קבלן לעבודות שליכט

אנו מאשרים את החלטת שופטת קמא, שכן במועד חתימתו וביצועו של חוזה בניה זה, לא היה לקבלן המבקש רישיון קבלן מתאים ואסור היה לו להמשיך בפעולה זו על פי הוראות אר"ס חוזה הבניה בין הצדדים קבעו ביצוע עבודות בנייה, והמבקשים, באופן עצמאי או באמצעות סוכן, פעלו כקבלנים כלליים, המפקחים על בניית הבית בכללותו.

התובע טוען כי מאחר שעל פי הכלל והחוק היה יכול לבצע עבודות בנייה אילו היה ברשותו חוזה כללי לבניית הבית כולו

יש לאפשר לו להגיש הצעות כקבלן מומחה לבנייה. רק. עבודה, גם אם מישהו אחר היה הקבלן הכללי. ערעור זה נובע מתביעה של קבלן לתבוע את זכותו לגבות מהמשיבים פיצויים בגין עלות עבודה בבית בבנייה.

בכל עת הנוגע לתיק זה

היה לתובע רישיון קבלן B-2 המאפשר לו לבצע עבודות מגורים כקבלן כללי, אך לא קיבל רישיון מיוחד לבנייה C-31. כמו כן, אם רישיון קבלן מורשה פג תוקף מסיבה כלשהי במהלך הבנייה, הוא יכול לשחזר עבודות שבוצעו רק בזמן שקיבלה רישיון תקין. אם במצב כזה הקבלן יחדש את רישיונו במהלך הבנייה, הוא יכול לשחזר את העבודה שהסתיימה לפני תום התוקף ולאחר החידוש.

לא ניתן לאשר זאת על ידי קבלנים לאחר קבלת רישיון

בית המשפט לערעור מצא כי מכיוון שהקבלן היה מורשה ל-88 אחוז מזמן הבנייה, הקבלן "עמד במידה רבה" בחוק הרישוי; לפיכך, הנתבעים לא יכלו להסתמך על העובדה שלקבלן אין זכות להתגונן. תוך הכרה באי-חוקיות המהותית של קבלן שאינו מורשה המתקשר בחוזה בנייה הטעון רישיון, ועל מנת ליישם במלואו את כוונת החקיקה להגן על הציבור באמצעות דרישות רישוי מחמירות, אנו דוחים את דוקטרינת הציות המהותי, מתוך הבנה כי חמורה. השלכות יכולות לפקוד לפעמים את מי שעושה עבודה קבלנית ללא רישיון. כך למשל, על RME לוודא שהקבלן לא יבצע עבודה בעיסוק שאינו מכוסה ברישיון הקבלן.

אי מילוי חובותיה של RME עלולה לחשוף את הקבלן הכללי לאחריות הרת אסון

לרבות נשיכת החרב B&P SS7031 (ב), המחייבת הפחתה של כל העמלות ששולמו לקבלן אם הקבלן לא הוסמך כדין בכל עת במהלך חוזה הבנייה. קבלן שה-RME שלו אינו מפקח ובקרה באופן פעיל על עבודות הבנייה שלו כפוף להשעיה אוטומטית של הרישיון. לא בונה באופן אישי, סביר להניח שההשבחה של הדייר מכוסה על ידי בעל הדירה שלא חוזה את הבניין ישירות עם הקבלן. אל תתנו לקבלן אחר לומר לכם שכל אחד יכול לחפור בריכה, זה לא נכון, ואנחנו לא רוצים שתגלו בדרך הקשה.

לסיום

בואו נסכם על ידי עיון בכתב הוויתור של נבאדה ונברר האם המשכיר עדיין יכול לשאת באחריות לעבודות שנעשו על ידי הקבלן עבור השוכר של המשכיר, גם אם חוזה הבנייה הוא רק בין הקבלן לבין הדייר. מספר מדינות העבירו חקיקה האוסרת על קבלן ללא רישיון תקף להגיש תביעה לקבלת התשלום המגיע עבור עבודתם. כ-90% מהעבודות בוצעו ללא רישיון קבלן. אנחנו הקבלן היחיד במישיגן שבבעלותו מחפר בעל טווח של 60 בומים ומערכת דינו.

אנו עובדים קשה כדי להגשים את החלומות שלך ולהוסיף ערך לנכס שלך להנאת כולם. אנו משתמשים בספק צד שלישי כדי למצוא רישום פלילי במדינה שבה עובד בעל העסק. לרוב שליכט למעלה מ-20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בקרב לקוחותיו.
עבור מידע על קבלן לעבודות שליכט באפשרותך להעיף מבט ב- kablanim10.co.il

שימו לב שבמהלך זמן זה, אם בדיקות רקע לא היו אפשריות, HomeAdvisor תאפשר לחברה להצטרף לרשת ולהתאים את החברה לצרכנים. דרך נוספת להימנע מהגעה לדף זה בעתיד היא להשתמש ב-Privacy Pass.