מה זה NFT

אבל המשמעות של NFTs היא שהבעלות על נכסים עברה לקונה בפועל, כלומר ניתן לקנות ולמכור אותם דרך פלטפורמות המשחקים תמורת תשלום נוסף, תלוי במי שמחזיק אותם בדרך. לעומת זאת, בניגוד לשוק האמנות, NFTs מעניקים לאמנים יותר אוטונומיה מכיוון שהם אינם צריכים עוד להסתמך על גלריות או בתי מכירות פומביות כדי למכור את עבודתם. NFTs מציגים יצירות אמנות דיגיטליות או פיזיות על הבלוקצ'יין, מונעות את הצורך בסוכנות ומאפשרות לאמנים להתחבר ישירות לקהל שלהם. בקיצור, NFTs מספקים תעודת אותנטיות שנוצרת על ידי בלוקצ'יין עבור נכסים דיגיטליים או יצירות אמנות.

למרות שמכשירי NFT קיימים מאז 2014

כעת הם הופכים חשובים יותר ויותר כאשר NFTs הופכים להיות דרך פופולרית יותר ויותר לקנות ולמכור אמנות דיגיטלית. NFT משמש בדרך כלל לקנייה ומכירה של אמנות דיגיטלית, ויכול ללבוש צורה של GIF, ציוצים, מדבקות וירטואליות, תמונות פיזיות, סקינים של משחקי וידאו, נדל"ן וירטואלי וכו'. מוצרים דיגיטליים שונים – תמונות, סרטונים, מוזיקה, טקסט ו אפילו ציוצים – ניתן לקנות ולמכור כ-NFT. ניתן להשתמש ב-NFT כדי למסחר יצירות דיגיטליות, כגון אמנות דיגיטלית, אלמנטים של משחקי וידאו וקובצי מוזיקה.

NFT יוצר אסימון ייחודי שיכול להראות את הבעלות וזכויות העברה של נכסים דיגיטליים

NFTs הם מוצרים דיגיטליים שניתן לקנות ולמכור באמצעות טכנולוגיית בלוקצ'יין זו. NFTs משתמשים באותה טכנולוגיית בלוקצ'יין כמו מטבעות קריפטוגרפיים, אך הם אינם מטבעות. למרות ש-NFT משתמשים בדרך כלל במטבעות קריפטוגרפיים כגון ביטקוין ו-Ethereum למסחר, הם אינם מטבעות קריפטוגרפיים עצמם.

כסף פיזי ומטבעות קריפטוגרפיים הם "ניתנים להחלפה"

כלומר ניתן למכור אותם או להחליפם זה בזה. בדומה לכסף פיזי, מטבעות קריפטוגרפיים ניתנים לשינוי, כלומר ניתן למכור אותם או להחליפם זה בזה. מטבעות קריפטו המשתמשים בפנקס עסקאות דיגיטלי זמין לציבור הנקרא בלוקצ'יין ניתנים להחלפה.

אסימונים שאינם ניתנים לשינוי

או NFTs, הם חלקי תוכן דיגיטלי המחוברים לבלוקצ'יין, מסד הנתונים הדיגיטלי שעומד בבסיס מטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין ו-Ethereum. אסימון שאינו ניתן לניתוק (NFT) הוא יחידת נתונים בפנקס דיגיטלי הנקרא בלוקצ'יין, כאשר כל NFT יכול לייצג פריט דיגיטלי ייחודי ולכן אינו ניתן לשינוי. NFTs יכולים לייצג קבצים דיגיטליים כגון אמנות, אודיו, וידאו וצורות אחרות של עבודה יצירתית.

סוגי ה-NFT מגוונים מאוד

אבל הם יכולים ללבוש צורה של יצירות אמנות דיגיטליות או קובצי מוזיקה, כל דבר ייחודי שניתן לאחסן דיגיטלית ולהתייחס לערך. למעשה, ניתן להשתמש בהם כדי לייצג בעלות על כל נכס ייחודי, למשל, מסמך על חפץ בתחום הדיגיטלי או הפיזי. הם ייצוגים דיגיטליים של נכסים והושוו לדרכונים דיגיטליים, שכן כל אסימון מכיל זיהוי ייחודי שאינו ניתן להעברה המבדיל אותו מאסימונים אחרים. הם גם ניתנים להרחבה, מה שאומר שאתה יכול לשלב NFT אחד עם אחר כדי לגדל NFT שלישי ייחודי.

בדיוק כמו ביטקוין

NFT מכיל גם מידע בעלות כדי להקל על זיהוי והעברה בין מחזיקי אסימונים. נתוני NFT ייחודיים מקלים על אימות הבעלות והעברת אסימונים בין בעלים. נתוני ה-NFT הייחודיים יכולים לאמת ולאמת בקלות את בעלותם ואת העברת האסימונים בין מחזיקים.

