבעים המציגים את הבית באור הטוב ביותר, ויוצרים מראה שיפנה לקונים.

כשמדובר בקישוט במה פשוט

אנשים משתמשים לעתים קרובות באמנות, צבע, אביזרים, תאורה, צמחייה ושטיחים כדי לקשט את בתיהם [3] כדי לתת לקונים פוטנציאליים רושם ראשוני משכנע יותר מהנכס. הום סטייג'ינג היא טקטיקה שיווקית שיכולה להפוך אפילו את החללים האפלים והמשמימים ביותר לתוססים, אנרגטיים ומסבירי פנים. הסיבה שהכנה לבית היא כל כך חשובה היא שהיא יכולה לבטל מכירה שאחרת לא הייתה מזיזה. משכו עוד קונים עם תמונות מקוונות וגרמו לבית שלכם להיראות כמו אסם החרס בקטלוג.

אם אתם מוכרים בית ריק, ברוב המקרים, אתם או סוכן הנדל"ן שלכם תצטרכו להתקשר משרד אדריכלים ומעצבי פנים שיביא רהיטים וריהוט לבית לחלל. אם אתה רוצה למכור את הבית שלך ולהפיק ממנו את מירב הרווחים, רישום נדל"ן יכול לעזור לך.

נקודות מפתח הכנת בית למכירה

היא הכנת בית למכירה באופן שימשוך כמה שיותר קונים פוטנציאליים, שישלמו את המחיר הגבוה ביותר האפשרי. כאשר סוכני נדל"ן מדברים על הקמת ביתכם, הם מתכוונים לשיטת הכנת הנכס למכירה בשוק הנדל"ן. ההפקה נועדה להציג את מיטב נכסי הבית, להרשים את הקונים ולמכור אותו במהירות במחיר הגבוה ביותר האפשרי. בסך הכל, כדי להפיק את המרב מההשקעה שלך, מאמצי ארגון הבית שלך צריכים לכוון למגוון הרחב ביותר האפשרי של קונים.

זה אומר שהרישום של הבית שלך ימשוך קונים רבים נוספים שיבואו להסתכל על הבית שלך לאחר שראו את תמונות הרישום המהממות שלך

הדו"ח מצא גם ש-83% מסוכני הרכש טוענים שעיצוב הבמה עוזר לקונים לראות בנכס את הבית העתידי שלהם, מה שעלול להוביל למכירת בתים מהירות יותר. הכנה לבית מועילה גם מכיוון שקונים פוטנציאליים לא רוצים לראות עבודה שנעשתה כאשר הם נכנסים לבית.

כתוצאה מכך

הם יעזרו ללקוחותיהם להתכונן ולהקים בית לפני צילום, רישום או השקה לשוק. בעוד שחלקם יכולים לספק עצות רק כיצד המוכרים יכולים להתאים את הבית בעצמם, סוכנים אחרים יהיו מעורבים בתהליך. הם יעריכו את המצב הנוכחי של הבית שלך, יתנו עצות כיצד לשפר את האטרקטיביות הכללית שלו ואת התחרותיות שלו לקונים פוטנציאליים, ולאחר מכן יישמו את הטיפים הללו הלכה למעשה על ידי סידור מחדש של רהיטים, הצעות רהיטים חדשים או סיוע לסדר.

הם יכולים להתמקד בסגנון החדר

כמו פנים הבית, או פריטים מסוגננים לצילום, כמו רהיטים או כלי שולחן. לפעמים אין להם חדרים לעבוד איתם, אלא יוצרים סצנות מותאמות בצורה מושלמת, מה שהופך מוצרים לפרסום אסתטי. כשאתה עובד עם מעצב פנים, הם דואגים שכל פינה בבית שלך תהיה נופית.

אם הבית שלך כמעט שלם אבל משהו לא בסדר או שאתה צריך עזרה בהצגה של הסחורה שלך, מעצב פנים יכול לעזור. למצוא מעצב פנים שמתאים לסגנון שלך יכול להיות מסובך, אבל למרבה המזל, קבלת עזרה מהירה וקלה יותר ממה שאתה חושב.

המשך לקרוא ונלמד מה מעצבי עיצוב פנים יכולים לעשות וכיצד הם יכולים לשנות בית או משרד. למד עוד על ההבדלים בין מעצב נדל"ן, מעצב בית ומעצב פנים.

