פורץ רכבים ודלתות

מומחים מבינים מה מושך את תשומת ליבו של גנב המכוניות כאשר הוא מחפש מטרה חדשה וכיצד להגן על הרכב שלך. התעמקות בהלך הרוח של גנב היא משימה כמעט בלתי אפשרית, אבל אפילו מדען טילים לא צריך להבין שיש מכוניות שמעניינות גנב. להישאר צעד אחד לפני החוטף זה לא רק חשוב אלא הכרחי. אל תתנו לגנב צ'אנס וודאו שהמכונית או המשאית שלכם פורצת ככל האפשר.

אם אתם מחפשים את המכוניות הטובות ביותר למכירה באינטרנט

ל-RumbleOn יש אותן. כל רכב מגיע עם אחריות להחזר כספי של 3 ימים או 150 מייל, אחריות מכנית של 30 יום, דיווח מצב של צד שלישי ומשלוח מדלת לדלת במחיר סביר. אנשים רבים חושבים שהדרך היחידה לגרום לגנבים לחשוב פעמיים על גניבת רכב היא לעבור למצלמת אבטחה יקרה לרכב או לפריטים קשורים אחרים.

ברוב המקרים

אמצעי זהירות פשוטים כמו נעילת דלתות, סגירת חלונות וחניה במקומות מאובטחים יספיקו כדי למנוע מגנבים להיכנס או לגנוב את המכונית שלך. מכשירים שניתן להשתמש בהם כדי לאבטח את גלגלי הרכב שלך כוללים מנעולי אגוזי כנפיים ומהדקי גלגלים, למרות שהאחרונים כנראה יהיו שווים את אי הנוחות רק אם תשאיר את הרכב ללא השגחה לפרק זמן ארוך יותר או אם אתה נמצא באזור פשע גבוה במיוחד . מנעול הגה יכול להרתיע גנבים שכן יהיה קשה יותר לגנוב את המכונית שלך, מה שמגביר את הסיכון להיתפס. הגנה על גלגלי המכונית שלך לא רק מקשה על הגנב לגנוב את הגלגלים בעצמו, אלא גם מונעת ממנו לנסוע משם עם המכונית שלך.

Sievertsen המליץ לא לעשות את הטעות להאמין שהמכונית שלך אינה בעלת ערך מספיק

כדי להיגנב. לדבריו, זה רק מחמיר את בעיית גניבות המכוניות ופשעי הרכוש שפוקדים את ספוקיין. הוא מאמין שרוב גניבות המכוניות בספוקיין הן פשעי התמכרות אקראיים.

גניבות מכוניות לילה מבוצעות באופן מסורתי על ידי אנשים שמסתובבים בשכונות שלנו ובודקים ידיות לדלתות ואם הם מגלים שרכב אחד נעול

75% מהמקרים הם עוברים לרכב הבא, מנסים למצוא רכב לא נעול. נתון זה מאושש על ידי הנתונים שלנו המראים שאחת מכל ארבע גניבות רכב היא פריצה. לפי המחלקה, לפחות 85 אחוז מכלל גניבות הרכב נובעות מדלתות מכוניות לא נעולות.

זה מקל על משימת פתיחת הנעילה של רכבים

וזה שהמכונית שלך יכולה להחנות בחניה שלך לא אומר שזו לא המטרה, כפי שתושבים רבים יכולים להעיד. אמצעי הכניסה לכל פריצה מעמודי רכב במהלך הרבעון הראשון היו דרך דלתות לא נעולות. לפי הסטטיסטיקה של ה-FBI, רק אחת מכל ארבע פריצות קשורה לכניסה לבית.

עם זאת

מידע שנאסף מהדוחות מראה שפשוט נעילת הדלתות היא כל מה שגנב צריך כדי לעקוף אותו. השארת דלת המוסך פתוחה בזמן גינון יכולה גם לפתות גנבים. השתמשו בשכל הישר כדי לסגור דלתות, לסגור חלונות ולחנות באזור מואר היטב. אחת הדרכים הקלות ביותר לשמור על בטיחות הרכב שלך היא לנעול את הדלתות ולסגור את החלונות שלך כשאתה לא ברכב.