NFTs הם חלק מ-Ethereum blockchain, כך שהם אסימונים נפרדים שבהם מאוחסן מידע נוסף. NFTs נרשמים בפנקס דיגיטלי באותו אופן כמו מטבעות קריפטוגרפיים, ולכן יש רשימה של בעלים.

בעיקרון

NFT היא תעודת בעלות דיגיטלית, כמעט תמיד קנית ונמכרת במטבע קריפטוגרפי, אליה ניתן לצרף כל קובץ דיגיטלי – קובצי תמונה של JPEG, סרטונים, שירים. עם זאת, שלא כמו יצירות אמנות או כרטיסי פוקימון ישנים בבית שלך, NFTs מיוחדים בכך שהם נוצרים (או "מוטבעים") על הבלוקצ'יין, מה שהופך אותם לדיגיטליים לחלוטין, ניתנים למעקב וללא שינוי. לכן, בניגוד לרוב האובייקטים הדיגיטליים שניתן לשחק בהם ללא הגבלת זמן, לכל NFT יש חתימה דיגיטלית ייחודית, מה שאומר שהוא ייחודי. NFTs הם אסימונים דיגיטליים ייחודיים, שרובם משתמשים ב-Ethereum blockchain כדי להקליט דיגיטלית עסקאות.
למידע נוסף בנושא של מה זה NFT ניתן לבקר ב- nftisraeli.co.il

זה לא מטבע קריפטוגרפי כמו ביטקוין או אתר מכיוון שהם ניתנים להחלפה וניתן להחליף אותם בביטקוין אחר או במזומן

ובכן, בדיוק כמו מטבעות קריפטוגרפיים, NFTs מאוחסנים בארנקים דיגיטליים (אם כי ראוי לציין כי ארנק חייב להיות תואם NFT ספציפית). כדי לקנות NFT, על הארנק להיות כמות מספקת של מטבע הקריפטו המתאים, למשל Ether (ETH), אם אדם קונה אסימון ב-Ethereum blockchain.

אבל בניגוד למטבעות סטנדרטיים בבלוקצ'יין של ביטקוין

NFTs הם ייחודיים ולא ניתן לסחור אותם באותו אופן (לכן הם אינם ניתנים להחלפה). NFT ראשי תיבות של Non-Fungible Token, כלומר לא ניתן להחליפו או להחליף אותו מכיוון שיש לו מאפיינים ייחודיים. NFT הוא מזהה ייחודי שיכול להוכיח את הבעלות על נכסים דיגיטליים.

מכיוון שערכם נקבע בעיקר על ידי השוק והביקוש

ניתן לקנות ולמכור אותם באותו אופן כמו צורות אחרות של אמנות פיזית. הם יכולים להחזיק רק בעלים רשמי אחד בכל פעם והם מוגנים על ידי Ethereum blockchain – אף אחד לא יכול לשנות את רשומת הבעלות או להעתיק / להדביק NFT קיים חדש. אסימון הכרחי (NFT) הוא נכס דיגיטלי ייחודי המייצג בעלות על חפצים בעולם האמיתי כגון יצירות אמנות, קטעי וידאו, מוזיקה ועוד. אסימון הכרחי (NFT) הוא יחידת נתונים המאוחסנים ב-blockchain (ספר דיגיטלי) שיכול להיות אובייקט דיגיטלי ייחודי, כגון יצירת אמנות.

בעוד שאמן יכול למכור NFT המייצג יצירה

הוא עדיין יכול ליצור זכויות יוצרים על היצירה וליצור מספר NFTs עבור אותה יצירה. ניתן להשתמש ב-NFT כדי ליצור מחסור מלאכותי של עבודה יצירתית דיגיטלית על ידי יצירת NFT אחד בלבד של אותה עבודה עם חתימה ייחודית. כל NFT פועל כמו חתימה דיגיטלית, מה שהופך אותו לבלתי אפשרי להחליף או להשתוות זה לזה. במובן המשעמם והטכני שכל NFT הוא אסימון ייחודי בבלוקצ'יין.

NFT יכול להיות יצירה דיגיטלית

שיר, שיר, כרטיס בייסבול, כרטיס כניסה ועוד. ברמה הבסיסית שלו, NFT הוא נכס דיגיטלי הקושר את הבעלות על אובייקטים פיזיים או דיגיטליים ייחודיים כגון יצירות אמנות, נדל"ן, מוזיקה או וידאו. NFT הוא נכס דיגיטלי המייצג אובייקטים בעולם האמיתי כגון אמנות, מוזיקה, אלמנטים במשחק ווידאו.

NFT

הוא כניסת בלוקצ'יין של מטבע קריפטוגרפי (ספר חשבונות בלתי משתנה שיכול להקליט יותר מסתם מטבעות וירטואליים), שהם שברי מדיה דיגיטלית. הומצא לפני כמה שנים, הוא יכול להתייחס לא רק לאמנות אלא גם לטקסטים, סרטונים או קטעי קוד. NFT הוא סוג חדש של נכס דיגיטלי עם דגש על אי-פנגביליות.