מה זה פנסיה

כספי הפנסיה נכללים בדרך כלל בקטגוריית קצבאות הפנסיה. מטרת קרנות הפנסיה היא לספק משכורת קבועה לאחר הפרישה, המורכבת בדרך כלל מתשלומים חודשיים או רבעוניים למשך כל חייהם.

 אפשר להתחיל להסתכל כמה כסף נדרש למימון חשבון הפרט. זה ישתנה מאוד לאדם, אך יכול לכלול גורמים כמו גיל, רמת הכנסה ותוחלת חיים צפויה. זה צריך גם לקחת בחשבון את כל החשבונות השוטפים שצריך לכלול את ההשוואה.

השוואת קרנות פנסיה הבאה תהיה ככל הנראה סוג הזדמנויות ההשקעה שמציעה כל קרן. הקרן הטובה ביותר לאדם ייקבע לפי מה שהוא מחפש מבחינת החזר השקעה ורמות סיכון.

קרנות הפנסיה הן אחד המכשירים הפיננסיים הפופולריים ביותר לחיסכון והשקעות. הם מציעים דרך בטוחה ויציבה לחסוך לפנסיה. אתה יכול לבחור את סוג קרן הפנסיה המתאימה ביותר לצרכיך, שכן ישנם סוגים רבים ושונים, כגון קרנות פנסיה של חברות, קרנות פנסיה פרטיות ותכניות פנסיה ממלכתיות.

תוכניות פנסיה פרטיות

כאשר אתה משקיע בתוכנית פרטית, עליך לוודא שהיא רשמית ורשומה ב- HMRC (הכנסות ומכס ממלכותה). תכנית רשומה תבטיח את אבטחת ההשקעה שלך והן יוסדרו גם על ידי הרגולטור לפנסיה.

פנסיה של החברה

אם אתה עובד בחברה עם צוות עובדים או הטבות מוגדרות, ייתכן שאין לך ברירה אלא להכניס את הכסף שלך לתוכנית שלהם. Def

בכל הנוגע להשקעה בקרן פנסיה, יש הרבה אפשרויות. ישנן מספר קרנות המציעות שילובים שונים של סיכון ותשואה.

 

תוכניות הפנסיה הופכות חשובות יותר ויותר לאנשים. פנסיה כבר איננה הנורמה. דרושה שליטה עצמית כדי לחסוך לפנסיה.

ישנם סוגים שונים של קרנות פנסיה שתוכל לבחור ונעשה השוואת קרנות פנסיה במאמר זה במיוחד. ישנן כספי ציבור, קרנות פרטיות ותוכניות פנסיה היברידיות. התוכנית הציבורית דורשת תרומה גדולה יותר ממשכורת המשכורת שלך והמס ייקחו על מנת להחזיר את ההשקעה שלך, אך אינך יכול לשלוט בהשקעות כפי שהן מנוהלות על ידי הממשלה. פנסיה פרטית דורשת תרומה קטנה יותר למשכורת אך יש להן שיעורי מס גבוהים יותר ויש לך שליטה רבה יותר על בחירות ההשקעה שלך, אך הן מסוכנות יותר בגלל תנודות בשוק עם השקעות במניות או אגרות חוב בניגוד לאיגרות חוב צמודות מדד או למניות כמו עם קרן ציבורית. הכלאה נמצאת איפשהו בין שתי האפשרויות מכיוון שהיא קובעת כמה

קרנות פנסיה הן השקעות ארוכות טווח שמשקיעים מבצעים בכדי לדאוג לפנסיה עתידית. הם משמשים בעיקר את עובדי החברה, אך אנשים רבים גם משקיעים בהם כדי לדאוג לפנסיה. אפשר לקבל הטבות פרישה דרך קרן פנסיה, גם אם אדם מעולם לא עבד בחברה המספקת אותה.

ההבדל העיקרי בין קרנות הפנסיה הוא סוג החברה בה הם משקיעים וכמות הסיכון שהם נושאים. למשל, קרן פנסיה מסורתית (שמרנית) משקיעה בחברות עם מניות ואיגרות חוב יציבות, בעוד שקרן פנסיה אגרסיבית (מסוכנת) תשקיע במניות בעלות תנודתיות גבוהה יותר.

חלק זה של הדוח ישווה את קרנות הפנסיה על מנת לחשב איזו מהן מתאימה לך ביותר.

השלב הראשון הוא להשוות את העמלות, הביצועים והמיסים על אפשרויות ההשקעה שלך. עמלות הן כמה תשלם עבור הקרן שלך כל חודש או שנה. הביצועים הם כמה הם גדלו עם הזמן בהתחשב במידה מסוימת של סיכון. מס הוא כמה אתה חייב במס על כל הכסף שאתה מרוויח מהשקעה בקרן.

קרנות פנסיה הן כלי השקעה המשקיעים בנכסים כגון מניות, אגרות חוב, נדל"ן ותעודות הפקדה (תקליטורים). הם מספקים תזרים מזומנים לגמלאים על ידי תשלום תזרים הכנסה חודשי במהלך שנות הפנסיה.

 

 

זוהי טבלה המשווה את 10 קרנות הפנסיה הגדולות בעולם.

שם קרן הפנסיה שווי נקי (במיליארדים) נכסים (במיליארד) סך הגמלאים (באלפים)

1. יפן פוסט אחזקות ושות 'בע"מ 137 $ 190 66,000,000 $

2. חברת ביטוח העם בסין 115 $ 765 $ 153,000,000

3. מועצת ההשקעות של תוכנית פנסיה בקנדה 104.5 $ 248 $ – 37,500,000 $

4. חברת מינהל הביטוח הלאומי הברזילאי 86 $ – 412 $ 126,400,00 $

5. קרן ביטוח הזקנה והשרדות הפדרלית של ארצות הברית $

מטרת ההקדמה היא לספק מידע על הקטע.

מערכת הפנסיה בבריטניה היא דוגמה למערכת הפרשות מוגדרות, שבה המעסיק והעובד תורמים כל אחד לקרן. מערכת הפנסיה של ארצות הברית היא דוגמה למערכת הטבות מוגדרת.

אזרחי ארה"ב אינם נדרשים כלל לקבל פנסיה, אך רוב המעסיקים מציעים זאת כחלק מחבילת ההטבות שלהם.