מי יכול לבנות חנות דיגיטלית

עם אחד ממפתחי אתרי המסחר האלקטרוני הטובים ביותר, תוכל ליצור עסק שפונה ללקוחות, מציג את קטלוג המוצרים שלך וקל לשימוש. אם אתה רציני לגבי מסחר אלקטרוני, אנו ממליצים לך להסתכל בכלי ההשוואה שלנו עבור shopfitters כדי למצוא את הפתרון הטוב ביותר לפרויקט שלך. חברות הזנק ועסקים קטנים שרוצים פלטפורמת מכירה מרובת ערוצים מקוונת שלמה צריכים לשקול את BigCommerce כאחד מבוני החנויות המקוונות הטובות ביותר.

שמות דומיינים לא מותאמים אישית הם בעיה גדולה עבור מנועי חיפוש כמו גוגל

פלטפורמות כמו BigCommerce מקלות על הקמת חנות מסחר אלקטרוני, אך יש מעט מאוד תמיכה למפתחים. רוב פתרונות המסחר האלקטרוני פועלים היטב כאשר אתה משתמש בהם לבניית החנות המקוונת המלאה שלך ולהוספת עיבוד תשלומים לאתר הקיים שלך.

השלב הבא

הוא לבחור את פלטפורמת המסחר האלקטרוני הטובה ביותר המתאימה לצרכי העסק שלך. הדרך הקלה והמהירה ביותר להפעיל את החנות המקוונת שלך היא להשתמש בחנות מסחר אלקטרוני מוכנה. בעזרת Gator Builder Website תוכל לבצע את הצעדים הראשונים לבניית האתר שלך, מה שהופך את הכל למהיר וקל ומאפשר לך להקים את החנות המקוונת שלך.

כאן אתה מקבל את כל מה שאתה צריך

כדי להקים את החנות המקוונת שלך כולל שם תחום בחינם, עורך גרור ושחרר חזק ומאות תבניות מוכנות לכל סוג של חנות מקוונת שאתה יכול לדמיין. לא קשה לעצב אתר CMS פשוט, אבל אתר מסחר אלקטרוני פונקציונלי מציב אתגרים רבים, שכן הוא נבנה לא רק כדי להציג את המוצרים והשירותים שלך, אלא גם להניע את המשתמשים שלך לקניות.

לאחר 15 שנים ויותר ממיליון חנויות Shopify שנבנו, קשה למצוא פלטפורמה טובה יותר עבור רוב העסקים הקטנים לבנות חנות מקוונת. תוך פחות משעה תוכל לרשום את המוצרים שלך, ליצור את החנות המקוונת שלך ולשתף אותם עם לקוחותיך.

לבנאי החנויות המקוון הזה יש תכונות יוצאות דופן כגון תמחור (ערוצי מכירה של Shopify מתחילים ב -29 $ לחודש)

פלטפורמות משלוח משולבות למשלוח ומכירה של מוצרים פיזיים, שילוב plug-and-play עם BigCommerce והתמקדות מרובת ערוצים לאמזון. , eBay ופייסבוק. הבונה הפשוט והקל ברשימה שלנו מושלם עבור חנויות מקומיות ועסקים מקומיים שעוברים למכירות מקוונות. Shift4Shop הוא בונה חנויות מקוונות רב עוצמה המשלב את כל מה שאתה צריך לפלטפורמת מסחר אלקטרוני משולב וקל לשימוש.

Squarespace

היא פלטפורמת אתרים תכליתית קלה לשימוש, המציעה תכונות מסחר אלקטרוני שהופכות אותה לאחד מאתרי האינטרנט הטובים ביותר לחנויות מקוונות. Square היא בונה חנויות מקוונת אידיאלית עבור ספקי שירות מונחי תדמית, עמותות, מותגי משפיעים שרוצים למכור מוצרים פיזיים ודיגיטליים, ומותגים עם אתרים באינסטגרם. מערכת נקודת המכירה המפורסמת של ריבועים זמינה לסמארטפונים, מחשבים שולחניים וטאבלטים, כך שניתן להשתמש בגרסה ניידת של העסק שלך למכירה ולניהול תשלומים דרך האינטרנט.

