קבלן לשיפוץ בתים פרטיים

אם אתה חושב שהשכרת איש מקצוע אומר שאתה יכול לגרום לו לעשות עיבוד חוזר והוא ידאג לזה, אז אתה סטטיסטיקאי – ואסון משפחתי – שמחכה לזמנך. כמובן, השיפוץ הזה הוא עניין גדול עבורך, אבל עבור הקבלן שלך, זה רק עוד עבודה.

אז תדאגו להתעדכן איתם ולדעת באילו ימים הם יהיו אצלכם בבית, כמה בחורים הם מביאים ומה הם עושים. כן, הוא יישאר בביתך זמן רב, אך תעמוד בפיתוי להתיידד עם הקבלן שלך.

הכנס את כל פרטי הפרויקט

כולל תאריכי התחלה וסיום, בחוזה ובקש מעורך דין לבדוק אותו לפני שאתה והקבלן שלך חותמים. עם התקדמות הפרויקט, רשום את כל השינויים המתרחשים, אתחל אותו והדפיס תוכנית מעודכנת עבור שניהם. לאחר שהפרויקט כמעט הושלם, הקפד לקבוע ביקור אחרון עם הקבלן הביתי שלך.
לפרטים נוספים בנושא של קבלן לשיפוץ בתים פרטיים ניתן לגלוש לאתר shipootz.co.il

שאל כל קבלן שאתה מתכנן לשכור לגבי שיעור העבודה ולוח הזמנים של הפרויקט. לאחר בחירת ההצעה, חותמים עם הקבלן הכללי על חוזה המפרט את פרטי הפרויקט ואבני הדרך בפרויקט עליהם יקבלו תשלום בתשלומים.

קבלן כללי מסורתי לוקח תוכניות פרויקט שנערכו על ידי מישהו אחר

בדרך כלל אדריכל או מעצב, ומפתח הצעה לביצוע העבודה. קבלן התכנון והבנייה הינו איש מקצוע מתמשך שעובד איתך על הרעיון הרעיונאי ופיתוח הפרויקט ולאחר מכן מפקח על השלמתו. לקבלנים אלו יש בדרך כלל צוות אדריכלים ועיצוב משלהם שמעורבים לאורך כל התהליך.

לקבלן מסוג זה יש צוות אדריכלים משלו שמפתחים שורה של תוכניות ופועלי בניין שמבצעים את הפרויקט

ניתן להזמין קבלן תכנון ובנייה לפרויקט שיפוץ בית בקנה מידה מלא. כאשר אתה מתחיל שיפוץ בית או פרויקט בנייה חדש, סביר להניח שאתה שוכר קבלן כללי. הקבלן הכללי מנהל את כל תהליך הבנייה של ביתכם החדש.

בקיצור

קבלן הוא מומחה לתכנון או בנייה שאתה מתקשר איתו כדי להשלים פרויקט בבית שלך. קבלן משנה מתמחה בעשיית סוג מסוים של עסקים הקשורים לבניית הבית שלך. קבלני משנה אלה מכירים את הטכניקות והחומרים המתאימות ליצירת מבנה תמיכה מוצק עבור הבית שלך, בין אם זה מרתף, לוח או עמוד. בעוד שהקבלן מפקח על הפרויקט בכללותו מתחילתו ועד סופו, קבלני המשנה הם אנשי המקצוע שיבצעו את רוב עבודות בניית הבית.

אם אתם עובדים על פרויקט רחב היקף

תזדקקו לקבלן כללי שיוכל לשכור קבלני משנה לעבודות מיוחדות כמו אינסטלציה וחשמל. בעלי בתים בעלי ניסיון בשיפוץ פועלים לעיתים כקבלנים כלליים, השוכרים אומנים ספציפיים לכל עבודה. מצד שני, אם הפרויקט אורך מספר שבועות וכרוך בהיתרים, בדיקות וכמה אנשי מקצוע מיומנים, סביר להניח שתזדקקו לקבלן כללי. אבל הצעד הבא שאתה לוקח – שכירת קבלן – עשוי להיות החשוב ביותר.

