סגנונות ריקוד מסורתיים ללימודי תעודה

התעודה בחינוך למחול (CIDE) מוענקת למועמדים שסיימו 33 יחידות השתלמויות (CEU) של קורס OPDI ™. כדי להרוויח 33 CEU, על הסטודנטים להשלים 11 עד 17 קורסי PDI. בכל פעם שתלמיד מסיים קורס, הוא מקבל CEU הנתמך על ידי NDEO.

תכנית הלימודים ללימודי מחול בהללו בית ספר למחול וריקוד – לימודי תעודה והכשרת רקדניות מעניקה לסטודנטים אפשרות לפתח מגוון רחב של מיומנויות וידע רב-תחומיות

קורסי ריקוד בז'אנרים שונים של מחול מציעים לתלמידים בסיס רחב של ידע תרבותי והיסטורי, טכניקה, פדגוגיה ורפרטואר. תעודת לימודי המחול היא תכנית תעודה בת 14 נקודות לסטודנטים המעוניינים לחקור מחול באמצעות גישה אקדמית בין תחומית להבנת חשיבותה הפוליטית, החברתית וההיסטורית.

בכך הם מפתחים "הערכה וכבוד לאחת הצורות התרבותיות האמריקאיות החשובות ביותר שצצו בחצי המאה האחרונה בקרב הסטודנטים

עם ניסיונם העשיר והמתגמל, תארים בוגרים ותואר ראשון בהיפ הופ הם לא רק אימות מקצועי של כישורי התלמידים, אך גם של רני האריס ולארי סאות'ל.

התלמידים בוחנים ומחדדים מיומנויות אודישן

טכניקות כוריאוגרפיה וסטנדרטים מקצועיים, מבצעים סיורים ומבצעים פרויקטים חינוכיים וציבוריים הכוללים תעודה היא התמחות שיתופית שמבטיחה שתלמידים בעלי תעודה ידעו כי ההיפ הופ הוא תרבות חיה ולא אובייקט שניתן לצרוך באולמות העולם האקדמי.

קורס זה נועד ללמד את הסטודנטים סגנונות שונים של ריקוד מרקעים שונים

מקצבים, קצב ואסתטיקה, החל מאולם אירועים. הקורס מציע אפשרות להופיע בשידור חי ומתמקד בזמני החזרות. והחשיבות של ארגון מאחורי הקלעים. קורס זה מציג בפני התלמידים את האלמנטים הראשוניים של סגנונות תרבויות אורבניים והיפ-הופ.
למידע נוסף על סגנונות ריקוד מסורתיים ללימודי תעודה – הללו בית ספר לריקוד לנשים בירושלים וסגנונות ריקוד מסורתיים ללימודי תעודה כדאי לגשת לאתר halelu.co.il

לימוד ריקוד היפ הופ בירושלים לנשים

קורס זה יעזור לתלמידים להבין שג'אז אורבני

הוא חלק מז'אנר ריקודים הדורש מגוון של טכניקות תנועה מיוחדות התורמות לכושר כללי על ידי שיפור כוח, סיבולת, גמישות ושיווי משקל. קורס זה מאפשר לימוד נוסף של ריקוד היפ הופ ופיתוח נוסף של טכניקות וסגנונות ברמה מקיפה. הקורס מציע לסטודנטים אפשרות לחקור ז'אנרים של תיאטרון מוזיקלי כגון מחול, תנועה, טכניקות ביצוע, שירה, משחק ומושגים תיאורטיים בסיסיים הקשורים למחזות זמר אמריקאיים של תחילת המאה.

קורס זה נועד לתת לסטודנטים פוטנציאליים אפשרות לפתח ולבצע שגרות ריקוד

התלמידים יפתחו ויתרגלו את שגרות הריקוד שלהם עם מורה המוקצה לכל ז'אנר מחול. התלמידים יכולים לבחור בין סגנונות הריקוד המוצעים בשיעורי הריקוד: בלט, ריקודי בטן, ג'אז לטיני, ריקוד חברתי לטיני, טנגו, אולם אירועים, ריקודי ברז, ריקוד אפריקאי, סגנון עכשווי, ג'אז אורבני והיפ הופ, והם יפתחו משלהם כוריאוגרפיות להופעות בהופעות קהילתיות שונות.

