הזרקת חומרי מילוי לפנים

למרות שהסיכונים הקשורים לחומרי מילוי עוריים קטנים, עליך לחשוף את ההיסטוריה הרפואית שלך במלואה לפני הטיפול, מכיוון שאלרגיות מסוימות, מחלות עור ונוירולוגיות או תרופות עשויות להשפיע על הבטיחות או התוצאות. ה-FDA ממליץ לעבוד עם רופאים מורשים אשר מנוסים בהזרקת חומרי מילוי עוריים ומבינים חומרי מילוי, אנטומיה וטיפול בסיבוכים, והכי חשוב, לדון איתך בסיכונים וביתרונות לפני תחילת הטיפול.

חומרי מילוי עוריים הם חומרים דמויי ג'ל המוזרקים מתחת לעור

כדי להחזיר נפח שאבד, להחליק קווים ולרכך קמטים, או לשפר את קווי המתאר של הפנים. חומרי מילוי לפנים הם מוצרים כמו קולגן, חומצה היאלורונית וסידן הידרוקסיאפטיט המחדשים את עור הפנים על ידי הפחתה או העלמת קמטים, הקלה על שקעים בצלקת, שיפור שפתיים והחזרת אובדן רקמות רכות באמצעות הזרקות לפנים. חומרי מילוי לפנים הם חומרים סינתטיים או טבעיים המוזרקים לקמטים, לקפלים ולרקמות של הפנים כדי להפחית את מראה הקמטים ולהחזיר את מלאות הפנים ההולכת ופוחתת עם הגיל.

חומרי מילוי לפנים הם פתרון זמני או עמיד לאורך זמן

שניתן להשיג על ידי הזרקת כמות קטנה לאזור מסוים בפנים. טיפול מילוי פנים או מילוי בהזרקה כולל סדרה של הזרקות זעירות מתחת לפני העור ברמה התת עורית. לאחר מכן, המנתח הקוסמטי או רופא העור משתמשים במחט כדי להזריק את חומר המילוי מתחת לעור.

חומרי מילוי אלו מוזרקים לעתים קרובות במשרד המנתח או בספא

בוטוקס וחומרי מילוי עור הם טיפולים קוסמטיים המוזרקים, בדרך כלל במשרד רופא. חומרי המילוי לעור היחידים שאושרו על ידי ה-FDA מסופקים על ידי מרשם להזרקה מרופא מורשה באמצעות מזרק עם מחט או צינורית (צינורית קטנה וגמישה עם קצוות קהה המוכנסת מתחת לעור).

ה-FDA לא אישר מכשירי הזרקה ללא מחטים לחומרי מילוי עוריים ומזהיר מפני שימוש בהם להזרקת חומצה היאלורונית או חומרי מילוי אחרים לשפתיים ולפנים

ה-FDA פרסם הודעת בטיחות המזהירה אנשים לא להשתמש במכשירים ללא מחטים כמו עטים היאלורונית להזרקת חומצה היאלורונית או חומרי מילוי אחרים לשפתיים ולפנים.

טיפולים משולבים עם נוירומודולטורים (בוטוקס

דיספורט) וחומרי מילוי עוריים (Juvederm, Voluma, Restylane, Sculptra) מצוינים להעלמת סימני ההזדקנות הללו ולהצערת הפנים. הזרקת חומרי מילוי עוריים לפנים ולידיים יכולה לשפר את מראה הקמטים העדינים ואובדן נפח הנגרם מגיל או מצבים רפואיים מסוימים.

אם אתם מחפשים קליניקה לטיפולי אסתטיקה טיפוח ויופי – פייס קר קליניקס היא הכתובת

חומר המילוי המוזרק בחוכמה יכול להחזיר את המראה השמנמן והצעיר של הלחיים ללא "נוקשות הפנים" שעלולה להיגרם על ידי בוטולינום טוקסין

תיקון רקמות רכות בפנים בעזרת חומרי מילוי בהזרקה לא ניתוחיים וזעיר פולשניים היא אחת מאבני היסוד של שיטות הצערת הפנים. ב-MedStar כירורגיה פלסטית ומשחזרת, אנו מספקים חומרי מילוי לרקמות רכות שיכולים לעזור למילוי קמטים וקמטים, ולהחזיר זמנית מראה חלק וצעיר יותר. ניתן להשתמש בהזרקת חומצה היאלורונית כדי לשפר את קווי המתאר של העור ולהפחית שקעים בעור הנגרמים על ידי צלקות, פציעות או קמטים.

חומצה פולילקטית

היא חומר מילוי עורי סינתטי המוזרק לפנים, וגורם לגוף לייצר קולגן. חומר מילוי זה לוקח סידן (בצורה של חלקיקים מיקרוסקופיים) ומוסיף אותו לג'ל, אשר לאחר מכן מוזרק. חומר מילוי זה, המשווק תחת שם המותג Sculptra Aesthetic, משמש לטיפול בקמטים עמוקים ולהגברת איבוד השומן. הוא משמש ל"שמנמן" עור, הוספת נפח לכתמים כמו לחיים, והחלקת קמטים, במיוחד סביב העיניים, השפתיים והמצח.

