מה צריך לבדוק לפי שמאתרים מניות מומלצות

רשמתי את הכללים הבאים שיעזרו לך למצוא את המניות הטובות ביותר לקנות לאחר 20 שנות מסחר באגורות. קנה עכשיו, אלמד אותך את היסודות של קריאת מחירי מניות וקביעת המניות הטובות להשקעה.

בתור התחלה, מניות צמיחה הן מניות שניתן לקנות, עם פוטנציאל למכור אותן בהמשך במחיר גבוה יותר. . אם תמצא מניה עם צף חופשי גבוה, תרצה למצוא אותה ב -10% הראשונים משווי השוק שלה, ולא ב -20% התחתונים.

אם אתם מחפשים מניות להשקיע בהן, עליכם להתמקד בחברות עם רקורד מוצק. זיהוי חברות יוצאות דופן הוא הצעד הראשון ללמוד את שמות המניות הטובות ביותר בשוק.
לעוד פרטים אודות מה צריך לבדוק לפי שמאתרים מניות מומלצות ומניות מומלצות יש לבקר באתר bigshotnews.net

גלה מידע נוסף על המניות הטובות ביותר לקנות

לצפות ולהשקיע כאן עם טבלאות הקנייה הטובות ביותר שלנו. עיין בשיעורים העיקריים בדירוג המניות האחרון וראה את נקודות השיא של כל מניה במועצת המנהיגים למידע נוסף על אופן הרכישה וההשקעה בהם.

אם אתה רוצה לדעת איך למצוא מניות אגורה לסחור ברובינודה

קרא את הפוסט הזה על המתווך המועדף עליך. אם ברצונך להשקיע במניות, פתח חשבון עם מתווך המציע את מיטב המיון והמחקר, כולל עבודתם של אנליסטים מקצועיים שיעזרו לך להתחיל. עם מסננת אחסון כמו שנבחרנו לעבוד איתה, עם אחד יעברו סינון רב כדי לזהות מניות נמוכות על בסיס עקבי.

אם הבנתם שאתם מחפשים מניות צמיחה או ערך

תוכלו להשתמש בכלי סינון המניות ב- Schwab.com כדי ליצור טבלת מיון למניות שתעזור לכם להגביל את הבחירה שלכם לרשימה של מועמדים איכותיים הניתנים לניהול. מסנני המניות שלנו יכולים לסנן חברות עם ירידת מחירי מניות או מניות שנמצאות בשיאים של כל הזמנים. אנו מייעלים את החיפוש אחר המניות הטובות ביותר לרכישה ולצפייה באמצעות Leaderboard שלנו, שמזהה מנהלים וקונה נקודות, ומספק ניתוח טכני שוטף ואזהרות בזמן לגבי איתותי קנייה או מכירה פוטנציאליים.

כדי להבין למה לצפות, השתמש ברשימת הבדיקה שלנו, המדגישה שבע תכונות של מניות הצמיחה המובילות, או עיין במסך IBD שלנו כדי לראות אילו מניות כרגע באותן תכונות ויקומו לתחייה בחודשים הקרובים. אך הערכת השווי לא הסתיימה; משקיעי ערך מחפשים גם מניות בקטגוריה זו, ואנחנו רואים רשימת מניות שמתחזקות. בקר בדף הבית שלנו למידע נוסף על המניות הטובות ביותר והאם כדאי לך להשקיע בהם.

אם אתה מנסה לבחור מניות לצמיחה לטווח קצר

זה הגיוני לקנות מניות של מניות צמיחה, מניות שצפויות להגדיל את הרווחים והרווחים מהר מהממוצע. אבל אם אתה קונה מניה לטווח הארוך, עליך להיזהר מלקנות מניות עם תשואות דיבידנד גבוהות ושיעורי צמיחה ברווחים נמוכים. מניות דיבידנד יכולות לספק תשואות יציבות, אך סביר להניח שהן לא יעלו במהירות או באותה מהירות כמו מניות צמיחה. בעולם מניות מכוניות הספורט, שם מניות הצמיחה הן הסלונים, מניות הדיבידנד הן מכוניות ומניות הדיבידנד אינן הסלונים.

בדוק את המניות בהן אתה משקיע ומצא קרנות נסחרות בבורסה (ETF) העוקבות אחר ביצועי הענף שאתה מעוניין בו

קרנות מנוהלות הן אופציה נהדרת עבור משקיעים בודדים המעוניינים להוסיף מניות צמיחה לתיק שלהם. מבלי לחקור ולבחור מניות בודדות. אם תחליט להשקיע במניות נמוכות אך אינך מעוניין לבצע את המחקר, תוכל להשקיע בקרן המתמחה במניות נמוכות יותר. התחל ברכישת מניות האגורה הראשונה שלך וחיפוש אחר מניות בבורסות הגדולות (NYSE ונאסד"ק).

נסה למצוא מדד שמראה אם

הוא לא מוערך מבחינת הערך שלו ומה אתה עשוי להרוויח לאורך זמן. אם אתם מחפשים מניה עם p – e גבוה (יחס מחיר לרווח), תגלו כי בטא שלה רשומה על המניה יחד עם גורמים אחרים. AApls עושים עבודה מצוינת במציאת ה- pe הנוכחי של מרבית המניות, והתוצאות המובילות המתקבלות יראו לך את ה- PE הנוכחי שלך.

זהירות מתחייבת גם מפני דיבידנדים גבוהים

המניות יכולות להיות טוב מכדי להיות אמיתי. למידע נוסף על המניות הטובות ביותר ומניות הדיבידנד של TipRanks, עיין במדריך החדש שלנו לרכישת המניות הטובות ביותר שלנו – כלי שהושק לאחרונה המשלב את תובנות המניות שלנו עם מחקרינו על המניות הפופולריות ביותר בארצות הברית ובעולם.

עדכון החדשות של האתר

הוא אוסף של תרשימי מניות, חדשות ומידע אחר מ- TipRanks, מה שמקל על מציאת מניות חדשות בסנט. אתה יכול לקרוא – עד – החדשות הדקות על המניות המועדפות עליך , חפש את המניות שמניבות ביצועים חזקים ופקח על מגזרי מניות שונים. המגמות בתרשים המניות יכולות לעזור לך לגלות אילו מניות עושות טוב ואילו עומדות לפרוץ.