הגנה זו

היא קריטית מכיוון ש…כפי שדיברנו למעלה… הדלת או תא המטען חייבים להיות נעולים כדי שגניבה תתרחש. לכן, אם דלת הרכב נעולה, זהו גורם חשוב לפריצה. בקליפורניה, אחת ההגנות היעילות ביותר מפני האשמות על פריצה היא שהדלת או תא המטען של המכונית אינם נעולים. עובדה מפתיעה נוספת לגבי חוק גניבת הרכב בקליפורניה היא שהוא אינו כולל את הפעולה הפשוטה של פריצה למכונית נעולה של אדם אחר.

להיפך

גניבת רכב נחשבת לפריצה רק אם האדם התכוון לבצע גניבה של הרכב או הרכוש שבו, או מי שהתכוון לבצע כל פשע אחר בתוך הרכב. כפי שדיברנו למעלה, אם אתה רק נכנס למכונית נעולה של מישהו אחר בלי כוונה לגנוב או לבצע פשע אחר בקליפורניה… לא ביצעת את פשע הפריצה. הדבר החשוב היחיד הוא שתיכנסו לרכב מתוך כוונה לבצע פשע או גניבה. זה פשוט אומר שמישהו פתח מכונית או רכב של מישהו אחר ולקח משהו מבפנים.
לעוד מידע על חברת אור מנעולים (אביחי המנעולן) באפשרותך להעיף מבט ב- orlock.co.il

או שאולי הם פשוט ניסו לפתוח דלת מכונית מתוך כוונה לקבל משהו מבפנים

אבל נבהלו מאזעקה או ממישהו שצפה בהם ממקום סמוך. לכן, אם אתה והחברים שלך פשוט השתעממתם והסתובבו בשכונה ובדקו אם המכוניות ננעלות, או אם בחרתם במכוניות שידעתם שהן מכילות ארנקים וחפצי ערך אחרים בפנים, מייקל אנזלונה יכול לעזור לכם.

המשטרה מחפשת אחר גנב שנסע משם במכונית טויוטה פריוס כחולה משנת 2001 עם מדבקות פגוש אחוריות מרובות לאחר שנפרץ ביום חמישי בבוקר מ-3:30 בבוקר עד 9:30 בבוקר. לפי המשטרה, נראה שהפורץ נכנס לבית דרך דלת אחורית לא נעולה.

המשטרה בדקה עם שכנים אך לא הצליחה למצוא צילומי מעקב בבית של פריצה וגניבת רכב

הרישומים הראו שהפושעים עברו ממכונית למכונית, ובדקו אם הדלתות נעולות. בכל מקרה, אם דלתות המכונית היו נעולות, הן פשוט היו עוברות לרכב הבא. לאחר מכן הוא או היא המשיכו לרכב הבא בחיפוש אחר דלתות לא נעולות ופריטים אחרים שעלולים להיגנב. פריצות אלו נמשכות רק מספר שניות.

השלב הבא לאחר שהגנב נכנס לרכב שלך

הוא להשאיר אותו ללא המפתח. אל תיכנסו לרכב לבדוק מה חסר, כי אתם עלולים להרוס את הראיות הדרושות כדי לתפוס את הגנב. זכרו שאתם יכולים לבחור להימנע מפריצה. ניתן לעשות זאת על ידי הוצאת חפצי ערך מהרכב, נעילתם במקום בטוח ונעילת הרכב. נשא איתך חפצי ערך כשאתה יורד מהאוטובוס או נעל אותם בתא המטען בלתי נראה. דווח על כל מי שנראה מנסה לפתוח ידיות לדלתות, לבדוק מכוניות או לשוטט בחניונים.