ציפוי אמבטיה ישנה

רעיונות לחדרי אמבטיה תקציביים כוללים רישום חדש של וויינסטון, אריחים, רצפות ועוד, מה שמקל על החלפה בסגנון מסוג אחר. רעיון אמבטיה תקציבי זה מעניק לתקרה מעלית, לכסות את התקרה בלוח חרוזים ולהאריך אותה על הקירות לקבלת מעט אפקט חופה. תנו למראות מקיר לקיר התמקדות ברעיונות האמבטיה התקציביים הללו, ותלו מראות אובליות מהקירות כך שהן מעל הכיור.

לחדר חם יותר, כיסו קיר בחיפוי עץ בלשון וחריץ, לכה בחום אספרסו מט עשיר. ריהוט מרופד דק עם פרופילים אינו דורש הרבה מקום, והגלגלים מקלים על התנועה.

אניה קיר – חיפויי קיר מוחלים על לוחות קיר לא מושלמים כדי להחליק את פני כיסוי הקיר הצבוע. לא כל קירות הפח עשויים להיות מעוטרים בצבע מבריק, כמו סאטן או סאטן מאט.

חיפויי קיר צבועים

חיפויי קיר צבועים קיימים בדפוסים ומרקמים רבים והם מיועדים להסתרת סדקים בקירות, חיפויים ישנים ובלוקים. הם חיפויי קיר שניתן להדביק מראש או לתלות אותם רטובים מעל טפטים. ספינות קיר של Cavalier – ניתן לצבוע ציפויי קיר כבדים ולא ארוגים (המכונים גם חומרי גשר) ולכסות קירות בפגמים ובמשטחי מרקם כמו לבנים וחיפוי.

הדבר החשוב ביותר לציין

הוא שעליך למדוד ולרצף את האזור בו מותקנים לוחות קיר בחדר האמבטיה. העלות משתנה בהתאם לסוג החיפוי איתו אתם מתמודדים ואופן קביעת החיפוי לקיר הגבס בעזרת מסמרים או ברגים. למעשה, הרכבת הפאנלים לא קשה ולמעשה די לא מסובכת.

מדידה מדויקת יכולה לעשות את ההבדל בין התקנת קיר פנל נהדרת למפתחת בעיות

נזקים מבניים, אריחים רופפים, טיח מתפורר, עובש נרקב וכל דבר אחר הדורש תיקון נרחב אינם מכוסים. לפני שתחליט להתקין לוחות קיר מעל אריחי אמבטיה, עדיף לקחת בחשבון את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות.

כשביקרתי בביתו של וילסון לראות את המקלחת עם קירות הלמינציה

שאלתי את וילסון ארט לגבי הכדאיות של ריצוף למינציה למטרה זו. אני יודע שהרעיון נשמע כמו כפירה משמרת, אבל אם אתה רוצה שקירות המקלחת יהיו אטומים למים, דברים רעים יכולים לקרות להם. וילסון-ארט הסביר לי שניתן להשתמש בריצוף למינציה על קירות, לוחות, אמבטיות ותא מקלחת, אך עליכם להיות בטוחים שהוא מוחל בצורה כזו שהקצוות אטומים.

כשהתחלתי לחקור את הנחת החיפוי על אריחי הספינה

גיליתי שהבעיה העיקרית שיש להיזהר ממנה בהנחה היא פוטנציאל הלחות שתמצא את דרכה דרך האריחים לחיפוי. גיליתי גם שיש טריקים של פרויקט להתקנת חיפוי על לוחות חרוז וספינה העוקפים את השימוש בציפורניים וברגים. מצאתי כמה לוחות MDF בסגנון Wainscotte למכירה שאהבתי, ואותה שיטה עובדת להנחת אריחים קיימים – פשוט הכניסו קו הפסקה של דוד עמיד למים לפער שבין קיר הספינה ללוח.