Square

מערכת נקודת המכירה המפורסמת לסמארטפונים, מחשבים שולחניים וטאבלטים, למשל, יכולה לעבד תשלומים מקוונים, וכל שעליך לעשות כדי להשתמש בהם הוא ליצור חשבון ב- Square ולפתוח כרטיס חינמי בחינם חנות מקוונת. אתה יכול לנהל חנות מקוונת עם מלאי של מוצרים שנמסרו.

בעזרת BigCommerce תוכל להקים חנות תחביבים או קטלוג מוצרים קטן תמורת 29 $ לחודש בלבד. חנות פשוטה של מג'נטו, שנבנתה על פלטפורמת קוד פתוח עם תבניות, עולה בין 20,000 $ ל 45,000 $ מראש.

חבילת אתר מסחר אלקטרוני מכילה תבנית לאתר של חנות מקוונת

נושא אתר, דפי מוצר, עגלת קניות, תכונות עיבוד תשלומים ואתר מתארח. אתר הבסיס שלך הוא בחינם, אך אם אתה רוצה להרחיב ולהוסיף עוד מוצרים, עליך לשלם. סביר שתבחר באפשרות הפשוטה יותר לשלם מעט יותר מאותו ספק, או להעביר את כל העסקה ליריבה זולה יותר.

השקת אתר מסחר אלקטרוני למכירת המוצרים שלך היא דינאמית, כך שתדע כיצד לבנות חנות מקוונת שהופכת להיות רלוונטית ומתמקדת בחידוד הרעיון שלך.

יש מגוון דרכים לשווק את החנות המקוונת שלך לקונים פוטנציאליים-החל מחיבור האתר שלך עם ספקים צד שלישיים פופולריים ועד שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל ועוד.

לדוגמה

אם אתה פותח חנות נישה המוכרת כרזות וינטאג ', תוכל לקבל פרסום נוסף בחינם על ידי חיבור עם קהילות ופורומים בנישה. עבור חברות שמוכרות מוצרים, זו יכולה להיות דרך חינמית להתחבר ולהציע הטבות נוספות על מנת לספק תמריצים ואמצעים אורגניים לייצר התלהבות ממוצר מסוים. שותפויות משפיעים, במיוחד בשלבים המוקדמים, יכולות לסייע להגדלת המכירות הראשוניות ולהגדלת הנראות של אתרי האינטרנט שלך במנועי החיפוש, כך שצרכנים מעוניינים יכולים להתחיל להזין את המותג או את שם הדומיין שלך בחיפוש.
עבור עוד מידע בתחום של מי יכול לבנות חנות דיגיטלית מומלץ לבדוק כאן: kratza.co.il

כאשר אתה מוכר את המוצרים שלך באתר מסחר אלקטרוני

אתה מסיר מכשולים רבים לקנייה בחנות פיזית קיימת. למותגים שמוכרים מוצרים בחלונות ראווה יש מספר מצומצם של אנשים שיכולים ללמוד עליך ולהתחיל להגיע לחנות שלך כדי לבצע רכישה. עם אתר מסחר אלקטרוני, למוצרים שלך יש את ההזדמנות להראות ללקוחות פוטנציאליים שרק מתחילים להסתכל על מה שאתה מוכר.

עלות הקמת חנות מסחר אלקטרוני תלויה בגודל החנות שלך ובבחירת פלטפורמת המסחר האלקטרוני. חנויות קטנות יותר יכולות לעבוד עם תקציב דל ומלאי. כדי להקים את החנות שלך, אתה צריך שם דומיין, אחסון אתרים ותעודת SSL.