טיולי משפחות במזרח

בין אם ספורט ימי, התרוצצות על החוף או מילוי ימיכם בפאלם ביץ ': יש משהו לכולם בחוף המזרחי לחופשה משפחתית. משפחות אוהבות לבקר מהמים השקטים של חוף קורולה ועד גלישת חוף קיטי הוק וחוף קילוויל השטן בקיץ. מופעי ברודוויי בטיימס סקוור ואינספור מוזיאונים בסנטרל פארק הם רק חלק מהדברים שמשפחות יכולות ליהנות מהן במהלך חופשה בחוף המזרחי בניו יורק.

אחד החופים הטובים ביותר למשפחות בחוף המזרחי

הוא חוף הים הלאומי Fire Island מול לונג איילנד, ניו יורק. כחלק מניו יורק, מבקרים רבים מפספסים חופים ידידותיים למשפחות כמו ברוקלין, המכונים גם קוני איילנד. החול הרך והיפה המשתרע לאורך הקצה הדרומי של ברוקלין הופך אותה לאטרקציית הקיץ המושלמת בעיר.

ערים רבות בדרום מזרח פלורידה מיוצגות על ידי פאלם ביץ '

וכולן נהדרות לחופשה משפחתית בחוף המזרחי. בחוף פרננדינה יש חופים יפים אידיאליים למשפחות, פארקים רבים, אוכל טעים וספורט ימי. האי אמיליה הוא אתר נופש על אי מכשול ומשפחות יכולות ליהנות משייט בקיאקים, ספורט ימי, שייט ונמל הים ההיסטורי פרננדינאס ביץ ', עיר המתגאה בהיסטוריה בת 200 שנה.

אם אתה רוצה לתכנן את חופשת החוף הטובה ביותר למשפחתך

אל תמצא רחוק יותר מהעיירה הציורית Old Orchard Beach, מיין. האי טייבי, ג'ורג'יה היא בחירה מצוינת לנופש משפחתי בחוף המזרחי עם טעם של חופשה משפחתית פעילה בחוף המזרחי על הפארקים היפים, מגרשי המשחקים והחופים.

הבנקים החיצוניים של צפון קרוליינה הם יעד קרוב לליבנו

והצבנו אותו ברשימת החופים המשפחתיים הטובים ביותר בחוף המזרחי. יש לנו זיכרונות נפלאים מחופשה משפחתית, ימים על החוף ועל שפת הבריכה. הילטון הד והילטון הד דרום קרוליינה: הילטון הד מציעה את אחד החופים הטובים ביותר בדרום קרוליינה למשפחות.

שביל המשפחה כולל אינספור אתרים ידידותיים לילדים לאורך החוף המזרחי

מפארק מדינת קייפ הנלופן ועד חוף בת'אני ואי פנוויק. הסיבה לכך היא שתהיה לך גישה לפעילויות משפחתיות נפלאות בארץ הולדתך, אמריקה, בין אם במלון בוטיק ובין אם באחד מאתרי הנופש המשפחתיים הטובים ביותר על החוף. אתה שם את זה, החוף המזרחי יש את זה בחוף המזרחי של ארצות הברית, ממקומות נידחים ויפים על החוף החיצוני ועד לחופי עיר גדולים שמשפחות אוהבות בגלל הנגישות שלה לאטרקציות סמוכות.

למרות שדיברנו על כמה מהחופים המשפחתיים הפופולריים ביותר בעולם

אנו יודעים שרבים מהקוראים שלנו מסוגלים לנסוע לארה"ב מדי שנה, ולכן בחרנו כמה מהחופים הטובים ביותר באזור ארה"ב, החל מהחוף המזרחי. קייפ קוד הוא חוף החוף המזרחי הטוב ביותר למשפחות והאתר הטוב ביותר בחוף המזרחי.

משפחות עם ילדים קטנים יאהבו את לונג איילנד

בעוד שילדים גדולים יותר עשויים להעדיף את החוף הראשי של סאגס ואת נמל סגפונאק. דרומה יותר נמצאים יעדים פופולריים כגון אושן סיטי המפורסמת בגלגל הענק שלה, טיילת מרגשת וחופים נקיים וידידותיים למשפחות.

אתר המלך פרינס

הוא המלון היחיד על החוף. זהו מלון בן שבעה חדרים עם מספר בריכות, מגרשי טניס ומסעדות. זה המקום הטוב ביותר לעשות חופשה משפחתית. אתר הנופש Beach Plum (שעתיים 45 דקות מניו יורק) (c) Family Haven: חדרים עם נוף לאוקיינוס, סיפונים פרטיים וגישה ישירה לחוף.

האי ג'ורג'יה טייבי גובל באחד החופים הטובים ביותר בחוף המזרחי שבו תוכלו ליהנות מחופשה בלתי נשכחת עם המשפחה

אתר הנופש אומני אמיליה הוא אתר נופש משפחתי המספק מגוון פעילויות לילדים ומהווה מקום נהדר לשהייה מרגיעה, בו תוכלו ליהנות יותר מסתם החוף.
למידע נוסף בתחום של טיולי משפחות במזרח והאי ג'ג'ו מומלץ לגלוש לאתר kandi.org.il

פארק מדינת קייפ הנלופן

עם יותר מ -5,000 דונם של קו החוף, הוא יעד נופש אידיאלי לחוף המזרחי של ארה"ב למשפחות הרפתקניות המחפשות טיולים רגליים או רכיבה על סוסים. מוקף במים משלושה צדדים אתר הנופש פלום (שעתיים 45 דקות מניו יורק) הוא יעד פופולרי למשפחות, מטיילים, צופי ציפורים, דייגים וכל מי שמחפש קצת טבע בתולי עם חופים, פארקים וחופים יפים.

המפורסם בזכות החופים המרהיבים שלו

מסלולי הגולף והרבה פעילויות חוצות לילדים, אנו לא מופתעים כי זהו אחד מיעדי הקיץ הטובים ביותר למשפחות בחוף המזרחי. חוף Rehoboth, דלאוור הוא יעד פופולרי נוסף בדלאוור עם הרבה אפשרויות מהנות לשמירה על המשפחה שלך ביחד. אשוויל, צפון קרוליינה היא יעד מצוין לטיולי חברות ולחופשות משפחתיות. תוכלו למצוא הרבה מה לעשות וליהנות במהלך החופשה.

קייפ קוד מציעה למשפחות את קסם החוף השליו ואת בתי החוף בסגנון ניו אינגלנד בערים הרבות שלה

כולל צ'אטאם, הייאניס ופרונסטאון. צ'רלסטון ואתרי הנופש שמסביב לחופי הים שופעים בקסם דרומי ואירוח, ומיקום אידיאלי למשפחות המבקרות בחוף המזרחי.

המדינה הראשונה מציעה חופים יפים לאורך החוף שלה

מושלמים לחופשת קיץ עם המשפחה. חופים אלה משתרעים מ- Lewes, שם ניתן למצוא משפחות בפארק המדינה קייפ הנלופן, לחופי ביתאני ביץ 'והאי פנוויק, הגובל במרילנד. תכשיט בחוף הדרומי של מיין, העיירות הקטנות ההומה האלה משמחות משפחות עם טיולים עוצר נשימה בחוף, חופים יפים, מי מלח טעימים, דיג לובסטר, הפלגות והרבה בילוי משפחתי יומרני.