הללו – קורס הדרכה במחול

Dance 040B

Tap Dance Dance (0.5 יחידות) – התלמידים מתוודעים לטכניקות המקוריות של ריקוד הברז, כולל צעדים, מקצבים ואלמנטים של אלתור. ריקוד 040C – ריקוד ביניים בריקוד (0.5 יחידות) – קורס זה נועד להביא את טכניקות הברז של התלמידים לרמת ביניים. Dance 011B – תלמידי ביניים גבוהים בבלט (שיעור אחד) מפתחים את האומנות והטכניקה שלהם בבלט קלאסי ברמות ביניים גבוהות.

Dance 021 Jazz Dance Intermediate (שיעור אחד)

התלמידים מפתחים טכניקות אומנות וריקודי ג'אז ברמה בינונית. התלמידים מיישמים תיאוריה, טכניקה, הקפדה על מוזיקליות, ביצועים וביצועים על שילובי ריקודי ג'אז בינוניים. התלמידים בוחנים מקצבים וביטויים מסונכרנים הייחודיים לריקוד ההיפ-הופ.

לתלמידים שאין להם את הכישורים לשחזר את המהלכים האגדיים

מורה מוסמך ישתמש בטכנולוגיית הווידיאו הזמינה בסטודיו של התלמיד או במחשב כדי לסייע לתלמידים לפרק את האופן שבו המבצעים כוריאוגרפים את הריקוד למרכיביו הבסיסיים שלב אחר שלב צעד, בתנועה איטית. המורה יקדיש כיתה שלמה להפעלת אלמנטים מחוליים מחדש כדי לתת לתלמידים מספיק זמן לתרגל וללמוד את דפוסי התנועה הבסיסיים והיסודות, מהיר את עקומת הלמידה עבור מי שמוסיף תנועות ריקוד.

בית ספר לריקוד בירושלים

לסטודנטים מומלץ להתייעץ עם הפקולטה למחול

כדי לבחון דרישות ספציפיות לתעודות ותארים. על מנת למלא את הדרישות לריקוד חובה לבחירת נושא בחירה, קטיני ריקודים מוזמנים לאודישן. בסתיו הקרוב, הקורסים היחידים המיועדים לחוויה העוסקים באלמנטים המוזיקליים המשמשים רקדנים ומורים לריקוד יהיו אלה העונים על הדרישות למגמות מחול, קטיני ריקודים וקטינים שאינם מחול.

על התלמידים להשתתף בפגישות מחלקה ראשונה

מפגשי אמצע טווח ומפגשי גמר. קורס זה מיועד לסטודנטים המעוניינים בניסיון בעבודה, התמחות או העברת תארים בתוכניות מקצועיות. התלמידים צריכים להיות מסוגלים לעמוד עם הרגליים, לנפנף, לבעוט 90 מעלות, לעשות עבודות קרקע, לקפוץ שלושה מטרים לפני הנחיתה, להתקדם נכון ולבצע סיבוב כפול עם ברך כפופה.

קורס זה מיועד לסטודנטים עם רקע משמעותי בהיפ הופ

ג'אז, ג'אז אפריקאי וטכניקות מחול תרבותיות אחרות. קורס זה מציע הזדמנויות טכניקה והופעה בריקוד עכשווי. הקורס מתמקד במופעים פומביים ובשימוש באסטרטגיה, כללים ושפה בצורת אמנות זו.

פתח את כישורי היצירה שלך על ידי חקר הטכניקות של מגוון צורות מחול תרבותיות. פיתוח היכולת לתפוס, לנתח, לתאר, לדון ולהבין מחול כצורת אמנות, תרבות וצורה.

הערכת מחול ומבוא לריקוד כצורת אמנות התלמידים ילמדו את ההקשרים ההיסטוריים

התרבותיים, החברתיים והביצועיים של צורות ריקוד שונות. התלמידים יעסקו בשיחים אסתטיים, תיאורטיים ומדעיים שמטרתם להאיר את המחול כצורת תקשורת וביטוי אסתטי אישי. בנוסף, התלמידים יחקרו את הדרכים בהן הריקוד משקף והערות על החברה העכשווית.

הסמכה כמורה למחול

היא דרך קלה לזכות בהכרה מצד תלמידים, עמיתים ובמקום העבודה. סטודנטים רוכשים את הידע, הכישורים והמיומנויות הנדרשים למעבר ממכללה ארבע-שנתית או אודישן לתעשיית המחול. עבור המורים למחול זהו צעד בכיוון הנכון, שאין למורים אחרים למחול.

תעודות מורים למחול מעניקות הכשרה ספציפית בעקרונות הכלליים של תנועה ותנועה אקספרסיביים הספציפיים לצורות ריקוד שונות, כולל מודרני, ג'אז, טפ ובלט.