מטרת חלק זה של משאבים

היא לפרט את המקצוע החדש הצומח במהירות של עיצוב פנים ולחנך את הצרכנים כיצד הם יכולים להשתמש בסגנון נדל"ן כדי לשפר את האסתטיקה של בתיהם עבור חלק קטן מעלות השיפוץ . כמו כן, נפרט כיצד מעצבי פנים מומלצים מקצועיים יכולים להגדיל את הרווחיות של העסק שלהם על ידי מתן שירותים בסגנון ללקוחות שפשוט צריכים מראה ביתי חדש שהם כבר אוהבים. קהל לקוחות בין אם מדובר בעדכון המראה של ביתם הנוכחי או הכנסת פנים לנכס חדש, לקוחות עיצוב פנים הם אלו שיש להם חזון לפנים הבית שלהם ומתכוונים לעשות אותו נכון בעזרת אנשי מקצוע בתחום העיצוב.

רבים מלקוחותיי בסגנון הפנים שאלו שאלות דומות לגבי עיצוב פנים ויש להם צרכים דומים מבחינת סגנון הבית

אם אתם מתלהבים מאחד או יותר מהדברים הנ"ל, אז אולי סגנון הפנים הוא מה שאתם מחפשים, או ליתר דיוק, מעצב פנים או מעצב בית, אולי זה מה שאתם מחפשים. עיצוב הבית מחדש, או במונח מקסים יותר, סגנון פנים, מתמקד יותר בשימוש במה שכבר יש לכם כדי ליצור חלל פונקציונלי ואלגנטי שמתאים יותר לכם ולמשפחתכם. זהו פתרון זול יותר מפרויקט עיצוב פנים שלם, מכיוון שברוב המקרים, הם יכולים לבצע שינויים קטנים, כמו ארגון מחדש של רהיטים, הוספת אביזרים או ארגון חלל שיעזור לכם ליצור את הבית האהוב עליכם.

אבל אם אתה רוצה שהבית שלך יהיה גמור מלמעלה למטה, זו עשויה להיראות כמו משימה בלתי אפשרית. כמו עוגה, בית צריך מבנה, תכנון, ביצוע וגינון.

ראשית, ארכיטקטים יוצרים יחד את המבנה (תבנית עוגה) של הבית. לבסוף, האדריכל מוסיף את אלמנט הריכוך הסופי כדי לגרום לבית להרגיש נעים ולגרום לבית להרגיש כמו בבית (הקפאה וקישוט עוגות).

ישנן דרכים רבות ושונות לשנות את המראה של פנים הבית שלך

כדי להתאים לצרכים שלך. קישוט הוא סגנון אינדיבידואלי, ועיצוב הבית שלך מושך את המספר הגדול ביותר של קונים. בימוי בית הוא תהליך של הוספת קישוטים, סידור מחדש של רהיטים, ועיצוב חכם של הבית שלך כדי לגרום לו להיראות מדהים עבור רשימה של תמונות והדרכות. בבריטניה, קישוט הבית מכונה לפעמים הצגת נכס או סגנון בעלות.

מטרת סגנון הנכס

היא להכין בית למכירה על ידי הצגת מלוא הפוטנציאל שלו. בתשלומים משפחתיים (נקראת גם תשלומי בית, תשלומי נדל"ן ודוגמנות נכסים) היא אומנות קישוט הבתים על מנת למכור אותם במהירות ולהשיג מחירים גבוהים בשוק הנדל"ן. מתמחים משפחתיים הקימו במה לרוכשי דירות פוטנציאליים, נותנים להם לדמיין כיצד לגור במקום ולהפוך אותו לבית משלהם.

או שזה יכול לכלול הצגת רהיטים

אביזרים ואמנות חדשים כדי להפוך את הבית לאטרקטיבי ליותר קונים. הבימוי גם גורם לבית להיראות יותר "מוכן לכניסה", מה שאומר שהוא לא צריך לעבוד או לשפץ הרבה לפני שרוכש חדש יכול להיכנס. בנכסים שכבר מרוהטים, חלק מהבתים ישופצו במהלך הייעוץ הראשון לתכנון הבית הזה. אז זה לא רק עניין של עיצוב, אלא איך למצוא נתח באותו בית ובנכס, שבו נמצא שוק הנדל"ן עבור אותו בית, באזור, כך שבעל הבית יוכל לבחור היכן להשקיע את ההשקעה הזו. …