פח אשפה עם דוושה

מהו פח אשפה ולמה אתה צריך אחד?

פחי אשפה הם הכרח בכל משק בית. הם נחוצים כדי לאחסן אשפה עד שניתן יהיה להיפטר ממנו כראוי. הסוג הנפוץ ביותר של פח האשפה הוא פח האשפה בסגנון דוושה, שנמצא לרוב במקומות ציבוריים כמו בתי ספר ובתי חולים.

פחי אשפה פדלים מיועדים לשימוש במקומות ציבוריים שיש להם מקום מוגבל, כמו בתי ספר ובתי חולים. פחי אשפה פדלים מאפשרים סילוק קל של פסולת ללא צורך להתכופף או לגעת באשפה. המשתמש פשוט צריך לדרוך על הדוושה כדי לפתוח את המכסה ולהשליך את הפסולת שלו, ואז לסגור אותו על ידי ירידה מהדוושה שוב.

אין צורך לגעת באף חלק מהאשפה עם הידיים, מה שהופך אותה לדרך הרבה יותר נקייה לטיפול בסילוק פסולת מאשר סוגים אחרים של פחי אשפה.

ישנם יתרונות רבים הנלווים לשימוש בפח אשפה פדלים: הם קלים לניקוי, הם אינם דורשים התכופפות או גישה לתוכם בעת ההשלכה

למה צריך לדאוג לפחי אשפה

ישנם מצבים רבים שבהם לא ניתן להגיע לפח האשפה. למשל, כשאתם יושבים על כיסא ורוצים להיפטר מהאשפה שלכם. במקרה זה, הדוושה על פח האשפה תעזור לך להגיע אליו.

הדוושה על פח האשפה עוזרת לאנשים עם מוגבלות או מוגבלות לנקות אחרי עצמם מבלי להידרש לעזרה של אנשים אחרים.

הדוושה מועילה גם לאנשים שמתקשים להתכופף או לקום מהקרקע בגלל גילם או פציעה.

פח האשפה הוא חלק קטן אך חשוב מהמטבח. הוא משמש לאיסוף והשלכה של שאריות מזון ופסולת אחרת. פחי אשפה משמשים גם במרחבים ציבוריים כגון פארקים, בתי ספר, בתי חולים ומסעדות.

פחי אשפה חשובים כי הם שומרים על הסביבה שלנו נקייה. הם גם מועילים מכיוון שהם מונעים התפשטות של חיידקים מהידיים שלנו למשטחים אחרים על ידי הרחקתם מאזורים שבהם אנשים אוכלים.

פח אשפה עם דוושה הוא סוג של פח אשפה שבו אתה יכול לדרוך על הדוושה כדי לפתוח את המכסה במקום להשתמש בידיים שלך או בחפץ כמו כף או מקל כדי לעשות זאת. סוג זה של פח אשפה מועיל לאנשים שמתקשים לפתוח מכסים או להתכופף יותר מדי עקב פציעה או מחלה.

מה לחפש פח אשפה פדלים

פח פדלים הוא פריט פשוט אך חיוני בכל משק בית. הוא משמש לאיסוף פסולת וחומרי מיחזור, וניתן למצוא אותו בצורות ובגדלים שונים. עיצוב פח הפדלים התפתח עם השנים כדי להתאים לצרכים המשתנים.

פחי הדוושה הראשונים תוכננו להיות מותקן על הרצפה או הקיר, אבל הם היו כבדים מכדי שאנשים יוכלו להסתובב בהם. אז עכשיו יש אפשרויות קלות יותר וקל יותר לסחוב.

גודל הפח משתנה גם בהתאם למה הוא משמש – בין אם זה למשפחה קטנה או לחלל משרדי גדול – אז וודאו שאתם מקבלים אחד שיתאים לצרכים שלכם!

במאמר זה נעבור על כמה מהדברים שעליך לקחת בחשבון בעת בחירת פח הדוושה שלך, כמו גם על כמה סוגי פחים פופולריים הזמינים כיום.

פחי אשפה פדלים הם דרך מצוינת לשמור על המטבח שלך נקי ומסודר. הם גם מושלמים עבור בתים עם שטח מוגבל. אתה יכול אפילו להשתמש בהם במשרד שלך!

אז מה כדאי לחפש בפח אשפה פדלים? ובכן, יש כמה דברים שאתה צריך לזכור לפני שאתה משקיע באחד מאלה.

מדוע כדאי לשקול את שלושת פחי האשפה הזולים האלה באמזון

היתרונות של דוושת אשפה הם שניתן להפעיל אותה עם רגל אחת, וזה מצוין לאנשים שיש להם בעיות ניידות, או לאנשים שסוחבים דברים ביד אחת. הדוושה פועלת גם כמכסה, כך שאין צורך לסגור אותה ידנית.

שלושת פחי האשפה הזולים ביותר באמזון כוללים את פח האשפה הדק Simplehuman, פח האשפה 30 ליטר / 8 ליטר מלבני מדרגות Simplehuman ואת פח האשפה המלבני של 40 ליטר / 10 ליטר של Simplehuman.

פח אשפה עם דוושה הוא דרך מצוינת לשמור על המטבח נקי ומסודר. זה גם ימנע ממך להתכופף ולאסוף את האשפה ביד.

שלושת פחי האשפה הזולים ביותר באמזון הם:

– תשעת הכוכבים DZT-50-9 אינפרא אדום ללא מגע פח אשפה נירוסטה,

– פח האשפה ה-Simplehuman חצי עגול צעד,

– פח האשפה ה-Simplehuman Semi-Round Step.

 

ניתן להשיג פח אשפה אצל שרוליק