זגרב בחורף מה יש לעשות?

רק שהרבה יותר בטוח לנהוג בקרואטיה בחורף כשאין תנועה ברוב הכבישים המהירים. אם אתם רוצים לנסוע לקרואטיה ברכב, כדאי שתבדקו את מסלול הטיול שלי בקרואטיה, המאפשר לכם לבקר באטרקציות המרכזיות של החוף מזאדאר ועד דוברובניק. בדוק את המסלול שנקבע מראש ובקרו בקרואטיה במסלול זאגרב – דוברובניק (או להיפך).

בחורף

ישנם טיולים רבים בזאגרב: הליכה או רכיבה על אופניים, היסטוריים, גסטרונומיים, נושאים… ל- Get Your Guide יש רשימה ענקית של סיורים אפשריים, אז בדוק את זה כאן. אם יש לכם זמן, תוכלו גם לבקר בכמה מהאטרקציות הרבות של זאגרב. יש הרבה מה לעשות בזאגרב ויש גם כמה מקומות שכדאי לבקר בהם ברחבי העיר. ביקור בקרואטיה בדצמבר הוא נהדר, ובזאגרב יש אטרקציות תיירותיות רבות שכל מבקר יאהב.

הנה הדברים האהובים עלי לעשות בביקור בזאגרב בחורף

כמו גם כמה עצות מועילות לטיולים. החורף הגיע ואני מאוד שמח להזכיר לכם את כל המקומות הנפלאים שתוכלו לבקר בהם בקרואטיה. אם אתה תוהה מה לעשות בזאגרב בחורף, אנו מקווים שהשורות הבאות יעוררו אותך.

מוניקה מאיטליה וניהאל ממצרים לא רגילות לקור, אבל נראה שהן נהנות מהחורף שלהן בבירת קרואטיה. זה באמת נתן לעיר אווירה נעימה, למרות שאני חושב שהעיר הזו היא אחד מאותם מקומות ליהנות מהם בכל עת של השנה.

כמה מהזיכרונות הטובים ביותר שלנו מקרואטיה מגיעים מחגיגת האדוונט בזאגרב

הבירה התוססת של קרואטיה. שווקי חג המולד וחג המולד מתקיימים ברחבי המדינה בחודש דצמבר, מזאגרב ועד זאדאר, מספליט ועד דוברובניק. אם אי פעם הייתם צריכים סיבות לבקר בקרואטיה בחורף, שווקי חג המולד המדהימים האלה הם מהטובים שבהם.
למידע מורחב בנושא של זגרב וזגרב בחורף מה יש לעשות? באפשרותך לבקר ב- zagreb.co.il

אם אתה רוצה לברוח מהקור ששוטף את רוב אירופה בחורף

קרואטיה היא מקום מצוין להתחמם. קרואטיה החורפית היא ארץ של ארמונות עתיקים, ערים תוססות ונופי חוף אפיים. זה נכון: אחת התקופות הטובות ביותר להכיר את קרואטיה היא החורף (דצמבר עד פברואר, אבל במיוחד דצמבר לאירועי חג המולד בזאבר).

עם תחילת החורף

היעדים ברחבי אירופה הופכים לחגיגות נוצצות, עם שווקי חג המולד ומשטחי החלקה על הקרח הקוראים למטיילים המחפשים חופשה עירונית עונתית. עם חודשי החורף המתקרבים, העיר הופכת לחגיגית מבחינה קולנועית, כששווקי חג המולד שלה הופכים למרכז. הכיכר המרכזית של בירת קרואטיה, באן ג'לאצ'יץ' וסביבתה הופכים להיות מטה המסיבה עם שווקים מסורתיים, דוכני יצירה, קישוטי חג המולד, קונצרטים, מעדני חורף מסורתיים ועוד.

ישנם מספר מקומות בקרואטיה בהם תוכלו לעסוק בספורט חורף

בין אם סקי, מזחלות, מזחלות, סקי או החלקה. אם אתה רוצה להוסיף עוד כמה פעילויות חורף טעימות לטיול שלך, עיין ברשימת פעילויות החורף הטובות ביותר בקרואטיה ובמדריך שלנו לשוקי חג המולד של דוברובניק. בין שלל היעדים המרהיבים בקרואטיה, בחרתי 7 יעדי חורף טובים אליהם ניתן להגיע בקלות מהבירה זאגרב. הייתי ממליץ עליהם לא רק לכל הזרים, אלא גם למטיילים מקומיים שאולי לא מכירים את כל היופי בגינה שלנו.

