מה חשוב לבדוק מול צלם לאירועים קטנים

פשוט מצויד בכל מה שצריך לדעת על צילום אירועים, כיצד להשיג את התוצאות הטובות ביותר ולמצוא את הצלם המתאים לעסק שלך. מאירועים קטנים לאירועי ספורט, מחתונות ועד קונצרטים, הנה כמה טיפים וטריקים כדי להעלות את התמונות לשלב הבא.

אם אתם מחפשים צלם חתונות

עליכם לקרוא בעיון את פרטי חבילת המחירים. הם משתנים מצלם לצלם ויכולים להיות להם השפעה רבה על מחירי תמונות החתונה. חלק מהצלמים המתמחים בצילום אירועים גובים מחיר גבוה יותר לתמונה מאשר צלם פורטרטים עבור תמונה, וצלמים המתמחים בצילום אירועים יכולים לגבות תמורת תמונותיהם יותר משמעותית מאשר צלמי פורטרטים. לפני שאתה שוכר ג'ירסה, ריכזנו רשימה של 15 שאלות שיעזרו לך למצוא את הצלם המושלם ליום החתונה שלך. החליטו תחילה את היום ואת סגנון הצילום, ואז חפשו צלמי חתונה מקצועיים במסגרת התקציב שלכם.

צלמי חתונות דורשים יותר מכיוון שהם צריכים לקחת מבחר גדול יותר של צילומים, ולכן הם יכולים לדרוש יותר למגוון תמונות.
למידע נוסף אודות מה חשוב לבדוק מול צלם לאירועים קטנים וצלם לברית ברמת גן מומלץ לבדוק כאן: photographersolution.com

אם אתם מתכננים את האירוע בתקציב

עליכם להעסיק צלם שרק מתחיל או שצריך לבנות את תיק העבודות שלו. אם בחתונה שלכם יש 50 אורחים או יותר, דאגו להזמין חבילה אצל עוזר הצלם. לדוגמא, אם אתם מארחים חתונה גדולה עם הרבה אורחים, יתכן שתצטרכו לסייע לעוזרים בתאורה ותיאום. בין אם אתה מצלם חתונה, פורטרט או דיוקן משפחתי, הידיעה כיצד הלקוח מתכנן להשתמש בתמונות שלך תעזור לך לתכנן צילומים מסוימים. אם ברצונך להעסיק צלם, בקש סקירה קצרה על הרקע, כישוריו וניסיונו. כיצד להעביר את תיקיית התמונות ופרטי הקשר שלך / לה: למד על היתרונות והחסרונות של שכירת צלם אירועים וכיצד זה עובד והשכרת צלמים.

אם הצלם שלך מצלם בשעות אחר הצהריים של החתונה או שאתה מקיים את האירוע הראשון שלך

עליך לעצב תוכנית לארוחה במקביל. כשמדובר במתכנני חתונות, צלמים וצלמי וידיאו, וודאו שהם אוכלים בזמן שהארוחת ערב מוגשת במהלך קבלת הפנים. בדרך זו לא תחמיץ שום דבר חשוב, אך ברצונך לומר לקייטרינג או לרכז שלך כי אתה זקוק ללוח זמנים המתאים לציר הזמן של תמונות החתונה שלך כדי לוודא שלא החמצת דבר. הימנע מפרטים עונתיים בצילומי אירועים ארגוניים, מכיוון שצילומי אירוע משמשים לשיווק השנה – אז אם אפשר, יידע אותם. בקש מהצלם שלך לצלם את התצלומים הארוכים של ארוחת הבוקר לחתונה בחדר הישיבה שלך ואת הצילומים הקצרים בקבלת הפנים.

כדי להפיק את המרב מהאירוע שלך, ספר לצלם היכן ברצונך להשתמש בתמונות בדף האירוע שלך. כדאי גם לשאול את הצלם שלך כמה זמן לוקח כמה תמונות בסיסיות כדי שתוכל לפרסם את האירוע ברשתות החברתיות.

כמובן

תוכלו להמליץ על מגוון שלם של תמונות, אך מומלץ ליצור תמונות משלכם אם יש צילומים ששכחתם. תן לצלם שלך רשימה של כל התמונות שאתה זקוק להם לחלוטין ויהיה לך רשימה משלך של רגעים חשובים לצלם. שימו לב לאנשים שבאים והולכים, כמו גם לסוגי האנשים השונים בקהל.

כדי לספר את סיפור האירוע, בין אם זה פסטיבל, הופעה מכל סוג שהוא או אפילו כנס, עליכם להגדיר את הרגעים והמקומות החשובים ביותר לצלם. על ידי מתן סקירה של המטרות ורוח האירוע שלכם, צלם מקצועי מבין אילו רגעים הם ה"חשובים ביותר "עבורו.

כדי לראות אם סגנון הצילום שלו באירועים תואם את החזון שלך, בדוק אירועי עבר וצילומים שצילם. אם אתה מציין שתוכל לשתף את התמונות שלך באתר או בדף העסקי שלך, ודא שהם כוללים תמונה כדי להראות את הכישורים המדהימים של צלם האירועים שלך.

גם אם טיפ זה לא נכלל בחבילת הצלם שלך

הוא עדיין צריך להיכלל בתקציב צילומי החתונה שלך. צלם חתונות לא בהכרח זקוק למיטב המיטב חשוב שיהיה ציוד טוב. לטיפים נוספים על צילומי אירועים ארגוניים משבעה צלמים מקצועיים, עיין במדריך האולטימטיבי שלנו לצילום אירועים.

אינך זקוק להרבה ציוד מהודר כדי לצלם תמונות אירועים, אך רוב צלמי האירועים המקצועיים משתמשים במצלמות DSLR, מצלמות ללא מראה ועדשות מתחלפות. אם אתה באמת רוצה או צריך לתעד צלם מקצועי לאירוע גדול, אתה יכול לעשות צילום בוגר.

כפי שאתה יכול לראות, ישנם מספר יתרונות לשכור צלם אירועים מקצועי שיעשה את העבודה עבור האירוע שלך. ישנם יתרונות נוספים, מכיוון שכשאתם מזמינים צלם, אתם לא צריכים לדאוג איך לצלם את האירוע בעצמכם.