שיפוץ מבנים חיצוני

ניתן ליישם יריעות פלסטיק על הרצפה, הקרקע או משטחים מתאימים אחרים כדי למנוע זיהום פנים או חיצוני של הבניין עם אבק שנוצר במהלך הפעולה. כאשר מתבצעות עבודות שיפוץ או שיפוץ עם יישום אפשרי של חומר מילוי המכיל PCB וחומרי בניין אחרים, יש לנקוט באמצעים מתאימים על מנת למזער את התפשטות האבק במהלך שיפוץ ו/או שיפוץ. בהתאם לסוג המבנה, גודל הפרויקט והאבק הפוטנציאלי שנוצר בשיטות העבודה המתאימות, כדאי לשקול לנקוט באמצעי הגנה שונים.

אמצעי הגנה עבור דיירי בניין וצדדים שלישיים הם קריטיים כאשר פרויקט שיפוץ ושיפוץ עלול לשבש חומרים שעלולים להיות מסוכנים

מידע זה יסייע לקבלנים ולבעלי מבנים לתכנן פרויקטי שיפוץ ושיפוץ שעלולים לסכן את הבלימה וחומרי בניין אחרים שעלולים להיות מזוהמים עם PCB. מידע זה מדגיש אמצעי זהירות ושיטות עבודה מומלצות בעת תיקון או שיפוץ מבנים ישנים המשתמשים בחומרי בנייה המכילים PCB אך אינם מתוכננים לדחייה.

למרות שכל העבודות החדשות חייבות לעמוד בקודי הבנייה

דירות קיימות אינן צריכות לעדכן את מאפייני הבנייה הקיימים שאינם תואמים, אלא אם כן העבודה המוצעת מחמירה את אי ההתאמה. ככלל, תיקונים לרוב זולים יותר מבניית חדש. שיפוץ הוא בדרך כלל האפשרות הטובה ביותר אם השיפוץ או השיפוץ עולים יותר משיפוץ הבניין.

ארגון מחדש כרוך בשיקום נכס במצב תקין

שיפוצים כרוכים לרוב בתיקונים קלים במבנה המסייעים בביטול אי הנוחות ובשיפור האסתטיקה של המבנה. אם הבניין שלכם זקוק לשיפוץ, כמו חידוש עבודות חשמל, תיקון קירות גבס סדוקים והחלפת רצפות בלויות, שיפוץ עשוי להיות האופציה הנכונה עבורכם.

אמנם שיפוץ פנים הוא המפתח, מכיוון שכאן נעשה שימוש רב בנכס, אך חשוב לזכור גם את החוץ. כעת, לאחר שדיברנו על שיפוץ פנים, הבה נפנה את תשומת לבנו לחלק החיצוני של הבניין שלך.
לפרטים מורחבים על שיפוץ מבנים חיצוני ניתן לבדוק כאן: ravit-g.co.il

כשמדובר ביצירת רושם ראשוני, המראה של הבניין שלך משחק תפקיד מפתח. כשאתה מעדכן את המראה של הבניין שלך, התפקיד שלך הוא לוודא שהוא עושה רושם חיובי. זה אומר שלוקח זמן, כסף ואנרגיה כדי לגרום לבניין שלך להיראות נהדר.

נעשה בצורה נכונה

שיפוץ נכס חיצוני מעלה את ערך הנכס כולו. כן, שיפוץ עולה כסף, אבל הוא כמעט תמיד נותן החזר חיובי על ההשקעה. בעוד ששיפוץ פנים הבניין שלך חשוב לעובדים וללקוחות שלך, שיפוץ המראה והבסיס המבני של הנכס שלך יכול גם להוסיף ערך לבניינים שלך ולמשוך לקוחות חדשים עם כוח משיכה חדש.

עם זאת

לבניינים מחודשים ומחודשים יכולים להיות אופי או קסם ייחודיים שלא קל להתאים לפיתוחים חדשים יותר, במיוחד נכסים ישנים יותר. בעת שיפוץ, אתה קצת מוגבל על ידי המבנה הקיים, אבל מבנים היסטוריים יכולים להציע אסתטיקה ייחודית ומושכת את העין. פרויקטי שיפוץ יכולים להיות מבודדים בקומה בודדת או בחלל משרדים, אך הם יכולים גם להשפיע על הבניין כולו.

שיפוץ מסחרי כולל מודרניזציה או שיפוץ של מבנה המאכלס עסקים פרטיים

שיפוץ מבנה מוגדר כשחזור או מודרניזציה מבני וטכני של קומה אחת או יותר, או אפילו מבנה קיים שלם. כשתתחילו להכיר את תהליך השיפוץ, תגלו ששיפוץ מבנה מסחרי כולל חלקים נעים רבים.