לדוגמה, ביקור בפארק הלאומי הקפוא של אגמי פליטביצה הוא ללא ספק אחת הפעילויות היפות ביותר בקרואטיה בפברואר. בעיר כמו זאגרב, עכשיו זה הזמן הטוב ביותר לנסוע לקרואטיה, כי שום דבר לא יכול למנוע ממך ליהנות כאן.

אם אתה רוצה לחוות את האווירה החורפית של זאגרב

הקפד לקחת את הסיור יוצא הדופן בעיר עם Secret Zagreb, אחת מחברות הנסיעות האהובות עליי על ידי נשים. Secret Zagreb מציע סיור רגלי מיוחד בנושא חג המולד בחודשים נובמבר, דצמבר וינואר. נאמנים לנטייתם למקורים ולאלטרנטיבות, תוכלו לשקוע ברוח חג המולד של העיר כשאתם מבקרים בתערוכות חג המולד ותלמדו על מסורות עממיות ומנהגי חורף יוצאי דופן לאורך הדרך.

הסיור ההליכה מתחיל בפוניקולר זאגרב

אחד מציוני הדרך האייקוניים ביותר של העיר. אם אתם בטיול קצר או סתם רוצים לעצור לצילום, הפוניקולר הזה שווה ביקור. בתקופת חג המולד, הרחוב היפה הזה המשקיף על הרכבל של זאגרב הופך למרכז כל החגיגות בעיר.

העיר העליונה של זאגרב

היא ביתו של מה שנראה כמו כפר חג המולד בדצמבר, עם קונצרטים ובידור, סדנאות אמנות, דוכני אוכל ומשקאות מעולים (נסה בירה מהבילה או יין חם), ותוכל ליהנות מהנוף היפה של העיר זאגרב. הדלק עם אורות חג המולד במהלך היום או הלילה. אם תבקרו בזאגרב במהלך עונת החגים, לא תרצו לפספס את שוק חג המולד האגדי של העיר, המהווה חלק מפסטיבל שנתי גדול יותר, האדוונט של זאגרב. Advent של זאגרב נמשך 40 יום לפני חג המולד ומציע מגוון רחב של פעילויות כדי לענות על הצרכים של התיירים בעלי הבחנה. טבלו את עצמכם ברוח חג המולד וחגגו את חגיגות העונה במסיבת חג המולד עטורת הפרסים בזאגרב.

שווקי האדוונט וחג המולד של דוברובניק הם חלק מעונת החורף והם אחד האירועים המעניינים ביותר בקרואטיה בחודש דצמבר

אך כדאי לדון בהם בנפרד. למעשה ביקרנו בזאגרב כדי לראות את שוק חג המולד המפורסם שלה בעולם, אז סיור רגלי זה יכלול כמעט את כל השווקים הללו. אם אתם רוצים שאנשים יצפו ויבינו באמת את החיים המקומיים, אז זה אחד המקומות ששווה לבקר בהם בזאגרב. השוק הפתוח הזה הוא אחד מציוני הדרך האיקוניים של זאגרב שאתם חייבים לבקר בהם.

כשאתה מבקר בזאגרב בחורף, אתה עלול לפספס כמה מהדברים שאתה יכול לראות בקיץ, כמו גן החיות והגן הבוטני, אבל זה בהחלט שווה את זה. ייתכן שתתעניינו בשוק חג המולד המופלא של זאגרב או בגרסה החורפית של הפארק הלאומי אגמי פליטביצה.

עם זאת

יש הרבה פחות תיירים במהלך חודשי החורף, מה שאומר שאתה יכול לבקר במקומות הטובים ביותר מבלי להפריע להמונים. למרבה המזל, טיולים מחוץ לעונה ידאגו לכך שכן מספר האנשים המבקרים באותם מקומות לא כל כך גדול ולמעשה תוכלו ליהנות ממחירים נמוכים יותר מבחינת לינה ופעילויות.

למרות שמאוד קר כאן, אחד היתרונות של ביקור בזאגרב בחורף הוא שבדרך כלל הוא יבש למדי. לגבי המחצית השנייה של החורף, שלג עשוי לרדת בזאגרב. מקום נוסף בקרואטיה לביקור בעונת החורף הוא קאזמה, ליד זאגרב.

פארק Zrinjevac הוא אחד המקומות הרומנטיים והמרגיעים ביותר בזאגרב. במרחק של מספר שעות נסיעה מהבירה, הפארק נגיש בקלות ברכב (לאורך הכביש המהיר A1 זאגרב-ספליט) או באוטובוס (שמונה עד עשר ליום, אם כי ניתן להזמין סיור מודרך).