מה זה הדברה ירוקה?

חומרי הדברה משמשים להרוג, לדכא או להדוף חרקים, מכרסמים ומזיקים אחרים. מהנדסי הדברה מקצועיים בוחרים את חומרי ההדברה הפחות רעילים כדי לפתור בעיות בהדברת P ולהגן על בריאות האדם והסביבה. קוטלי חרקים הם סוג של חומרי הדברה המשמשים חרקים בחקלאות וברפואת משפחה.

ברגע שאתה יודע עם איזה מזיק אתה מתמודד

אתה יכול להשתמש בחומר ההדברה המתאים למיני החרקים. מומחים מבטיחים כי חומרי ההדברה בהם נעשה שימוש נמצאים באזור המספק אוורור הולם ומתאים ושהם משמשים בצורה הנכונה להתמודדות עם סוגי המזיקים הנשלטים.
למידע על מה זה הדברה ירוקה? באפשרותך לבדוק ב- kesem-hadbarot.co.il

כשמדובר בהדברת מזיקים, ייתכן שתעדיף חומרי הדברה טבעיים או אורגניים. סוגים רבים של חומרי הדברה טבעיים אינם מוצרים כימיים, אך מוחזרים לכדור הארץ עם פחות השפעה ופחות סיכון.

P תעשיית הניהול דורשת חומרי הדברה אורגניים וטבעיים

כדי לעמוד ביעדי הלקוחות ולעמוד במגוון תקנים ותקנות, כגון התוכנית הלאומית האורגנית של USDA. חיסול השימוש בחומרי הדברה ושימוש בחומרי הדברה טבעיים נדרש על פי תוכניות ותקנים, והספקים חייבים לסמן ולשווק את סחורותיהם כאורגניות.

מוצרי הדברה אורגניים מציעים חלופה מצוינת להדברה כימית באמצעות שימוש מודע במרכיבים טבעיים 100% המגנים על בריאות האדם

חיות המחמד והסביבה. הרעיון מאחורי תוכנית ההדברה הירוקה הוא לא להגביל את השימוש בחומרי הדברה אורגניים טבעיים. כאשר אנו מדברים על "הדברה מודעת", היא כוללת אמצעים לא כימיים כגון שימוש זהיר בחומרי הדברה דלי רעל ואינם מוגבלים לכימיקלים בקטגוריות פטורות ממוסכמות הסביבה (למשל

ככל שהמודעות להשפעה הסביבתית בעולם גדלה

המגמה עוברת לכיוון של מוצרים ושירותים ירוקים יותר, כולל הדברה. מוצרי הדברה טבעיים צברו פופולריות בשנים האחרונות, וייצרו מוצרים טבעיים ואורגניים חדשים שהם בטוחים, יעילים ומקצועיים יותר ממוצרים כימיים. הביקוש לשירותים אורגניים גדל ל במידה כזאת שספקי ההדברה מציעים שירותים באמצעות חומרי הדברה טבעיים בלבד.

השימוש בכלי הדברה מרובים פירושו השימוש בחומרי הדברה בתדירות נמוכה יותר משיטות הריסוס והתפילה של הדורות הקודמים

גננים אורגניים רבים שמו לב כי זה שימושי חרקים חוזרים לגינה ולסביבה סביבך עם הזמן אם אתה זהיר בשימוש בחומרי הדברה.הדברה ביולוגית הורגת את היתרון חרקים קרחיים, אך אל תתנו למזיקים להיעלם.

ההבדל בשיטה הירוקה

הוא בכך שהיא משתמשת במוצרים המכוונים למזיקים ספציפיים, בעוד כימיקלים מסורתיים מכסים מגוון רחב יותר של מזיקים. בהתבסס על נקודת מבט זו, אספקת שירותי הדברה ירוקה מייצרת מוצרים מחומרים מבוססי כדור הארץ כגון בורטים, סופחי לחות ואבק כגון קשקשים ותישנים, קוטלי חרקים בוטניים וחומרי הדברה המסווגים בקטגוריה 25B (EPA פוטר חומרים משימוש).

אמנם זה נכון שחומרי הדברה הם כימיקלים המשמשים להדברת חרקים ומזיקים אחרים

אך לא נכון לומר לצרכנים כי הדברה מסוכנת לבני אדם או לחיות מחמד. לדוגמה, המונח "לא רעיל" מטעה מכיוון שיש להשתמש בחומר הדברה ברעילותו המיוחדת להרג מזיקים. שימו לב בטבלה 10-4 כי קוטלי החרקים הטבעיים pyrethrin ו- rotenone מסווגים כמסוכנים מכיוון שיש להם את אותה רעילות חריפה כמו קוטלי חרקים סינתטיים, כגון מלתיון, למרות שהם משווקים כחומרי הדברה טבעיים בטוחים.

הדברה משולבת (IPM) מפחיתה את השימוש בחומרי הדברה על ידי התמקדות במחקר ובחיסול גורמים סביבתיים המאפשרים להתרבות ולשגשג של מזיקים

במקום לחסל אותם. שיפורים במדע, הדברה, תקנים בתעשייה, שיטות והכשרה אינם מבטלים או מצמצמים את ההשפעות השליליות של שימוש בחומרי הדברה. הירוק האינטראקציות בין חומרי הדברה והסביבה מרמז על שיפור בספציפיות המזיקים, רעילות שאינה מטרה, התמדה נמוכה יותר ושיעורי ניצול נמוכים יותר.

הדברת מזיקים מקבלת לעתים קרובות פניות מהלקוחות האורגניים שלהם להשתמש בדברים הטובים

כלומר אין שום אפשרות להדביר חומרי הדברה סינתטיים. אם אתה שואל חברת הדברה אם הם מציעים שירות הדברה ירוק או אורגני זה אומר שיש להם כל מיני שיטות וחומרים שניתן להשתמש בהם להדברת חרקים.

כאשר החוות שואפות את התווית האורגנית

יש להן חלון לשלוש שנים לפני אישורן, ובמהלכן הן צפויות להשתמש במוצרים שאושרו באופן אורגני לצורך הדברת מזיקים. הצמיחה דורשת, לפחות בטווח הקצר, שימוש מוגבר בחומרי הדברה ודשנים שאושרו ביולוגית.

לדוגמה, טיפול כימי אינו נדרש אם המוצר מהווה סיכון נמוך לסביבה והוא חזק מספיק כדי להרוג את המזיק המשמש. הקפד להשתמש במוצר הדברה רק אם כתוב בתווית שניתן להשתמש בו בבטחה.

בחברה של היום

חשיבות רבה מיוחסת לשימוש במוצרים טבעיים, אורגניים ולא רעילים. חומרי הדברה ביולוגיים הם חומרי הדברה טבעיים העשויים מחומרים המופיעים באופן טבעי בטבע ונותרים ללא שינוי לשימושנו. חומרי הדברה אורגניים רבים מגיעים מצמחים עצמם, חרקים ומינרלים טבעיים.

Bacillus thuringiensis

הוא אחד מחומרי ההדברה הסלקטיביים הבודדים המכוונים לזחלי מזיקים מבלי לפגוע בחרקים המועילים ביותר, לכן הקפד לא להשתמש בו על זחלי מלכים. Mirimichi הדברה ירוקה הוא מוצר נטול FIFRA25-B עם יעילות מוכחת נגד יתושים, פרעושים, נמלים, ג'וקים (ראה UMS), צ'יגרס, עכבישים, קרדית, דג לבן, כנימות וחרקים רבים אחרים. איימי רצתה לטפל בפשפשים שלה במוצר הדברה, אך היא לא הייתה בטוחה באיזה מוצר להשתמש.