מחיקת כתבות שליליות בגוגל

במאמר זה אנו בוחנים כיצד להסיר ביקורות שליליות מטעם גוגל ומה תוכלו לעשות כדי למחוק אותן. למד מהי תכונת המחיקה של מחיקת ביקורות Google וכיצד ניתן למחוק גם ביקורות גרועות של Google. אתה יכול לקרוא עוד על האופן שבו אתה עושה זאת, אך במאמר זה אנו בוחנים את התכונות שלו וכמה דברים שעליך לדעת לפני שתסמן אותם למחיקה.

אם אנשים רוצים להסיר מידע מקוון שלילי מגוגל

עליהם לשכור מומחה להסרה הנוקט בגישה אחרת. הצעד הראשון יהיה ליצור קשר עם גוגל ומנועי חיפוש אחרים ולבקש מהם להסיר את המאמרים השליליים. אם אתה מנסה לגרום לאתרי חדשות שמפרסמים מאמרים שליליים על החברה שלך למחוק את סיפורי הגנאי, גוגל או מנועי חיפוש אחרים ממליצים לך למחוק אותם.

אם זה לא עובד

גישה מהירה ופשוטה יכולה לעזור לך להיפטר מהתוכן השלילי, אבל איזו פעולה תוכל לעשות כדי להגיע לתוצאות חיפוש שליליות לפחות לדף הראשון של גוגל? בהתאם למצב, חברות יכולות להסתיר קישורי חדשות שליליים על ידי דיכוי מנוע החיפוש או ביטול SEO (כאמור לעיל), או לסייע בהסרת כתבות בעיתונים מדפי חדשות או בהסרת המאמרים ממנועי החיפוש כמו גוגל ובינג. אם אתה מבקש ייעוץ כיצד להסיר מידע אישי מהאינטרנט או להסיר מאמרים שליליים, ישנם שירותי הסרת אינטרנט. ספר לנו באילו שיטות אתה משתמש למחיקת מידע שלילי על העסק שלך בגוגל, בינג, יאהו, פייסבוק, טוויטר ואתרים אחרים. אם יש לך שאלות לגבי הסרת מאמרים שליליים מהאינטרנט, אל תהסס להתקשר אלינו. אם אתה תוהה כיצד להסיר מאמרי חדשות מחיפוש Google ומהאינטרנט, אינך לבד. לחץ על קישור זה לקבלת מידע נוסף אודות הסרת ביקורות מזויפות וכיצד אנו מעודדים לקוחות להסיר ביקורות שליליות. הראה לנו כיצד להסיר ולדחוף תוצאות חיפוש שליליות לנצח, והראה לנו את הטיפים הטובים ביותר להסרת תוצאות חיפוש שליליות.
למידע מורחב בנושא של מחיקת כתבות שליליות בגוגל עליך לבקר ב- xn--8dbcambdbusobg.co.il

דיכוי

הוא סוג של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הכוללת בנייה ועדכון של תוכן חיובי כדי להסיר או לדכא תוכן שלילי מהעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. כאשר מודחק תוכן שלילי, הוא מוחלף במידע רלוונטי יותר בכדי לספק לגוגל ולמשתמשים בו תוצאת חיפוש חיובית ומדויקת יותר. אם אתה יכול לנהל את התוכן השלילי שלך במנוע החיפוש, אתה מקטין את ההשפעה של מידע שלילי על הארגון שלך באינטרנט ב -70 אחוז לפחות. להלן דוגמה לאופן שבו קידום אתרים הפוך פועל על ידי קבורת מאמרים חדשים שליליים במנועי חיפוש כמו גוגל.

למד כיצד לקבור תוצאות חיפוש שליליות בגוגל ולהסיר מאמרים שליליים מהעמוד הראשון של תוצאות מנועי החיפוש של גוגל עבור הארגון שלך

קרא עוד כיצד להסיר את תוצאות החיפוש שלך מגוגל במאמר שלנו בנושא אופטימיזציה למנועי חיפוש של Google.

אם אתה נתקל כרגע בחדשות שליליות שיש לה דירוגים טובים או גבוהים

יש שלוש אסטרטגיות עיקריות שבהן תוכל להשתמש כדי להסיר או להסתיר תוכן מזיק. אם אתה מנסה להסיר משהו שלילי מתוצאות החיפוש שלך, עליך להשתמש בתהליך בקרת נזקים שממזער את מספר האנשים שמוצאים את השלילי. לדוגמא, אם ברצונך להסיר ביקורת גרועה של Google ולמנוע את שמך להופיע בפורנו של Google Clean לחלוטין, או שברצונך להשבית את כל תמונות Google השליליות באופן מקוון, יש לך אפשרויות רבות.

אסטרטגיה נוספת למזעור נזקי המוניטין של תוכן שלילי

היא מה שמכונה גם SEO הפוך. ברוב המקרים, SEO הפוך הוא תהליך הסרת תוכן שלילי מהדפים הראשונים של תוצאות החיפוש. זה גם עובד כדי לחזק את המיתוג המקוון שלך ולהציג את העסק שלך באור חיובי.

אם חברת ניהול מוניטין מצליחה להסיר מאמר מהעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל עבור מאמר שלילי

היא יכולה גם לדכא קישורים שליליים לפני שהם מופיעים. הקפד לקשר למאמר המקורי באתר שלך ולא לתוכן שלילי אחר. הדרך האמיתית היחידה להסיר מאמר שלילי היא לפנות ישירות למחבר או להוצאה לאור ולבקש מהם להסיר אותו, אך ברוב המקרים זה לא קל כמו שאתה יכול לקוות. אין פירוש הדבר כי אין דרכים להסיר מאמרים שליליים, כגון עורך הדין שכותב מכתב צו מניעה ושליחתו לכל פרסום שכתב מאמר חיובי.

במקרים שבהם אינך יכול להסיר תוכן שלילי באמצעות בקשה להסרה של Google

האפשרות הטובה ביותר היא לעקור אותו. הדרך הטובה ביותר למזער נזקי מוניטין מתוכן שלילי היא באמצעות קידום אתרים הפוך, המכונה גם קידום אתרים הפוך. זוהי דרך לפתור את בעיית הכרזות עם תוכן שלילי ולבקש שימחקו אותה עבורך.