טיול אל מיאמי ביץ' מה יש לעשות?

ערכו פיקניק בפארק, צפו בתנועת המים בנמל מיאמי ובמרינות, או פשוט תהנו מהחוף המרהיב. הישאר באחד המלונות הטובים ביותר של מיאמי ביץ', צא לסיור רגלי בסאות' ביץ', חקור את ארכיטקטורת הארט דקו של האזור, או בלה את הלילה עם חיי הלילה של מיאמי ביץ'. ב-24 השעות הראשונות שלכם במיאמי, תטיילו בארכיטקטורת הארט דקו באושן דרייב בסאות' ביץ'. התפעל על רקע הבניינים הצבעוניים שכן סאות' ביץ' היא ביתה של שכונת הארט דקו של מיאמי.

שקול לקחת סיור רגלי שלוקח אותך על פני בניינים לבנים וטיח משוחזרים להפליא על ידי הליגה לשימור עיצוב של מיאמי

לכו אל מיאמי היבשתית בבוקר כדי לחוות את האסתטיקה של רובע העיצוב של מיאמי, החל עם הגרפיטי של חומת Wynwood. אפילו עם זמן מוגבל במסלול הטיול שלך במיאמי, תוכל לחוות רבות מההנאות הזוהרות ביותר של מיאמי. מיאמי היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר באמריקה – כמעט מדי פעם – ומציעה רשימה אינסופית של דברים לעשות.

ממוקם בדרום פלורידה

מיאמי הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בפלורידה ובארצות הברית. ידועה בהפלגות, בסאות' ביץ', באוכל קובני, באנשים יפים, במועדונים ובמסיבות פרועות, מיאמי היא עיר פראית ואקלקטית. בין אם תרצו לחגוג כל הלילה בברים של סאות' ביץ', לחקור את פלאי הטבע של הפארק הלאומי אוורגליידס, או פשוט ללכת לחוף הים עם חברים, למיאמי יש המון מה להציע שיתאים לכל הטעמים והתקציבים. חבילת הנופש שלכם במיאמי צריכה בהחלט לכלול ביקור בסאות' ביץ', שהוא גן עדן לחובבי חופים, לחובבי טבע ולמי שמחפש חיי לילה תוססים.

סאות' ביץ'

הוא אזור מהנה ביום ובלילה עם חופים תוססים, מסעדות תוססות, מועדונים וברים לרקוד בלילה, ושפע של בידור מיאמי לבחירה. למרות שיש מקומות נהדרים לשהות בהם במרכז העיר ובסביבתו, צמצם את החיפוש שלך במיאמי. אהבנו להישאר כאן ואנחנו חושבים שזה הבסיס המושלם לטיול במיאמי שבו הפוקוס הוא על החוף והמקומות החמים ביותר של העיר, אז המלצות המלונות שלנו מתמקדות באזור – כל אחד מהמלונות האלה נמצא במרחק הליכה מהדרום -החוף.

במיקום אידיאלי בלב אזור הקניות של העיר

אכסניית רוק במיאמי ביץ' היא הבחירה המושלמת לאירוח בתקציב נמוך. ממוקם בלב רובע הארט דקו ורק 5 דקות הליכה מסאות' ביץ', ומציע מקום שליו לישון בו, הבחירה שלנו היא ללא תחרות במיאמי ביץ'. מלונות וספא במיאמי ביץ' מיאמי ביץ' כוללת מגוון מלונות בסגנון ארט דקו משוחזרים, כולל מלון פלימות' בפארק קולינס ההיסטורי, רק רחוב אחד מחוף הים, מקום מפלט שופע עם פטיו פרטיים וחדרי רחצה צרפתיים ברגליים; ומקומות לינה מוזרים ומתוחכמים כמו Palihouse Miami Beach, Greystone Miami Beach ומלון Cardozo.

מיאמי ביץ'

הוא המקום לסעוד במסעדות מול האוקיינוס, לישון במלונות ארט דקו בצבעי פסטל, לקנות בבוטיקים של מעצבים ולראות תערוכות במוזיאונים ברמה עולמית. הפארק הלאומי אוורגליידס נמצא כ-30 דקות נסיעה דרומית למרכז מיאמי, אבל שווה את זה אם אתם מתעניינים בנפלאות ייחודיות. מיאמי הוא האזור הנוח ביותר להפיק את המרב מטיול היום שלך במיאמי. אחרת, תוכלו ליהנות משייט מרגיע בשקיעה או משיט בסירה עם נוף מגובה פני הים.

החוף המדהים

הוא נקודת מפגש לכל קהילת מיאמי שבאה לקנות בחנויות מקומיות, לאכול במסעדות הרבות או ליהנות מנופים של הטיילת. זה גם בית ללוח שנה עמוס של אירועים כמו פסטיבלי תרבות וקונצרטים בחינם, כך שסביר להניח שמשהו יקרה במהלך הביקור שלך. זה מבליט בצורה מושלמת את הקהילה המגוונת של העיר ואת הקשר של העיר לאיים הקריביים, מרכז ודרום אמריקה. הוואנה הקטנה היא אחת המפורסמות במיאמי.

אזור ווינווד

הוא אחד המקומות היפים במיאמי ושווה ביקור עבור מקומיים ומטיילים כאחד. שום טיול למיאמי אינו שלם בלי עצירה באחוזה ההיסטורית הזו בגודל 50 דונם. ממוקם בדרום מיאמי, גן החיות של מיאמי המשתרע על פני 750 דונם הוא גן החיות הגדול והעתיק ביותר בפלורידה. בעוד שאתה יכול לבקר באינספור אטרקציות במיאמי בחינם, אתה תהיה סקרן לראות כמה אתה יכול לחיות על כמה דולרים.

הזוהר של מיאמי רבתי חורג מהחופים שטופי השמש והאקלים הידוע בעולם

מיאמי ביץ' מושכת תיירים מכל העולם עם חופי החול הלבן, מקומות הלינה המפוארים, המוזיאונים והגלריות ברמה עולמית והמסעדות שלא תרצו לסיים איתן את הארוחה. היום השני של המסלול שלנו ברחבי העיר היה סיור טבע סוער כדי לחוות כמה מחיות הבר הטובות ביותר שיש לעיר להציע. במיקום אידיאלי בשדרת קולינס, עם שירות לקוחות ללא דופי, ביקורות מדהימות וסוויטות מרווחות, מלון מרלין הוא המלון המושלם לאורחים המחפשים יוקרה, אך גם רואים שלא כל התיירים מגיעים למלון זה. חוף מיאמי.

בקרו בקי ביסקיין הסמוך

האי הצפוני ביותר רק 15 דקות מהעיר, עם פארקים נהדרים על קו המים, שבילי אופניים ציוריים, נופים נהדרים של מיאמי וקצת שחייה. אם תעקבו אחרי מסלול זה בן 3 ימים למיאמי ותשמרו על מרחק ההליכה מסאות' ביץ' למיאמי ביץ', ייתכן שתוכלו להימנע מנהיגה/אובר במשך רוב היום הראשון, אבל בימים השני והשלישי יש צורך בהסעה. אם אתם מגיעים בימים שונים, שווה לקנות את מיאמי סיטי פס כדי לקבל כרטיסים מוזלים לאטרקציות אחרות. עם זאת, אתה אפילו לא צריך רכב שכור לטיול סוף שבוע למיאמי.