ניקוז מים מביוב ומחצר הבית

זה כולל העברת הביוב מגג הבית למקום בו הוא אינו גורם נזק וכאשר לכל היותר מרזב או הצפת גשם ממלאים את המשימה. מכיוון שהחווה שלנו והנוף שלנו נועדו לצבור מים רבים בחצר, אנו יכולים לספק להם את הניקוז המתאים הדרוש בכדי להבטיח את בריאות ואריכות החיים של הנוף שלנו ושל רכושנו.

תוכלו לשפר את הניקוז בביתכם באמצעות ניקוז צרפתי, אחד מסוגי הניקוז הרבים השונים העומדים לרשותכם. ניקוז צרפתי מתקן את האזור הבעייתי שבו המים מתנקזים מבית על ידי ניקוזם ממנו.

אם הניקוז נמצא בחלק התחתון של הנוף

אתה יכול להשתמש במערכת ניקוז צינורות, כאשר צינורות פלסטיק מחוררים מונחים במיטת חצץ גס בגודל 5 ס"מ, שמקובעת בשכבה בעובי של 1 ס"מ חוֹל. אם בעיית הניקוז שלך בחצר שלך קשה, יתכן שיש לך צינורות, גלי ברזל או ניקוזים פתוחים שמנקזים מים מהחצר.

אם מים נכנסים למרתף, ניקוז סמוך עשוי להיות האופציה הנכונה עבורך. על ידי התקנת מערכת ביוב צרפתית מתחת לאדמה, המים יכולים לנקז במהירות מהמדרכה לצינורות שם ניתן לנקז אותם למקום בטוח.

חפש רעיונות לעיצוב גינות המאפשרים ניקוז קל של מים

במיוחד אם החצר שלך שטוחה. הם יכולים להגן על נתיבי מים טבעיים ולהפוך פתרונות ניקוז מעוצבים לפונקציה המשפרת את החווה.

יצירת עשבים הנמצאים במצב שיא יכולה לסייע בהסרת מים עומדים, ובעצם בהאטת הנגר ומספק מקום לניקוז. לאחר תיקון הקרקע, עליכם להתייעץ עם אינסטלטור מומחה לביוב בכדי להטמיע מערכת ניקוז המונעת הצטברות מים בשולי האספלט או הבטון.

גינון מקצועי יכול לעזור לקבוע מה לעשות והאם תעלות או נחלים יבשים יכולים לענות בקלות על צרכי הניקוז שלך. אם הנוף שלך לא יכול לנקז מים בשום מקום, משאבת אגן היא הפיתרון הטוב ביותר.

מערכת ביוב כוללת קרקע פרטית וציבורית המובילה פסולת

מי גשמים ופסולת נוזלית אחרת לסילוק. אם יש לכם בית בו נשארה כמות גדולה של מים – פסולת לתברואה כמו ביוב או ביוב – עליכם לשקול חיבור למערכות הביוב הראשיות. ניקוז משולב משתמש בניקוז יחיד להפניית מים מביוב משותף לגג או משטח אחר לצורך היגיינת מים ומי גשמים לביוב משותף.

כאשר אתה יוצר מערכת ביוב

אתה מוצא דרכים להכניס מים מהנוף לביתך. תעלות צרפתיות או ערוצי נחלים יבשים יכולים לפתור באופן אידיאלי את בעיות הניקוז בחצר שלכם, אך לפעמים מיון הוא הפיתרון היחיד. דרכים מבניות לשיפור הניקוז שלך כוללות הגבהה או הנחת מיטות גינה, הסטת ניקוז מים דרך שקעים, הוספת מדרונות מתאימים והרמת אזורים מרוצפים.

אם אתה יודע שיש לך בעיות עם ניקוז מים עיליים, הפנה את זרימת המים לניקוז הסופי במהירות האפשרית. תוכנית זו יכולה לכלול שילוב של ניקוז תת קרקעי שאוסף מים מהקרקע ותעלות שאוספות מים, כמו גם עיצוב מחדש לתיעול מים בכיוון הנכון. אם מים זורמים חזרה דרך נקז חסום, כפי שעושים אנשים שנפגעו מ- HSTS, מחלקת הבריאות יכולה להורות לבעלים לפנות את הניקוז וליצור דרך נוספת לנקז את המים.

כדי למנוע סיבוכים נוספים במהלך הניקוז, כדאי לשכור חברת ביובית מהימנה כמו רז ביובית

אם אתם זקוקים לפתרון ניקוז לבית או לעסק, נשמח לעזור לכם בהוצאת מים לא רצויים מהנכס שלכם ובפיתוח פיתרון ניהול שמבטיח את הכמות והמקסימום של מים מבוזבזים. הצוות המנוסה שלנו יכול לפתור עבורכם בעיות בניקוז מים, זרימת מים וניהול מים, ותוכלו לנסות להבטיח שתפתרו גם בעיות נפוצות בניקוז מים.

אנו מעוניינים גם לעצב מחדש אזורים בחווה שלך שאספו מים עומדים או שנשחקו על ידי ניקוז לקוי. המטרה היא לא רק להגן על רכוש מפני נזקי מים, אלא גם להגביר את היופי של הרכוש שלנו ולפתור את הבעיות של סילוק מים כללי.

הזרמת מי תהום ומי גשמים, אם יושמו היטב, מעלה את ערך הנוף העירוני ויכולה להגביר את העניין של התושבים בניהול מים עירוניים. רעיונות לניקוז חוות יכולים גם לסייע בהפחתת שיטפונות על ידי השקעת מי גשמים בהדרגה באדמה.

אבל השיטפונות שעלולים להיגרם מניקוז לא תקין בעסקים הם הרבה יותר ממטרד. ניקוז לקוי יכול לעלות לאנשים שנפגעים ממים שוצפים או עומדים על נכסים כסף בלתי נתפס.

ניקוז צרפתי לביוב

הוא טכניקה יעילה לסילוק מים עומדים במקום מסוים. ניקוז צרפתי, ניקוז ניתן לנקז מנקז סערה או לייבש היטב לנחל יבש, או שהוא מחלחל לנקז ונודד דרך צינורותיו ומעל שטח רחב דרך חצץ כלפי חוץ. מכיוון שמערכת המים נראית אז, ניקוז קרקע עדיף על ניקוז מי גשמים, אם כי חיבורים לקויים יכולים למנוע זאת.

לקוחות מסחריים חווים לעיתים קרובות נזקי מים עקב הפסקות מי שפכים עקב תברואה לקויה בבתיהם, בעסקים ובמשרדים שלהם.