קבלת החיפוי על האריח הוכיחה אתגר

ואני חייב להתוודות שהניסיון הראשון שלי בפרויקט זה כלל פאנל כבד 4×8 של דיקט ולוח חרוזים שהתברר כבד מכדי להידוק בעזרת מסמרים וברגים. הקידוח באריח היה קשה ומבולגן ונדרש לכלים מיוחדים ומסמרים נוזליים כדי להדביק לוחות עץ על האריח החלק.
למידע מורחב על ציפוי אמבטיה ישנה באפשרותך לבדוק כאן: chibi-bath.co.il

לוחות לוח מורכבים מלוחות רחבים המונחים עד לגובה המכסה כשני שלישים מהקיר

ציפוי הלוחות מצופה בחלקו העליון של פיתוחים או מסילות מוזהבים, והוא מהווה אלטרנטיבה מוחלטת לעודפים הנתפסים בחיפוי הקירות הוויקטוריאני. חיפוי קיר רשמי מורכב מלוחות עץ צפים עם קצוות משופעים הנתמכים על ידי כלונסאות אנכיות או מסילות אופקיות.

האלמנט העיצובי הרב-תכליתי ביותר של חיפויי העץ של ימינו וחיפוייו מציע מגוון רחב של יישומי פנים. הווריאציות כוללות קירות מחופים, לוחות וחומרים אחרים כגון עור, חיקוי עור, טפט מובלט ומחברים סקוטש.

ניתן להתקין לוחות עץ או חיפויים מודרניים כדי לשפר את גובה החדר ולהוסיף תחושה של דינמיות. לשון משולבת, חריצים, חרוזים, לוחות, סרטים ולוחות נותנים מראה דומה.

לפני שאתה צולל פנימה, הסר את לוחות העוקפים, מתגי התאורה והשקעים, שלרוב עטויים בלוחות עץ. התקרה צריכה להיות כ 8 מטר, עם לוחות או לוחות המכסים את הקירות מהתקרה לרצפה.

הקפידו להפעיל לחץ יציב על משטח לוחות הקיר החל בחלק העליון של הלוחות והחליקו את הידיים לאורך הלוחות

כדי להבטיח חיבור איתן. אם אתה משתמש בחומרה לחיבור הפנלים עם דבק, הקפד למקם את הברגים באריחי הקיר לפני התקנת הפנלים. יש לנקוט משנה זהירות בעת אחסון לוחות קיר, לוחות קיר, מתגי תאורה, מכסי שקעים ופנלים מעץ במקום בטוח, מכיוון שתרצה להתקין אותם מחדש לאחר שהלוחות על הקיר.

אם אתה מסיר את הפאנלים מחדר שינה קטן

אתה אמור להיות מסוגל לזרוק אותם לאשפה השבועית שלך. זבל של 10 מטר מספיק לחדר אחד, אך אם הוצאתם את לוחות העץ מחדר גדול יותר, עדיף להשתמש במזבלה של 20 מטר. אם יש שטח גדול כמו מרתף או מספר חדרים, השכרת מכולה מתגלגלת היא אפשרות מעשית.

תאי מקלחת עלולים לגרום ליניקת הסעה מגרה בגלל וילון המקלחת הדו-צדדי. רגלי הטופר היושבות באמצע החדר בו האמבטיה מובנית בקיר משמשות כיסוי, אך הקירות אינם עמידים למים, ולכן נדרשים וילונות מקלחת נוספים.

הנה הרשימה המלאה של חומרים מתכלים וחומרים בהם השתמשנו להתקנת לוחות קיר האמבטיה שלנו. אני בתהליך של שדרוג חדר האמבטיה שלנו בבית שקנינו כשהבית נבנה בשנות החמישים.

אם המראה שלך

הוא לקחת את סגנון האמבטיה שלך לרמה חדשה לגמרי, חיפוי קירות הוא התשובה. חיפויי קיר מושלמים לפרויקט DIY נהדר עם כלים בסיסיים שימושי לעיבוד עץ. כיום, גם בשנות החמישים, חברות כמו Masonite (ראו תמונה למטה) מוכרות לוחות קיר בגימור מבריק לחדר הרחצה שלכם.