מנוף סל אדם

במאמר זה נדון בתקנות הכלליות סביב מנוף סל הגבר, המכונה בדרך כלל "סל הגבר". תקנות OSHA והשפעתן על בטיחות מפעילי המפעל, ותגלו מה עליכם לדעת על הסלים ואיזה הכשרה אתם זקוקים להפעלתם בבטחה. אין שום ערובה לכך שכל מפעילי הציוד, כולל מטפלי הנצרים לגברים, הינם בעלי הכשרה מוסמכת כראוי.

אם אתה עובד על יותר ממנוף אחד, הכן תכנית הרמה שהוכנה מראש ואל תשכח שתהיה מוכנה הוראות ההפעלה לכל אתר בנייה. מומלצים הנחיות ונהלים בכתב כדי להראות לעובדים אילו נהלים יש לעקוב בעת השעיית עובדים מנופים.

העובדים על הסל ונהג המנוף צריכים להיות גם בקשר חזותי מתמיד דרך מכשיר הקשר

לאחר בדיקת ההתקנה והתקנת המנוף, תוכל להרים את הסל שלך עד 1 מ 'מהאדמה ואז להרים אותו למעלה M. לאחר שבדקת את ההתקשרות והתוספות של המנופים, עליך לבדוק שכולם עובדים כמו שצריך. בכל פעם שמתחברים ומחברים מחדש את הסלים למנוף, ההרמה נעשית ביד. עבור מנופים עם סלים קבועים, ככל הנראה רצועות ההרמה הוסרו והותקנו באופן שהכבלים אינם מהווים סיכון לעובדים או מעכבים את פעולת העגורן.
כדי לקרוא עוד על מנוף סל אדם ניתן לבדוק כאן: movers-israel.com

על ידי הרשמה לאימון סל הקבוצות תוכלו לעמוד באימון סל הקבוצות שלכם ובדרישות OSHA

ל- AeriAlliftCertification.com יש את הכלים, המומחיות והמשאבים שיעזרו לך לעמוד במלוא דרישות OSha וללמוד כיצד להפעיל בבטחה את סלי הגברים שלך. הצטרפו אלינו עוד היום, כתבו לנו או התקשרו אלינו למספר 1-888-745-4357 לקבלת מידע נוסף אודות תוכנית ההכשרה וההסמכה שלנו.

אנו מספקים לך את כל מה שאתה צריך לדעת להפעלת רכבלים וסלי גברים

אנו אחראים לעמידה בכל תקנות OSHA עבור קבלנים המאשרים שימוש במנופים ובסלסלות אדם, ואנו מספקים הכשרה והסמכה לכל העובדים והקבלנים בארצות הברית ובקנדה. תוכנית ההדרכה, ההסמכה והתוכנית שאושרה על ידי OSHA מבטיחה שהעובדים שלך יוכלו להפעיל את המכשירים האלה בבטחה ולהשלים את כל ההדרכות שלנו.

כלוב של גבר

הנקרא גם כלוב, הוא פלטפורמת עבודה שמרימה עובדים מעל הקרקע לביצוע עבודות שונות תקורה – אתרי בנייה. כאשר אנו מדברים על סל – למשל מנוף – כללים אלה חלים על דליים ומשאיות. עגלה של גבר או פלטפורמת תלייה מחוברים למנוף או לדריק ומשמשים להעלאת עובדים לאוויר.

סל גברים עם סיכה

הוא כזה המשתמש במבנה מוצק וקבוע המחובר לתנופת מנוף. הצוות בסל קבוע אינו מחובר לסל, אלא אל בום המנוף ומחובר אליו בחיבורים מכניים. ישנם שני סוגים של סלים אנושיים: הסוג המרחף, שתלוי במעלית בעזרת חבלים ושרשראות, והסוג הקבוע, המוחדר או מהודק אל בום העגורן באמצעות חיבור מכני.

ניתן להשתמש במערכת החיבורים התומכת בסל האיש רק למטרה זו ומקובל לקשור את הגנת הנפילה האישית לקרס מנוף

סל האדם התלוי יכול להיות ממוקם בכיוון שונה מתנוף המנוף המרחף, אך עדיין צריך לספק נקודת עיגון לסל. על העובדים להשאיר את חלקי הגוף מסלי הגברים בעת הרמתם והנמכתם ולוודא כי הסלים מאובטחים לפני כניסתם או עזיבתם. יש לנעול את כל הווים ומנגנוני ההידוק כדי למנוע וו להיפתח בזמן שתליית סל. עם זאת, נפילות או מעצרים אישיים אינם עשויים להדק בוו מנוף.

במקרה של רתמות סל

הצמדת סל מטה לדרן או מנוף אמורה לאפשר למקם את פיצוץ הסל על רגל האבנית כדי למנוע עומס יתר על המידה על רגל אחת. OSHA דורש כי להבי הסל של האיש ימוקמו על רגל רסן כדי למנוע מאמץ יתר על אחת או שתי רגליים. כשמדובר בסלים, אמורה להיות אפשרות למקם את הסלים על המאזניים כדי למנוע עומס לא פרופורציונלי על רגליו של גבר או אישה, כמו גם לחץ לא פרופורציונלי על שניהם.

OSHA דורש שהאיש בסל יכול לשאת את משקלו ואת העומס המיועד, ויש לציין זאת בבירור בסלים.

מנוף המופעל כשהוא תלוי או מחובר לסל חייב להיות בדרך כלל כלפי מטה

מחצית מהקיבולת הנומינלית – ועליו להיות בעל תנופה כמערכת כשלון בטוח – מערכת בטוחה למניעת קריסה או הורדה בטעות הבום. מנוף עם בום טלסקופי חייב להיות מצויד בציוד המציג בבירור את המפעיל בכל אורכו, ועל המנוף להיות מצויד בבקרות עליונות כאשר הוא נמצא באתר הבנייה. אסור להזיז את משענת המנוף כדי להרים או להרים את הצלעות בזמן השימוש או כדי שיהיה מישהו בכלוב. כל רדיוסי העומס המשמשים למעלית לפני העלאת המעלית חייבים להיות לפחות 50% מהקיבולת המרבית שלה.