מחפים את הקירות : לעצב כל חלל בבית בסטייל !

חיפוי קירות גורמים לעיצוב הבית שלך להיות באור חדש לגמרי. מצאנו טיפים מדהימים של מעצבים. שדרג את החדרים בבית שלך והפוך אותם ליפים יותר וחדשניים. תשנה אותם בצורה שונה לחלוטין בעזרת המדריך המדהים הזה.

חיפוי קירות – דרך חדשנית לעיצוב קירות הסלון

חיפוי קירות זה הדרך החדשה לעיצוב בית מינימליסטי. לאחרונה העיצוב הולך לכיוון העיצוב הנקי וללא יותר מדי רהיטים. חיפוי קיר לעיצוב הופך כל חלל לעשיר יותר בלי יותר מדי מאמץ. מספיק שתבחרו חיפוי יפה המתאים לעיצוב של הבית שלכם וכך תעצבו את כל הבית שלכם בקלות.

הבחירה בסגנון עיצוב תסייע בהנחיית העיצוב של הבית כולו באופן שהריהוט ידבק בין חדר לחדר

אם אתם מוצאים עיצוב סלון שמעניק לכם השראה, לכו על פיו. זאת כדי לראות איזה סוג של רעיונות עיצוב יש לביתכם. באשר לקירות סביב הטלוויזיה, נסה לעבוד על רעיונות דקורטיביים אחרים כדי לעגל את כל החדר שלכם. כגון זוג אורות קיר או מדף צף. חפשו משקופים מבצבצים מחלונות ודלתות.

אוהבים צבעים בהירים?

צבעים בהירים מהממים לבית מודרני וגם לבית הוינטאג המודרני. בתים בהירים נבחרו ברוב קולות על ידי מעצבים ואדריכלים מתקדמים בתחום. תוכלו לבחור חיפויי זכוכית לקירות הסלון או המטבח בצבעים ניטרליים ועדינים. גם תכלת, שהוא לא צבע נייטרלי אבל בהיר, יכול להתאים לבית שלכם. נסו לעצב את הבית בצבעים רכים ומרגיעים. צבעים בהיאים עושים את הבית הרבה יותר שמח, רגוע ושליו. כדאי מאוד לבחור צבעים מתאימים, נייטרלים ונקיים. תוכלו גם לבחור תמונות של טבע ונופים באתר זכוכית.

חיפוי קיר למטבח ! ככה עושים את זה –

עיצוב קירות המטבח מלאים ביתרונות מרשימים. יש המון יתרונות עבור חיפוי קירות המטבח. היתרון העיקרי זה הנראות המרשימה שהחיפוי נותן. אך בנוסף לכך גם זה ההגנה על הקיר. קירות יכולים להתלכלך, להתקלף. במיוחד במטבח בו הקירות הכי חשופים לסכנות לכלוך. לכן החיפוי מגן על הקירות. ובמיוחד חיפויי זכוכית. תוכלו למצוא באתר זכוכית מגוון של חיפוי זכוכית למטבח. היכנסו ובחרו את החיפוי המתאים לכם.