טיפים לקוסמטיקה – קרם פנים מומלץ – מה חשוב לדעת

בסופו של יום, שגרת טיפוח העור באמצעות ניקוי וקרם לחות יכולה לעשות הבדל גדול. השימוש בקרמים ולחות כחלק מטיפוח העור טוב יותר לחלק מאשר לאחרים. הקפד להשתמש בקרם לחות התואם את סוג העור שלך ומספק לחות לאורך כל היום.

עור יבש אינו נהנה ממוצרים על בסיס מים

ולכן היא מעריכה קרם לחות כבד שסופח כמה שיותר לחות. כדי להרטיב את העור היבש מחדש, בחרו בקרם לחות כבד על בסיס שמן המכיל מרכיבים המסייעים לשמירה על מים. בעוד עור רגיל יכול להסתדר עם קרם לחות קליל ולא שומני, עור יבש זקוק לנוסחה כבדה ושמנת שיש סיכוי גבוה יותר לשמור על לחות.

קרם הלחות לפנים שתבחר תלוי בסוג העור שלך ובהעדפות האישיות שלך

אם עור הפנים דק או רגיש, מומלץ להשתמש בקרם לחות אחר לפנים מאשר לגוף, אומר פוסקו, וממליץ על כזה שמתואר כבלתי קומדוגני כדי שלא יסתום נקבוביות. כפי שאתה יכול לראות, קרם הלחות בו אתה משתמש לאחר המריחת איפור תלוי בהעדפותיך ובסוג העור שלך, אך ישנן מספר אפשרויות מצוינות עבור תרסיסי לחות שתרצה להוסיף לתערובת.

טיפול טוב בעור כולל אמצעי לחות והגנה יומיים למלחמה ברדיקלים חופשיים ולהגנה על קרינת אולטרה סגול (UV) מהשמש

בנוסף לשמירה על תזונה טובה והתמודדות עם סטרס, Mayo Clinic ממליצה להשתמש בקרם לחות התואמים את סוג העור שלך כדי לרכך את העור בעזרת טיפוח עור יעיל. אם אתה מוצא את המוצר הנכון ללחות כל יום, אתה יכול לעשות הרבה כדי למנוע עור יבש ולהסוות קמטים.

בהתאם לסוג העור

עליך למרוח קרם לחות פעמיים עד שלוש פעמים ביום במידת הצורך. על פי האקדמיה האמריקנית לדרמטולוגיה (AAD), הזמן הטוב ביותר למרוח קרם לחות הוא כאשר העור לח לספוג לחות. רוב המומחים ממליצים על הפעם, מכיוון שאם העור עדיין לח כאשר אתה מורח את הסרום או הטיפול שלך, אתה יכול לכלול לחות נחוצה עם קרם הלחות שלך.
לחצו למידע נוסף על מוצרי דרמלוסופי וטיפים לקוסמטיקה

השימוש בקרם פנים חשוב מכיוון שהוא שומר על לחות וגמישות על העור שיכולים לעזור להפחית קמטים

כתמי הזדקנות וקווים עדינים אחרים. עור שמן זקוק ללחות, לכן השתמש במוצרי טיפוח העור להסרת שמן ועור יבש. חומרי ניקוי וקרם לחות הם גם מוצרי עור חשובים לריכוך עור יבש.

השתמש גם בתכשיר ניקוי וקרם לחות לפילינג להסרת עור מתקלף ולהגדלת מחזור התאים של העור

השלב האחרון בשגרת טיפוח העור שלך הוא למרוח שגרת איפור Skinimist ו- Foundation.yi. אחד הדברים הטובים ביותר לעשות כדי לגרום לעור שלך להיראות צעיר הוא לקנות קרם לחות עם לפחות 30% SPF.

קרם הלחות המתאים ביותר עבורך תלוי בגורמים רבים כולל סוג העור

גילך והאם יש לך מצב ספציפי כגון אקנה. התשובה לשאלות אלו קובעת את סוג קרם הלחות שתבחר, שכן מוצרים שונים מנוסחים לסוגי עור שונים. ישנם מגוון מוצרי לחות, וכל אחד מהם מרגיש ומריח שונה, ומציע יתרונות שונים לעור.

לעור יבש ומעורב

היא ממליצה על סרום לחות לעור שמן, סרום נוגד חמצון בהיר וללא שמן כאשר הוא נוטה לאקנה, וכאלה הנלחמים בכתמים. המרכיבים סופגים לחות וממלאים את עורכם לעזרה בקווים עדינים, קמטים ובעיות פיגמנטציה בעור. Loreal Paris Age Perfect Rosy Tone הוא קרם לחות פנים ללא בושם עם גוון ורוד המעניק לעור מראה מחודש וצעיר.

המשמעות של המונח

היא שהמוצר המצוין על התווית מפורק עם עודף שמן, כך שהוא לא מסיר לחות מהעור. מרכיבים רבים של מותגים יקרים הם בעלי ערך מפוקפק, כולל ניחוחות, צבעים ומרכיבים אחרים שאינם מסייעים ללחות או להגן על העור. המרכיבים המעניקים לחות לעור ואינם מורכבים ממילוי או מריחות פירותיים נחמדים להעיר אותך מעט, אך כאשר אתה מרסס את פניך במים, הם אינם מרטיבים את עורך.

על פי רופאת העור הקוסמטית מישל גרין

MD, סוג העור הוא הגורם החשוב ביותר בקביעת אילו מוצרים מתאימים לך ביותר עבור מוצרי טיפוח העור. אתה רוצה להיות בטוח שאתה בוחר את המוצר המתאים לסוג העור שלך. לאחר שתבין את סוגי העור שלך, תוכל להתחיל לבחור את המוצרים שלך בצורה מדויקת יותר.
לעוד פרטים נוספים בתחום של טיפים לקוסמטיקה – קרם פנים מומלץ – מה חשוב לדעת יש לגלוש לאתר מוצרי קוסמטיקה מומלצים

מוצרים באיכות טובה יעזרו לגרום לעור שלך להיראות טוב יותר היום ובעתיד

בעוד מוצרים נחותים אינם יעילים ועלולים לגרום לנזק. למידע נוסף על חשיבות טיפוח העור הטוב וכיצד קו זה יכול להועיל לך, קבע היום ייעוץ במרכז הסקין של מיאמי. אנו מטפלים בזה ראש על ידי שיתוף שבע מהזמנים הטובים ביותר לשלב קרם לחות בשגרת טיפוח העור שלך וכיצד מיטבי הלחות הטובים ביותר יכולים לבצע את העבודה.

ניתן להוסיף סרום וקרמים התומכים בייצור קולגן לארסנל טיפוח העור שלך

בעוד שהיסודות נשארים חומרי ניקוי עדינים ולחות לחות חזקים. השיגעון הבלתי נגמר של טיפול העור בן 12 השלבים בהשראת K-Beauty הפך את קרם היום שלנו למסובך כל כך עד שזה יכול להיות מכריע לנסות להסביר מה העור שלך צריך, כך שתוכל ליישם את המוצרים שלך וכיצד הם יעבדו על שלך. עור. שינויים עונתיים כרוכים בהתאמות למוצרי טיפוח העור שלך, אך לא משנה במה אתה משתמש, הדבר אינו דורש שיפוץ משמעותי של השגרה שלך.