שתלים דנטלים כמה זה עולה

זה מעלה את השאלה: כמה עולה השתלת שיניים והאם אתה באמת מקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף כשאתה מקבל את זה? באופן לא מפתיע, אחת השאלות הגדולות ביותר שקובלות אצל רופאי השתלות ראלי היא כמה עולים השתלות שיניים. התשובה היא מספר פשוט כשמדובר בשאלות כמו "מה עולה השתלת השיניים שלי?

בסופו של דבר

הדרך הטובה ביותר לקבוע כמה ישתל השתלת השיניים שלך היא פשוט לארגן פגישת ייעוץ. רופא השיניים שלך יכול לתת לך אומדן של עלויות השתלות שיניים במהלך הייעוץ, אך הוא אינו מוכן לספר לך את המחיר הסופי של השתלת רופא השיניים שלך מבלי לבדוק קודם את השיניים, החניכיים ועצם הלסת שלך. ייתכן שתצטרך לשלם את העלות הממוצעת של שן חדשה, בתנאי שתקבל אותה בפחות מ -1,000 דולר או רק 500 דולר לשתל.

לפני שתמשיך, אתה רק צריך לדעת שהעלות הממוצעת של השתלות שיניים בארה"ב ובמדינות אחרות יכולה להשתנות מעת לעת בהמשך תעבור את תהליך הכיסוי הביטוחי, שיכול לחסוך לך את העלויות הראשוניות של השתל וכן עלויות רפואיות אחרות.
כדי לקרוא עוד על שתלים דנטלים כמה זה עולה ניתן לבדוק כאן: beyondsmile.co.il
כדי לקרוא עוד על שתלים דנטלים כמה עולה מומלץ לבקר באתר beyondsmile.co.il

עלות השתלת שיניים תלויה בגורמים רבים

כולל ההליך מבוצע על ידי רופא השיניים, המקום בו האופ ההטמעה מתבצעת, החומר בו נעשה שימוש וכמות ביטוח השיניים שיש לך. ללא ספק הגורם הגדול ביותר שישפיע על העלות הוא כמה שיניים אתה רוצה להחליף. העלויות תלויות בכמות העבודה שנעשתה, למשל אם אתה זקוק להשתלת פה מלאה או חלקית. הוא יכיל את מספר השתלים שהוכנסו במהלך ההליך וגם את החומר המשמש לשתל עצמו.

העלות הממוצעת של השתלת שיניים לא בהכרח עוזרת למטופלים לדעת מה זה יעלה בנפרד. סביר להניח כי שתלים דנטליים של ClearChoice עולים את זה כמו שתלים אחרים, אך לא ברור אם תצטרך לשלם יותר כדי לקבל את כל השירותים הללו תחת קורת גג אחת.

כאמור לעיל

ישנם כמה חלקים של השתלת שיניים שמסתכמים בכדי לתת לך את המחיר הכולל של השתלות השיניים. עלות השן היא עלות כל החלקים, כולל התמיכה, הכתר והשתל, כמו גם השתל עצמו. המחיר הממוצע של השתלת שיניים משתנה אך נאמד ב -3,000 עד 4,500 דולר. האקדמיה האמריקאית לרפואת שיניים נותנת נתון אחד: "שן בודדת עם השתלות שיניים עולה בדרך כלל כ -4,800 דולר. בהתאם לחומר המשמש להשתלה, העלות נעה בין 1,600 דולר ל -2,000 דולר לשתל.

כאמור לעיל, עלות השתלים תלויה במידה רבה במספר גורמים שונים, אך ההבדל בין שתל יחיד לשתל רב הוא משמעותי. עלות השתלות שיניים משתנה עקב מספר גורמים, כולל גודל השתל, בין אם תקבלו שתל אחד או יותר, וסוג השיקום שתזדקק לו.

אם תתחיל לחקור את מחיר השתלות השיניים

תגלה כי עלות השתל בודד יכולה לנוע בין 1,500 $ ל -6,000 $. מחירים של השתלות שיניים, אם אתה בוחן את עלות השתלות השיניים, אתה יכול לגלות שזה יכול לעלות 1500 דולר, או שתוכל לקבל השתלת שיניים מרובה במחיר של 50,000 דולר.

בעוד שהעלויות מראש של השתלות שיניים נוטות להיות גבוהות יותר מאשר פינוק דומה רמזים כגון גשרים וכתרים

יוקר המחיה לשתלים נמוך יותר. למרות שהעלות הראשונית של השתלת מיני עשויה להיות מפתה, היא עשויה שלא להתגלות כמפתה כמו העלות לטווח הארוך, שהיא גבוהה בהרבה מזו של השתלת שיניים קונבנציונלית. לאלה שהביטוח שלהם אינו מכסה או רק אחוז קטן של שיניים מושתלות, אתה יכול לבקש מהם לתת לך הערכה של העלות הכוללת להשתלה עבור שתל בודד מ -1,500 דולר ל -6,000 דולר.

אם תוכנית השיניים שלך כוללת כיסוי השתלת שיניים בפה שלך

תוכל לוודא שתקבל החזר כספי רב ככל האפשר לכיסוי עלות השתלים. שאל את הצוות שלך במהלך ההתייעצות כיצד CarePlus יכול לעזור לך בעלות השתלת שיניים. CDG אמנם לא מכסה את כל עלות רכישת השתלת השיניים, אך המענק החלקי שלה הופך את השתל להרבה יותר משתלם.

אם אתם שוקלים השתלת שיניים

אנא התקשרו לצוות שלכם בכדי לבחון השתלות שיניים באזור בוורלי הילס או אם אתם שוקלים זאת בעצמכם. אם אי פעם ניסית לקבוע את עלות התותבת, קח את הצעד הראשון וקבע פגישה עם רופא שיניים בקרבתך להתייעצות בחינם עם CarePlus.

אנשים רבים רוצים לדעת כמה עולה השתלת שיניים מלאה ולשאול מה כולל התהליך וכמה זמן זה לוקח. המשך לקרוא כדי לקבל את הפרטים המלאים על עלות השתלות שיניים והפרטים על עלותם. מה עולה השתלת שיניים ומה עולה?