ניתן להשתמש בו גם למילוי צלקות מחורצות ולהגדלת שפתיים דקות

PMMA נחשב לחומר מילוי חצי קבוע ומשמש לרוב לטיפול בקמטים בינוניים עד עמוקים, קפלים ותלמים, במיוחד קפלי נזולה. פולימתיל מתאקרילט (PMMA) נחשב לחומר מילוי חצי קבוע ומשמש לרוב לטיפול בקמטים, קפלים ותלמים מתונים, במיוחד קפלים נאסולביאליים (קמטי חיוך). Microspheres Polymethylmethacrylate (PMMA), חומר מילוי חצי קבוע. כל אחד מהם נועד לטפל בסימני הזדקנות שונים או בעיות אסתטיות אחרות.

חלק מהסתימות יכולות להימשך עד 6 חודשים

בעוד שאחרות יכולות להימשך עד שנתיים או יותר. המנתח שלך יעבוד איתך כדי לקבוע את סוג חומר המילוי והנפח הטובים ביותר הנדרשים לעניין הספציפי שלך. עבור אנשים רבים, שימוש בחומרי מילוי "מהמדפים" עשוי להיות הליך משרדי פשוט שיכול לשפר את המראה שלהם בצורה נעימה.

חומרי מילוי עוריים

הנקראים לפעמים חומרי מילוי לרקמות רכות, הם חומרים המיועדים להזרקה לתוך פני העור כדי לספק נפח ומלאות. הזרקות חומרי מילוי ברמה רפואית מורכבות בדרך כלל מחומצה היאלורונית או קולגן, הנמצאים באופן טבעי בעור. ההזרקה יכולה לשקם את הקולגן שאבד עם הגיל, ובכך לייצר אפקט של מילוי קמטים והגדלת נפח האזור הרצוי. מדוע חומר המילוי מוזרק לעור פנים חלק עם צלקות, קמטים או חריצים.

חומרי מילוי קמטים יכולים לשמש גם כ"סוכני שמנמנים"

שמנמנים והידוק הלחיים, הסנטר, הלסת והרקות; מילוי שפתיים דקות וידיים מושפלות שמנמנות. חומרי מילוי קמטים להזרקה, בניגוד לזריקות בוטוקס, המרגיעות את השרירים מתחת לקמטים, ממלאות קו, קמט או אזור באחד מכמה חומרים.

ניתוח פלסטי פנים של קולומביה מציע מספר אפשרויות מילוי להחלקה והחלקה של קמטים מסוג זה

חומרי מילוי עוריים אלו פועלים על ידי גירוי הייצור הטבעי של העור שלנו של חומצה היאלורונית (HA) כדי להגדיל נפח ולהפחית קמטים, וכתוצאה מכך למראה נינוח וצעיר יותר.

לאחר מכן

חומרי מילוי של רסטילן וחומצה היאלורונית Juvederm® מוזרקים מחוץ לפה מתחת לקפלים הללו כדי לחדש את הנפח האבוד ולגרום לפנים להיראות צעירות יותר. Juvederm היא סדרה של חומרי מילוי בצורות שונות המיועדות לשימוש באזורים שונים בפנים. הם יכולים לשמש גם כדי להחזיר את נפח עצמות הלחיים והגושים, כמו גם כל פגמים בשפתיים או בקווי הפנים.

בעזרת ספקים מנוסים ומוסמכים, חומרי מילוי ניתנים להזרקה יכולים לשפר את המראה הטבעי שלך ולעזור לך להיות בטוח יותר במראה שלך. רופא שיניים או רופא מוסמך יכולים לעזור לך לקבוע אילו זריקות פנים וחומרי מילוי מתאימים לך.

חומרי מילוי לפנים מגדילים את נפח הקפלים והקפלים באזורים בהם שומן וקולגן אובדים עם הגיל

מוצרי פולי-L-לקטית מסווגים מבחינה טכנית כ"ממריצים קולגן" מכיוון שהמנגנון העיקרי שלהם להחלקת קווים עדינים הוא לעזור לעור לבנות מחדש את הקולגן הטבעי שלו – ג'ל המילוי מתמוסס תוך ימים מהטיפול. בשימוש נכון, מוצרים אלו מפחיתים את סימני ההזדקנות הנפוצים ביותר, כגון קמטים בפנים וקפלי עור.

התוצאות ואורך החיים משתנים ממטופל למטופל ותלויים באתר ההזרקה

המאפיינים האישיים של חומר המילוי החומצה ההיאלורונית, גיל המטופל והמאפיינים האישיים של עור המטופל. בנוסף, מתרחשות תופעות לוואי נדירות כגון זיהום, דליפה של חומר המילוי דרך מקום ההזרקה, גושים מסביב למקום ההזרקה, גרנולומות, תנועה של חומר המילוי מתחת לעור ופגיעה בכלי הדם. הזרקות שומן עצמי הן טיפולי המילוי היחידים בהזרקה הדורשים ניתוח, אך התוצאות יכולות להימשך שנים. הזרקות שומן מהגוף שלך ניתנות להזרקה מחדש לפנים שלך כדי לשפר את מלאות הפנים שלך, למלא קפלים עמוקים וליצור קווי מתאר רדודים.
עבור עוד מידע בתחום של הזרקת חומרי מילוי לפנים במודיעין נא להעיף מבט ב- facecareclinics.com