מכיוון שאתה לא מתחיל מאפס

ורבים ממרכיבי הבניין הדרושים כבר מותקנים וניתן לשלב אותם בבניין המחודש, לצוות הבנייה שלך תהיה הרבה פחות עבודה לעשות. משך הפרויקט יהיה תלוי בגודל הפרויקט, במצב המבנה הקיים (במידה והוא שופץ), והאם הארגון שלכם צריך להמשיך בבנייה. פרויקט פשוט, כגון שיפוץ צבע ורצפות, עשוי להימשך מספר שבועות בלבד, בעוד שפרויקט שיפוץ רחב היקף, כגון תכנית קומה חדשה, עשוי להימשך שמונה חודשים או יותר.

ברגע שאתה מקבל מושג על הבניין או המשרדים שיש לשפץ, אתה צריך להתחיל לתקצב. המשמעות היא שהעירייה תעריך את עלות העבודות המוצעות ותוסיף אותה לעלות העבודות האחרות שנעשו במבנה בשנתיים האחרונות.

אם TOT יקבע שתנאי ROW הקיימים מתחת לסטנדרט ושינויי הבניין המוצעים עולים יותר מ-35% מהעלות המשוערת של כל שיפורי האתר הקיימים

התחבורה עשויה לדרוש ממך להפריש חלק מהרכוש שלך לסלילת כבישים . גם אם לא מוצעת עבודה חיצונית, עשוי בעל הבניין להידרש לשפר את הכביש לציבור.

כל בניה בבניין קיים המחייבת מתן תעודת העסקה שונה או חדשה או תעודת הפעלה חדשה לאתר ההתקנה חייבת להיות מוגשת כתוכנית שינוי

בניינים המיועדים כאטרקציות חייבים לקבל אישור מראש מהוועדה לשימור נקודות ציון של העיר ניו יורק ו/או מהממשלה או הממשלה הפדרלית (SHIPO) לשיפוץ חזיתות.

יכול להיות הרבה יותר קל לקבל היתר בנייה לשינויים בבניין קיים (לא פעם יתכן שהבנייה מותרת) מאשר לקבל היתר בנייה לבית חדש

פרויקט שאינו כרוך בשום עבודה מחוץ לבניין או לאתר ואינו משנה את השימוש החוקי באף חלק מהשטח הוא בדרך כלל אחד מסוגי ההיתרים הפשוטים ביותר שאנו מוציאים.

עם זאת

אף אחד מהכלים הללו לא תומך במיוחד בבעלי פרויקטי בנייה המוטלים עליהם לבחור בניין חדש או לשפץ בניין קיים. מטרת מחקר זה הייתה ליצור כלי קבלת החלטות שיסייע לבעלי פרויקטי בנייה לקבוע בין שיפוץ בניין קיים לבנייה חדשה. כלי ההחלטה לתמיכה בשיפוץ מול בנייה חדשה נוצר על סמך סקירה נרחבת של כלי תמיכה קיימים וצרכי ​​ענף הבנייה.

מחקרים עתידיים יכולים גם לשלב כלים אחרים לתמיכה בפרויקטי בנייה עם כלי החלטה על שיפוץ במקום לתמוך בבנייה חדשה

לבעלי פרויקטים שצריכים להחליט האם לשפץ בניין קיים או חדש, מומלץ להשתמש בכלי כצוות. למרות שפותחו מספר כלים ותרגילים לתכנון בנייה בהתייעצות עם בעלי עניין, אין כלי שיעזור לבעלי פרויקטים לבחור בין שיפוץ מבנה קיים לבין בניית בנייה חדשה עם קריטריוני החלטה מקיפים. במאמר זה, נתאר קווים מנחים כלליים שיעזרו לכם לקבוע מתי לבנות חדשים ולא מתי לשפץ.

שיפוץ או שיפוץ הבניין שלך לא חייב להיות הכל או כלום

ואדריכל מנוסה יכול לעזור לך לבחור את האפשרויות הטובות ביותר עבור התקציב שלך. רשימת בדיקה להדפסה לשיפוץ בניינים מסחריים תעזור לך להישאר מאורגן ככל שהפרויקט שלך מתפתח. הקדשת הזמן לבדיקה יסודית של המבנה היא שלב ראשון וחשוב בתהליך השיפוץ. בהתאם לגיל הבניין, ייתכן שיש לנו תוכניות בנייה קיימות בהקלטות המיקרופילם שלנו שיכולות לסייע בשלב התכנון.