במקום זאת

השג את הפרויקט נכון בפעם הראשונה על ידי כך שאתה יודע כמה זה חכם לשכור קבלן בית. ובכן, לפני שאתם מחפשים קבלן בתים, החליטו איזה סוג של פרויקט אתם רוצים לעשות וכמה כסף אתם מוכנים להוציא על זה. בדרך זו, יהיה לך מושג ממש ברור איך הפרויקט שלך, שנעשה על ידי קבלן בית מסוים, עשוי להיראות. ראשית, ערכו רשימה של אדריכלים וקבלנים אפשריים שעשויים להתאים לתפקידכם.

המשאבים כוללים את המפקח על שימור מורשת המדינה (SHPO)

אגודות היסטוריות מקומיות, בעלי בתים היסטוריים אחרים ומוזיאונים באזור, שרובם אמורים גם להיות מסוגלים לומר לך באילו אדריכלים או קבלנים נעשה שימוש בפרויקטי שיפוץ קודמים . קבלן מנוסה יכול לעזור מאוד בארגון פרויקט שיפוץ הבית שלך ולתת לך מושג מה אפשרי בנכס שלך. לפני שמזמינים קבלן לביצוע עבודות בית, יש לענות על כמה שאלות. הנה 10 דברים שהקבלן שלך לא יגיד לך שאתה בהחלט צריך לדעת לפני שמתחילים בשיפוץ.

עבור רוב בעלי הבתים

החלק הקשה ביותר בכל פרויקט שיפוץ בית אינו העבודה עצמה, אלא מציאת קבלן בעל ידע ואמין שיבצע את העבודה. אפילו עבור משחזרי בתים מנוסים, שכירת קבלן יכולה להיראות כמו הימור. זה אומר שאתה לא יכול להרשות לעצמך לשכור קבלן בית מרושל שיכול לפשל. זכור שלהלוות כסף למימון פרויקט זה הדבר הגרוע ביותר שאתה יכול לעשות כשמדובר בהעסקת קבלן בית.

עלות שיפוץ ביתכם תהיה תלויה בסוג וגודל הפרויקט וכן בחומרים ובקבלנים שייבחרו. העלות הממוצעת לבנייה, שיפוץ או התקשרות של פרויקט היא בין 4,000 ל-18,000 דולר.

לפי דו"ח של האיגוד הלאומי של בוני בתים [1], נדרשים בממוצע 22 קבלני משנה לבנות בית מאפס. אם אתם בונים בית, חשוב להבין אילו קבלני משנה יעבדו בביתכם.

קבלני שיפוץ בתים מכירים היטב את כל ההיבטים של תהליך שיפוץ הבית

לרבות שיפוץ חדרי אמבטיה, מטבחים, מרתפים, חלונות, קירוי ועוד, כאשר חלק מהחברות מציעות שירותים מיוחדים יותר לצרכי שיפוץ בית ספציפיים. ברוב המקרים, חברות אלו מציעות שירותי סוהר, מה שאומר שהן אחראיות על כל התהליך מהריסה והתקנה ועד לניקיון הנכס שלכם. ב"יזם טוב" אנו מתכוונים למי שבונה או משפץ את ביתך לפי העיצוב שלך, ללא פגמים, בזמן ובתקציב.

בעלי בתים יכולים לבקש מקבלנים כלליים פוטנציאליים אסמכתאות מבעלי בתים אחרים

דוגמאות של פרויקטים דומים ונתונים היסטוריים על קרוב הקבלן לעמוד בתקציב ובלוח הזמנים. רשימת קבלני משנה וספקים-על הבעלים להיות זכאי לרשימה של כל קבלני המשנה והספקים העובדים בביתו על מנת שיוכל לזהות את כל קבלני המשנה בטרם ישלם לקבלן את התשלום הסופי הן הספק והן הספק קיבלו את מלוא התשלום.

על הקבלן לסייע לכם גם בתכנון הפיננסי של הפרויקט

דנו כמה זמן הקבלן יכול לעבוד בביתכם, אילו הודעות תקבלו, באילו עובדי שירותים ישמשו, ומה ינוקה בסוף כל יום עבודה. יש לציין מתי העבודה מסתיימת, מה יקרה אם לא תושלם בזמן, מה יעשה עובדי הקבלן, מה יעשה קבלן המשנה, מתי הקבלן יכול לעבוד בבית ומי ינקה את זה. . הסוף של היום. אתה גם צריך לוודא שלקבלן הבית שאתה שוכר יש ביטוח מסוים ומקבל אישורים מסוימים בהתאם לפרויקט הבית שלך.